שאלה שאלתית

evglev1

Well-known member
מנהל
יום לאחר הפלישה הם לא ראו זאת.

ובלי שום קשר לתוצאה בדרום,
אלו היו התנאים והזמן האידאלי עבור חיזבאללה ואיראן להוציא לפועל את מטרתם העליונה.
היה סיכון שארה"ב תגן על ישראל ורוסיה יצטרפו אליהם ותפרוץ מלחמת עולם שלישית, זה לא היה בתוכניות שלהן. אז למרות הקרע בין ביבי לדמוקרטיים ביידן היה ידיד גדול של ישראל שלא היה נותן להשמידה. מה גם שהדבר האחרון שהם רצו זה להפוך את המלחמה בין הפרוקסים לישראל למלחמה בין איראן לארה"ב.
 

Henry0

Well-known member
היה סיכון שארה"ב תגן על ישראל ורוסיה יצטרפו אליהם ותפרוץ מלחמת עולם שלישית, זה לא היה בתוכניות שלהן. אז למרות הקרע בין ביבי לדמוקרטיים ביידן היה ידיד גדול של ישראל שלא היה נותן להשמידה. מה גם שהדבר האחרון שהם רצו זה להפוך את המלחמה בין הפרוקסים לישראל למלחמה בין איראן לארה"ב.
אם יש כזה סיכוי
אז למה בכלל לתכנן את כיבוש הגליל.

הרי בכל תיכנון שהם תיכננו,
לא יכלו להעלות על הדעת תנאים טובים יותר.
 
יום לאחר הפלישה הם לא ראו זאת.
מה ז"א?

נשארו לוחמים בודדים לחמאס בישראל ב 8/10.

נשאר להם מערך רקטי אבל כמו שאתה אמרת בעצמך - לא כובשים עם זה מדינה רק מטרידים.

ובלי שום קשר לתוצאה בדרום,
אלו היו התנאים והזמן האידאלי עבור חיזבאללה ואיראן להוציא לפועל את מטרתם העליונה.
מטרה שבלתי ניתנת להשגה,

אז צריך להתפשר על משהו יותר קטן - לשמור על הרתעה מול ישראל שלא תפלוש ללבנון.


מה ההוכחה שאני צודק?

חיזבאלה ניסו מאז 7/10 לירות על ישראל בגלל שישראל נכנסה לעזה.

אז שאלת מה הייתה המטרה של חיזבאלה,הנה,הם סיכנו את עצמם וירו עלינו

בגלל שפלשנו לעזה.

זו היתה המטרה!

להחזיק אותנו קצר שלא נתעלל בפלסטינים חסרי ההגנה.

זה נתן להם כוח מהתומכים שלהם בלבנון ואיראן שהם פועלים למען בצדק,

וכמובן לא לאבד את הפרוקסי חמאס...


ז"א המטרה הראשונה של איראן ורשת הפרוקסים היא(הייתה לפחות) הגנתית - לא לאבד את מה שיש...
 

evglev1

Well-known member
מנהל
האם המדינה משקרת כאשר היא אומרת שחיזבאללה תיכנן לפלוש לצפון?
הוא תכנן אבל אחרי ההצלחה של החמאס הוא מפחד להציג פלישה פחות אפקטיבית וידוע שבניגוד לדרום ישראל לעולם לא תפקיד את הצפון חסר חיילים כי חיזבאללה לא נבחרו להיות ממשלת לבנון שהפכו לאחראים על רווחת העם הלבנוני ולא היו תלויים בכסף הקטארי שעובר דרך ישראל.
 

Henry0

Well-known member
שבניגוד לדרום ישראל לעולם לא תפקיד את הצפון חסר חיילים
הצפון היה חסר כוח הגנה,
וחיזבאללה, בדיוק כמו חמאס,
ידעו זאת בדיוק (זה לא מודיעין קשה להבנה).

