אולי חצי מהכסף
(יכול להות שיותר), בטח לא חצי מהעובדים! הטענה הזאת לא מבוססת בעליל.
אולי חצי מהכסףכתבה מאוד משכנעת וכך גם התגובות...
אבל חצי מהעסקים בישראל בת"א??? רציני...זה ממש מדהים... הבעייה היא לא רק בממשלה ובפירוד בין גופי התחבורה השונים אלא גם בציבור הישראלי שצריך להתרגל לרעיון היוממות בתח"צ בכלל..ולא ברכב פרטי בכל מקרה מאוד אהבתי את הכתבה וצריך להזמין את הכותב שייצטרף ךפה לפורום
(יכול להות שיותר), בטח לא חצי מהעובדים! הטענה הזאת לא מבוססת בעליל.