שאלה לי אליכם...
כידוע לכולם..[או שלא כידוע] ישנם סניפים של בני עקיבא שבהם הפעילים בסניף [חבריא א',ב'] מגיעים לסניף בערב שבת עם מכוניות, ולפעמים אפילו עם סיגריות[-ואני לא מדבר על סתם יום!! ערב שבת!!]
אז מה עדיף?! -כי מצד אחד, מי שעובר ליד סניף שכזה ורואה שככה הם מתנהגים יכול לחשוב "ככה הדתיים האלה.." וכל זה.. -אבל מצד שני, הסניף זה מה שעוד מקשר אותם לדת.. ואם הם לא היו שם.. אולי הם היו במקומות שונים שהם בכלל לא לרוח השבת והדת!
וכן גם בקשר למדריך-שהוא לא הכי דתי.. ורוצים לחזק אותו.. מה עדיף?! להכניס אותו להדרכה.. למרות שהוא לא הכי מתאים.. וכשמסתכלים עליו יכולים לחשוב כל מיני דברים על שאר המדריכים לעל התנועה בכלל.. אבל שוב מצד שני.זה מה שמחזיק אותו בבנ"ע.. ומחזק אותו.. ועכשיו דעתכם..