לו חיזבאללה היה פולש
הצלחתם היתה פי כמה וכמה גדולה מהצלחת החמאס,
כי היה להם הרבה יותר לוחמים, רמת לחימה הרבה יותר גבוהה, הרבה יותר כוח אש,יותר שטחים שולטים
ורק חצי צה"ל (כי צה"ל היה צריך להתחלק בין הצפון לדרום).
 
נערך לאחרונה ב:

evglev1

Well-known member
מנהל
הצפון היה חסר כוח הגנה,
וחיזבאללה, בדיוק כמו חמאס,
ידעו זאת בדיוק (זה לא מודיעין קשה להבנה).

לו חיזבאללה היה פולש
הצלחתם היתה פי כמה וכמה גדולה מהצלחת החמאס,
כי היה להם הרבה יותר לוחמים, רמת לחימה הרבה יותר גבוהה, הרבה יותר כוח אש,יותר שטחים שולטים
ורק חצי צה"ל (כי צה"ל היה צריך להתחלק בין הצפון לדרום).
חצי צה"ל, זה עדיין משהו, מול החמאס לא היה צה"ל כלל!!!
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אז למה חיזבאללה בנו מערך צבאי ענק לפלישה לצפון ישראל?

תמיד כדאי לחשוב שניה,
לפני שעונים שטויות.
מאותה סיבה שמוסוליני הקים צי ענק וחסר תועלת כדי להסתובב בכל יבשות העולם ולהפגין כוח שלא באמת היה לו. כך נהג גם נאצר להראות כמה הוא חזק כשהוא ידע את האמת הכואבת שצבא מצרים חלש וחסר אונים מול צה"ל אך רצה להראות גם לערבים וגם ליהודים שביכולתו להשמיד את ישראל בטווח קצר.
 

Henry0

Well-known member
מאותה סיבה שמוסוליני הקים צי ענק וחסר תועלת כדי להסתובב בכל יבשות העולם ולהפגין כוח שלא באמת היה לו. כך נהג גם נאצר להראות כמה הוא חזק כשהוא ידע את האמת הכואבת שצבא מצרים חלש וחסר אונים מול צה"ל אך רצה להראות גם לערבים וגם ליהודים שביכולתו להשמיד את ישראל בטווח קצר.
ההשוואות לא נכונות.

מוסולני הקים צי, כדי להחזיר את איטליה לזמניה הגדולים של רומא.
כיבוש חבש היה חלק מהפנטזיה הזו,
ושיתוף הפעולה עם גרמניה, העניק סיכוי טוב מאד להצלחה.

נאצר רצה לכבוש את ישראל,
ובזמן שמצא לנכון, ניסה לבצע את זה (מלחמת ששת הימים).

אני שואל שאלה אחרת לגמרי

- איראן משקיע הון עתק בכיבוש ישראל.
- חיזבאללה משקיע הון עתק בכיבוש הגליל.
והנה, נופלת להם היזדמנות פז,
למה לא ניצלו מייד את ההזדמנות החד פעמית הזו
(לפני שישראל מגייסת מילואים ושולחת כוחות גם לדרום וגם לצפון)
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הם הבינו מזמן שהם לא יכולים להכניע את ישראל אלא רק ללחוץ עליה.

סינוואר רצה לשנות את המצב כי היו כמו בכלא בעזה אז לקח סיכון.
הכלא שבו היה סינואר היה גן עדן הוא פשוט לא היה יכול להרשות לעצמו להודות שגם לימין הישראלי וגם לו המצב האופטימאלי הוא לדרוך במקום ללא צעד לשינוי לא לקראת סיפוח ולא לקראת מדינה פלסטינית. הרי אפילו אבו מאזן לא נענה לדרישות המינימליסטיות של אולמרט, כך שאין באמת סיכוי להסכם שגם היהודים וגם הערבים יסכימו עליו ולכן מו"מ מנוגד לאינטרסים כי הוא מביא למבוי סתום, אז הדרך הטובה היא להקפיא את המצב בלי להודות שזה המצב שרוצים שיישאר לנצח נצחים ולשמור על גחלת של תקווה לשינוי שלעולם לא יבוא או יבוא בזמן המשיח היהודי או המוסלמי. אבל סינואר כעס על התדמית שהוא נכס למחנה הלאומי בישראל.
 

