למה אתה פה בכלל אם אתה לא אוהב ניו מטאל?? קח ת'רגליים (או את הידיים) ותתחפף!! זה שאתה לא אוהב את זה לא אומר שאנחנו צריכים לסבול את ההערות הלא מתוחכמות שלך טוב? טוב!
אבל מצד שני...גם נו מטאל זה אחלה...ואני לא משחק אותה קשוח שאני שומע את זה, ואני לא מהאלה שמשחקים אותה "נו מטאל זה לחננים" פשוט תשמעו מה שבא לכם ותסתמו...