שאלה שכזו-

shayCn

New member
כיון שהתמקדת בעניין המראה החיצוני

אז הנורמה היא אכן נשים רזות וחטובות.אין ממה להיעלב מזה, זו עובדה מוגמרת.
לדעתי,זה יותר מעליב אם זה מגיע ממישהו קרוב אלייך שיצא איתך.הוא תיאר את זה בצורה שכאילו הוא מפקפק בכושר השיפוט שלו או מתחרט..זה מה שמעליב.
מעבר לזה,כל אחד חזק בתחום מסויים בחיים..יש אנשים יפים,יש חכמים,יש טובים,יש כריזמתיים בדיוק כמו שיש רזים או שמנים.
 

birka

New member
כן,

הסיטואציה הייתה קצת מוזרה.. כלומר- לשמוע את זה..

לא יודעת, אוף- שכתבתי את זה - זה היה נשמע לי בראש כ"כ מעצבן ולא יודעת מה הייתה הנקודה שלי בשאלה.. אבל אני קוראת את מה שאתם כותבים.. וזה כ"כ נונ-אישיו...:p

לפעמים כתיבה משחררת.. כנראה...
 

shayCn

New member
כן,אפשר להבין

אני חושב שהצד המרוקאי שלי היה מתעורר לחיים אם אקסית היתה אומרת לי משהו כזה,ככה שאני לא יכול לשפוט אותך.
מצד שני..אולי זה מעורר שאלות אם זה נכון לשמור על קשרי ידידות עם אקסים/יות? אולי בגלל האפשרות שניתן בקלות להפגע מהם,אפילו במקרה ולא שבמכוון.
 
אני חושבת שהוא לא התכוון להעליב

ושחבל להעלב או להתעצבן סתם.

ביחוד שהם כבר אקסים.
 

shayCn

New member
אני חושב שהדגשתי בסוף

שיתכן וזה נעשה שלא במכוון.
ואם הם אקסים..אז איך אפשר להגיע לשיחה על העדפות רומנטיות מבלי לפגוע?
 
מהצד שלו זה בטח נשמע לו שהוא בכלל בא להחמיא

הבעיה שיש ביניכם הגברים כאלו שהם חסרי אינטיליגנציה רגשית.
אומרים כל מה שיש להם בראש ללא סננים ולא חושבים שהם אומרים משהו שמתפרש כמעליב ולא בסדר.
במקרה שלו,לא הייתי עושה מזה סיפור כי הוא אקס.

אם בתור בן זוג הוא היה אומר לי את זה, הייתי אולי מרגישה אחרת.
 

shayCn

New member
אני לא אתווכח איתך

למי יש אינטיליגנציה ריגשית גבוהה יותר,לנשים או לגברים.
פשוט גברים בדר"כ לא מנסים לעצבן על מנת להרגיש,הם פשוט באים עם הכנות שלהם בצורה הכי טבעית במקום עם נימוסים מיותרים.
הדרך הכי טבעית זה להיות כנה ולומר את שעל ליבך מאשר לרמוז.אם זו מישהי שצריך להרגיש כאילו 'הולכים על ביצים' כדי לא לפגוע בה,אז כנראה
שהיא לא מישהי קרובה מספיק ועל כן,לא צריך להפתח אליה בשיחה בכלל.
אם בתור בן זוג הוא היה אומר לך דבר כזה,אז כנראה שהוא חסר טאקט..
אבל אם את נחשבת ידידה או מישהי שאין בינכם אינטרסים או עבר משותף, אז אני לא רואה סיבה למה הוא לא יכול להפתח ולומר את מה שהוא מרגיש.
לכן הנשים יש קטע כזה,עם חברות אתן מסוגלות להגיד הכל,אבל כשזה מגיע לבן זוג אז אתן נכנסות לקטע של דיסטאנס כזה וחושבות שגברים אהבלים שלא מבינים שאתן פשוט שומרות משהו מעצמכן לעצמכן.
לא רואה
 
אין מה להתווכח דארלינג

לא נכנסתי בכלל למי יש יותר או פחות.
רק ציינתי שייתכן שבמקרה הזה ייתכן והוא באמת חסר רגישות,
או שכמו שאמרת ,גם עם זה אני מסכימה.. הוא בא עם הכנות שלו.
אבל שי, גם עם כנות צריך לדעת איך להגיד אותה, גם כשזה רק חברים טובים.

