שאלה חשובה...

נ מ ק ס

New member
באמת..?

כי פשוט חשבתי שזה בגלל שניו-מטאל(un-metal) זאת סתם חבורה של פוסרים..
 

DefTone

New member
פוסרים

לך, לך למילון שלך ותחפס שם עוד איזה שתים או שלוש מילים יפות שכאלא פוסרים חחח אני נקרע...
 

DefTone

New member
למה מה אתה שומע שאתה בכלל מדבר?

(למרות שאני גם לא כלכך אוהב ניו מטאל)
 

Batelka

New member
...

למה אתה פה בכלל אם אתה לא אוהב ניו מטאל?? קח ת'רגליים (או את הידיים) ותתחפף!! זה שאתה לא אוהב את זה לא אומר שאנחנו צריכים לסבול את ההערות הלא מתוחכמות שלך טוב? טוב!
 

DefTone

New member
מה את שמה עליו זין בכלל

הוא לא שווה לא את הזין שלי לא שלך ולא של אף אחד אחר שנשים עליו
 
אם אתה חושב שזה מסריח...

אז למה אתה פה?.. תחזור לפורום מטאל, לפוזות הקשוחות שלכם ואל תחזור...טוב? סבבה. יום טוב:)
 

Manic Subsidal

New member
נצל"ש: למה אתם חושבים שמטאל זה חרא?

כי מטאליסטים עסוקים יותר מידי בפלצנות של מהירות וטכניקה. "אני מנגן מהר משמע אני קשוח!" בולשיט
 

tamirpetito

New member
זה הדבר הכי לא נכון ששמעתי בחיים

שלי... מטאל זה טוב וניו מטאל וטוב, אני שומע מה שאני אוהב לא מה שקשוח..
 

Batelka

New member
נכון כל אחד אוהב את מה שהוא אוהב

וזהו! אז פאק אל תתחילו לרדת על סגנונות אחרים כמו שאף אחד אחר פה לא יורד על סגנון שהוא לא אוהב או הולך לפורום אחר ומתחיל לקלל!
 

TheJackass

New member
מטאל זה לא חרא....מטאל זה טוב...

אבל מצד שני...גם נו מטאל זה אחלה...ואני לא משחק אותה קשוח שאני שומע את זה, ואני לא מהאלה שמשחקים אותה "נו מטאל זה לחננים" פשוט תשמעו מה שבא לכם ותסתמו...
 
למעלה