לא בדיוק.
לגליל יש, למרות הכל, מספר יתרונות (אחד) על פני ה-M-16 (כן כן, לא בכל השיעורים בהכנה התעפצתי..) - הרבה פחות חלקים, וכל אחד מהחלקים יותר גדול ומאסיבי. לכן, בסביבה עם הרבה חול ואבק (מה שנכון לגבי חלקים גדולים מארצנו) יהיו הרבה פחות מעצורים בנשק כזה מאשר בנשק המתפרק לחלקיקים מיניאטורים כמו ה-M-16. אבל מה לעשות, אי אפשר לחתור איתו...