ופה נכנס הנושא של האינטיליגנציה הרגשית.


במקרה הזה זה דווקא לא כזה נוראי אגב, ביחוד שהוא בכלל אקס.
ואכן,
אם זה היה בן זוג, זה נשמע אחרת לגמרי, ונשמע רע.


ובכלליות, אני מעדיפה כנות בכל מצב, ידידים, חברות, בני זוג.. לא משנה מי.
אבל שלא יכניסו לי אותה עם סכין... :)
 

shayCn

New member
את התחלת עם 'הבעיה שלכם הגברים'..

אם היא ידידה ואין בינהם אינטרסים או עבר משותף,
אז אני לא רואה סיבה למה הוא צריך להתחשבן ולשקול מילים.
הוא מדבר על עצמו,לא עליה.
במקרה הזה,יש להם עבר משותף,אז הוא פשוט יצא חסר טאקט.
ולא,הוא לא ניסה להחמיא.לדעתי הוא הביא לבטים שיש לו בקשרים
וניסה לפתור אותם יחד איתה.
ברור שעם בת זוג אז מפעילים שיקול דעת ולא יורים כל מה שחושבים עליו,
או אפילו עם מישהי שיש עבר או קשר קרוב,אבל אם היא ידידה,אז זה ראוי וטבעי שהוא ישוחח איתה על מה שמציק לו,אחרת אני לא מבין את ההגדרה ל'ידידה'.
 
לא שי

אני כתבתי שיש ביניכם כאלו שהם חסרי אינטיליגנציה רגשית .
נתקלתי במספיק כאלו,
לא אמרתי שזו בעיה של כלל הגברים


אני חושבת שאני צריכה לחשבן לכל אחד שחשוב לי באיך אני מבטאת דברים כלפיו.
עניין של כבוד לבנאדם.

אבל שוב, במקרה הזה זה לא כזה נורא,
זה הרי תלוי גם מי הבנאדם שאמר,
וכאן ההרגשה שלי שבאמת הוא פשוט אמר משהו באופן טבעי וכן ולא עברה לו מחשבת לעג.

ושי, הוא דיבר על עצמו אבל זה היה גם בהקשר שלה בין היתר,כך שבעיניי זה לדבר על עצמו ועליה.
היא אמרה שהיא שמנה לא? הוא אמר שזה מוזר לו להיות מנוגד לנורמה לא?
אז איך זה גם לא עליה?

אבל זה לא האישיו,
רגע, על מה דיברנו?


אה כן,במקרה הזה אין כמובן מה להפגע והנורמה היא אכן כוסיות חטובות.

קפה?
 

shayCn

New member
נו,אז את מסכימה איתי

שהוא דיבר בטבעיות על עצמו,ניסה לשתף אותה במה שעובר עליו
מבלי ללעוג לה.דרך הדברים שהוא דיבר על עצמו,היא מצאה מהצד שלה
שזה פוגע..לא מאשים אותה.
אני חושב שאם זו היתה מישהי שיצאתי איתה,אז הייתי נזהר לא להגיד לה משהו שקשור בין משיכה שלי לנשים לבין מאפיינים ששנינו יודעים שקיימים אצלה,כי היא ישר היתה יודעת שאני מתכוון אליה.
זה כמו שאני אגיד שם של מישהי בהטיה מסויימת של המילים או כחלק ממשפט והיא עלולה להרגיש שאני מכוון את הדברים דוקא אליה ולא לכוונה הכללית.
וכן,אני מאוד חושב שזה תלוי מי הבן אדם שאומר.אם זה סתם מישהו בסופר מרקט שזרק לה הערה,מישהו מהאוניברסיטה או מהעבודה,אז זה סתם עובר לידה,אבל אם זה מישהו שהקשר בינהם היה אינטימי אז העוצמה של זה חזקה יותר.
אני יודע שהוא דיבר גם בהקשר שלה.אני טענתי שבמידה ולא היה בינהם עבר משותף,אלא היו ידידים ללא בסיס של אקס ואקסית,אז זה היה שונה.במקרה כזה,היא לא היתה צריכה לקחת את זה קרוב לחזה.

חוץ מזה,נפגעתי נורא.את קראת לי שמן.
פעמיים סוכר לקפה. תודה
 

shayCn

New member
תיזהרי

שאני לא אתהפך עלייך!!

יאללה מתאים עכשיו קפה עם העוגיות אוריאו שיש לי כאן!
 
למעלה