dogo argentino
New member
../images/Emo8.gif
אני חושב שרכבת קלה יכולה לעזור בעיקר באיזורים שיש בהם ריכוז אוכלוסיה גדולים כמו תל אבי,ירושלים,חיפה והקריות, אבל גם צריכים לחשוב על זה מבחינה של שימוש, אני חושב שבעיקר באיזור המרכז זה יתפוס תאוצה
רכבת קלה - למה כן
זה חריג מאוד שאני ממליץ למישהו על כתבה בעיתון, ועוד עיתון ארצי, אבל הפעם הרגשתי מחויב, ולא רק מכיוון שאני אוהב לראות את את פינתו של הכתב בתוכנית של לונדון וקירשנבאום בערוץ 10. במוסך 'ירוק נושך' של מעריב/NRG פורסם מאמר יוצא מן הכלל של ניצן הורוביץ, בו הוא מסביר לכולנו בשפה שאין פשוטה וברורה ממנה, למה גוש דן צריך רכבת קלה ועכשיו, ולא רכבת תחתית 'אולי פעם'. לקרוא ולהתמוגג (או אם אתם נגד, לקורא ולתהות למה אתם בעצם נגד) קישור לכתבה - http://www.nrg.co.il/online/35/ART/919/954.html
אני חושב שרכבת קלה יכולה לעזור בעיקר באיזורים שיש בהם ריכוז אוכלוסיה גדולים כמו תל אבי,ירושלים,חיפה והקריות, אבל גם צריכים לחשוב על זה מבחינה של שימוש, אני חושב שבעיקר באיזור המרכז זה יתפוס תאוצה