קודם כל באמת נכנסתי באמצע../images/Emo9.gif
ושאבבניק זה כאילו אחד חרדי אבל בעצם הוא כאילו חזר בשאלה... כאילו, הוא יכול ללבוש בגדים שחורים אבל לעשות דברים מנוגדים לדת, לא
(תקני אותי אם אני טועה...) ו-סליחה... אני בכלל לא מסכימה עם ההכללה ש"רוב הנוער החרדי הוא ככה"... אני מכירה מספיק נוער שהוא לא ככה, ולא יודעת... אולי את מכירה ת'אנשים הלא נכונים...
ושלא תביני לא נכון!! ברור שהתופעה הזאת קיימת!!! אני מכירה גם חרדים שעושים דברים לא כ"כ אממממ... מתאימים... והיתה תקופה שהייתי פשוט מזעזעת מהקללות והגסויות שהולכות בחדר חרדים בצאט... (וחלק שם באמת חרדים!! הם דברו במושגים דתיים כאלו...) אבל עדיין, מכאן ועד ההכללה שרוב הנוער ככה?!