tamirpetito
New member
לדוגמא ::...(אני רוצה להרחיב בנושא)
מרדוק (בלאק מטאל) זה פשוט יפה... זה לא יפה זה אדיר... זה חזק.. זה מלא כוח ואנרגיה... זה מושלם .. אז אני שומע את זה... כי אני חושב שזה יפה... לא כי זה כשוח ... מבין חמודי? אותו הדבר דייסייד (דת'), פשוט אין לי מילים... זה פשוט עולם! מוסיקה איכותית... וזה כשוח .. אז מה זה אומר שאני רץ לשמוע אותם ולספר לחברה?! לא! אני שומע את זה כי זה טוב לי.. וזה יפה לי... וזה עולם! חח סתם..
מרדוק (בלאק מטאל) זה פשוט יפה... זה לא יפה זה אדיר... זה חזק.. זה מלא כוח ואנרגיה... זה מושלם .. אז אני שומע את זה... כי אני חושב שזה יפה... לא כי זה כשוח ... מבין חמודי? אותו הדבר דייסייד (דת'), פשוט אין לי מילים... זה פשוט עולם! מוסיקה איכותית... וזה כשוח .. אז מה זה אומר שאני רץ לשמוע אותם ולספר לחברה?! לא! אני שומע את זה כי זה טוב לי.. וזה יפה לי... וזה עולם! חח סתם..