סורי,אחותי
אני גבר,אני לא מסוגל להתקשקש על כמה דברים במקביל.קואורדינציה וזה
ניסיתי כבר להיות ידיד של אקסית בעבר.זה סתם יוצר קירבה מחודשת
ונסיונות לבדוק אפשרות לחזור.אז כן,בתיאוריה ידידים זה רעיון נחמד
כזה לשמור על קשר טוב כדי לא להרגיש קשה את הפרידה,אבל בתכלס
זה סוגר אופציה לנסות לפתוח דף חדש בחיים כי כל הזמן תקועים בקשר
שכבר לא קיים.