יותר בעיות מפתרונות
א. הרכבות אולי שקטות, אבל כבדות וגורמות לרעידות, לא יעזור כלום. ב. אתה מכיר רחוב כזה בארץ? תמצא אחד, ואז נדבר. חניונים זה טוב, אבל מה עם לחצות את הרחוב כדי לבקר שכנים? אז אתה עדיין חושב שרכבות יוכלו לנסוע שם בלי הגבלת מהירות? לגבי הגבלת המהירות ל-50 קמ"ש בקו האדום, היא תהיה רק בחלק קטן של הדרך (אל תשכח שחלק גדול מהקו יהיה תת-קרקעי וחלקים אחרים בנתיבים בלעדיים "מהירים") וממילא אם רוצים תחנות במרחקים סבירים זו מזו (כ-500-1000 מ') אי אפשר להגיע למהירויות גבוהות מאוד ורוב הנסיעה היא האצה/האטה.
יותר בעיות מפתרונותהם יפסיקו להיות רחובות!![]()
והכלי לא ירעיד שום דבר. שכחת, הרי הם שקטים כמו חתולים! הבעיה היחידה שתווצר היא בעיית חניה, אבל את זה ניתן לפתור בעזרת הקמת חניונים רב-קומתיים בשכונות, ועדיין יישאר מלא כסף.
א. הרכבות אולי שקטות, אבל כבדות וגורמות לרעידות, לא יעזור כלום. ב. אתה מכיר רחוב כזה בארץ? תמצא אחד, ואז נדבר. חניונים זה טוב, אבל מה עם לחצות את הרחוב כדי לבקר שכנים? אז אתה עדיין חושב שרכבות יוכלו לנסוע שם בלי הגבלת מהירות? לגבי הגבלת המהירות ל-50 קמ"ש בקו האדום, היא תהיה רק בחלק קטן של הדרך (אל תשכח שחלק גדול מהקו יהיה תת-קרקעי וחלקים אחרים בנתיבים בלעדיים "מהירים") וממילא אם רוצים תחנות במרחקים סבירים זו מזו (כ-500-1000 מ') אי אפשר להגיע למהירויות גבוהות מאוד ורוב הנסיעה היא האצה/האטה.