Henry0

Well-known member
הכלא שבו היה סינואר היה גן עדן הוא פשוט לא היה יכול להרשות לעצמו להודות שגם לימין הישראלי וגם לו המצב האופטימאלי הוא לדרוך במקום ללא צעד לשינוי לא לקראת סיפוח ולא לקראת מדינה פלסטינית. הרי אפילו אבו מאזן לא נענה לדרישות המינימליסטיות של אולמרט, כך שאין באמת סיכוי להסכם שגם היהודים וגם הערבים יסכימו עליו ולכן מו"מ מנוגד לאינטרסים כי הוא מביא למבוי סתום, אז הדרך הטובה היא להקפיא את המצב בלי להודות שזה המצב שרוצים שיישאר לנצח נצחים ולשמור על גחלת של תקווה לשינוי שלעולם לא יבוא או יבוא בזמן המשיח היהודי או המוסלמי. אבל סינואר כעס על התדמית שהוא נכס למחנה הלאומי בישראל.
תשובה לא עניינית

לא שאלתי על חמאס,
שאלתי על חיזבאללה ואיראן.
 
נערך לאחרונה ב:

evglev1

Well-known member
מנהל
יום לאחר פלישת חמאס לעוטף עזה,
מה היו הסיבות האסטרטגיות של איראן וחיזבאללה,
לא לפלוש מייד לצפון המדינה, ולשלוח טילים לישראל כדי לעכב את גיוס המילואים.
האיום של ביידן ומסירת נושאת המטוסים שהוא נתן לנו.
 

Henry0

Well-known member
אתה שוב מוכיח שאנחנו לא חיים באותו כוכב לכת, מעניין איך אתה מצליח לתקשר איתנו מעולם מקביל.
אתה לא מפספס הזזמנות כדי לשקר.

איש שקרן,
בדוק מתי חמאס פלש לעוטף,
ומתי ביידן אמר DON'T.

ואם תבדוק, איש שקרן,
תמצא שעברו 8 ימים,
ואני שאלתי, איש שקרן,
1 יוום לאחר הפלישה.

משקר לשקר שקריך הופכים יותר ויותר מטומטמים.
 
נערך לאחרונה ב:

כוכבית מצויה

Well-known member
אתה לא מפספס הזזמנות כדי לשקר.

איש שקרן,


ואם תבדוק, איש שקרן,

ואני שאלתי, איש שקרן,


משקר לשקר שקריך הופכים יותר ויותר מטומטמים.
אתה מוזמן להסביר לכולם איך ההתבטאויות האלה תורמות להעלאת רמת הפורום... טענת שזו מטרת השרשור!
 

Henry0

Well-known member
אתה מוזמן להסביר לכולם איך ההתבטאויות האלה תורמות להעלאת רמת הפורום... טענת שזו מטרת השרשור!
אתה לא מפספס הזדמנוצת כדי לשקר

אני מצטט מה שכתבתי:
"לשאול שאלות רציניות ומקווה לתשובות רציניות.
תשובות מגוחכות מקבלות מענה הולם"
------------------------------------------------------------
המיקרה שלך הוא מענה רציני.
כי זה מאד רציני להציג שקרן שתמיד משקר,
שאנשים ידעו להיזהר ממנו.

כדי להעלות את רמת הפורום,
חובה להציג ולבייש את השקרנים.

ברצינות גמורה
שקרן, שתוך שניה ניתפס בשקר,
הוא לא רק שקרן, אלא גם מטומטם.
 
למעלה