שאלה לי אליכם...

tamarhp

New member
מה יצא?

שאולי כך אני אצליח לגרום לך להפסיק להוציא עליהם דיבה
 

chenwest

New member
אני לא מוציאה דיבה!!!!

אני פשוט אומרת דברים שהם נכונים-ואם היית יודעת מה הולך באמת אצלהם את לא היית אומרת מה שאמרת
חוץ מזה שלא פסלתי אותם (!!!!) אני אמרתי מה שאני חושבת בדיוק כמו שאמרת מה שאת חושבת על בני עקיבא...
 

chenwest

New member
תראה אם הרב אמר אז חייבים

להקשיב לו...אבל אני לא יודעת איך דבר כזה יכול להיות!!...אני ראיתי תמונה ממש מגעילה של מועדון משו מלוכלך כזה ופתאום ראו שם בנאדם עם כיפה!!זה לא נראה לך חילול ה??...לפי דעתי זה פשוט לא יפה לעשות דבר כזה....אני עדין חושבת שצריך להוריד ת'כיפה..או שפשוט לא ללכת למקומות האלו
 
...

גם אצלנו הייתה את הבעיה הזא ושנה שעברה, שהייתה הועידה הסניפית הוחלטו החלטות שב"ה בינתיים (ומקווה שגם בהמשך) עומדים בהן
פלאפונים- מי שרוצה להביא פלאפון, חייב לשים על שקט כל עוד הוא בסניף.
מכוניות אין אצלנו (אף אחד לא בא באוטו).
אש וסיגריות- אסור בכלל
לא בשבת ולא ביום חול...
לבוש- כל בת שנכנסת לסניף, בין אם בשבת ובין אם בחול- חייבת להיות עם חצאית (חולצה יכולה להיות גם שרוול קצר, אבל לא גופיה). כל בן שנכנס לסניף חייב להיות עם כיפה.
שמירת נגיעה- חובה לשמור בסניף, כמובן שלא רק בשבת (זה דבר שלא כ"כ עומדים בו, אבל כשרואים נגיעה, תמיד מעירים בצורה יפה ומפסיקים עם זה). ואני חושבת שבנ"ע היא תנועה שכן יכולה לשמור על אנשים קרובים לדת (גם אם הם לא שומרים) דרך זה שאנשים מקשיבים ובאים לפעולות ערב-שבת (ואצלנו גם יש בזמן הפעולות של חב"א סעודה 3 לחב"ב וכל פעם יש דבר תורה או משהו)... מי שלא עושה דברים מינימליים בסניף (כמו לא להדליק אש בשבת), צריך לדבר איתו ובדר"כ אנשים מבינים ומכבדים...
 
למעלה