לא, אני לא בביצפר חרדי
הפנימיות לחרדים ממש נפוצות בעיקר בחו"ל, ולא ממש בארץ. בארץ ברוב המקרים הפנימיות הן לבנות מבתים של חוזרים בתשובה או בתים במצוקה או סתם כמה בודדים מקבוצות אחרות. בד"כ הנורמה היא בית יעקב, וכשאת לוקחת דברים בהכללה את צריכה ללכת לפי הנורמה - ולא לפי השוליים.
הפנימיות לחרדים ממש נפוצות בעיקר בחו"ל, ולא ממש בארץ. בארץ ברוב המקרים הפנימיות הן לבנות מבתים של חוזרים בתשובה או בתים במצוקה או סתם כמה בודדים מקבוצות אחרות. בד"כ הנורמה היא בית יעקב, וכשאת לוקחת דברים בהכללה את צריכה ללכת לפי הנורמה - ולא לפי השוליים.