רוצים להרוס אותנו

Rotema3

New member
../images/Emo31.gif לא להודות שאנחנו כובשים זה ,

בדיוק כמו לטעון שחסה זה רצח.{מבחינתך, עזוב את האוכלי בשר}.
 

Rotema3

New member
גם כשאתה כותב "בשר זה רצח"

{אף על פי, שכמובן, אני חושבת כך}, זאת יכולה להקרא דמגוגיה.
 

One Echoe

New member
זה תיאור עובדות.

את באה ונכנסת איתי ותוקפת אותי בהתקפות אמוציונליות ומשווה 2 דברים שלא קשורים אחד לשני. זו היא דמגוגיה, יקירתי..
 

Rotema3

New member
עובדות לדעת מי?

הרי רוב העולם לא חושב כמוך. עובדות לדעתך. אתה צריך להבין שמי שנלחם כנגד דיכוי בעלי חיים, לא יכול להתעלם מהעובדה הפשוטה שהוא חי במדינה שמדכאת שנים על גבי שנים אוכלוסיה שלמה {מליוני אנשים}. עובדה שאנחנו כובשים. עובדה שיש כיבוש. אין כאן וויכוח.
 

One Echoe

New member
../images/Emo122.gif

העובדות הן שלקחת חיים מחיה שסובלת ורוצה לחיות זה רצח. אין שום עובדה שאומרת שאנחנו כובשים או מדכאים, זו סתם המצאה מטומטמת.
 

One Echoe

New member
אגב,

אני כן בעד להחזיר שטחים, אבל רק בעד הסכם שלום. ואני לא מדבר על שטחי 67.
 

Rotema3

New member
העובדות הן שלקחת

מאנשים את המקום שבו הם חיו, גרו, גם אם הוא עוד לא היה מוגדר כמדינה. העובדה היא שכבשנו ב-48, שכבשנו ב-67, שאנחנו היום נמצאים בשטחים כבושים, ומעיפלים כוח ושלטון צבאי על מליוני פלסתטנאים. דיכוי. זאת לא שאלה. לך פעם למחסום. דבר עם אמא של מוחמד מהכפר, תסתכל לו בעניים. במיוחד היום בימי חומת ההפרדה.
 

One Echoe

New member
כשהציונים הגיעו לכאן,

נחתם הסכם באום, שמחלק את מדינת ישראל. הם לא הסכימו לזה, הם רצו מלחמה, והם קיבלו אותה במלוא העוצמה. כבשנו שטחים, וסילקנו אותם מכאן. הכוח הצבאי נובע מהטרור. ואיפה יש דיכוי? את אף פעם לא עונה לי על השאלה הזאת. מחסומים הם הכרחיים בגלל הטרור. למרות שלדעתי צריך להפסיק עם זה, וככה גם יפסק הטרור.
 
לשנוא

זה דבר מוטעה אבל לצערי- מותר ולכן לא אוכל לשפוט אותך מה שכן- אם תשנאי כל נוצרי, כי כמה נוצרים שונאים את ישראל- כן, מדובר גזענות אם תשנאי כל ערבי, כי כמה ערבים פוגעים בישראל- כן, מדובר בגזענות וכך לגבי כל הכללה שהיא. אנשים נוטים לשבש הגדרות לפי צו השעה זה מוטעה את יכולה לטעון שאת גזענית וזה לא משהו שהוא אסור אם את חושבת שהוא פסול- אז פשוט אל תהיי כזו אבל את לא יכולה להשתמש בסממנים של גזענות ולטעון שזוהי אינה גזענות ולהמציא הגדרה חדשה.
 

LordOfSpells

New member
תחסכי בדמעות.

מקצצים לכולם בהכל, אין סיבה שהמגזר שלך יהיה בנפרד. אני לא יכולתי לעשות בגרות במחשבים כי קיצצו תקציב לביצפר שלי. גם לא בפיזיקה. מה לעשות? אנחנו לא שוקעים בעודף כסף פה, וצריך להתמודד עם קיצוצים.. אף-אחד לא עושה לכם דווקא בגלל שאתם דתיים.
 

spoop

New member
מה אתה נורמלי?

זה ברור שזה רק לנו! המדינה לא מוכנה להעביר לנו תקציבים מאושרים! קיצוץ חד של 70% יוביל לקריסתה של מערכת החינוך הדתי לאומי!
 

KsE

New member
לא רק לכם

אתם לא היחידים שסובלים מקיצוצים, ולא רק במערכת החינוך. מערכות החינוך בחינוך הממלכתי בשנים האחרות כבר קוצצו תקציבית. זה יהיה לא שיווניוני אם רק לממלכתי יקצצו ולחינוך דתי-לאומי (או דתי-חרדי) לא יקצצו. אני מקווה שלפחות הקיצוץ ינסה ואולי יצליח לאזן את הבדלי התקציבים.
 

LordOfSpells

New member
אני נורמלי לחלוטין.

ואם זה רק לכם לא הייתה סכנה שהיו סוגרי םא תהביצפר בו נהגתי ללמוד, ולא הייתי נתקע יותר משנה [לא ברצף] בלי מורה [גם לא מחליף!] למתמטיקה, ובלי מורים בכלל למחשבים או פיזיקה, שאת שניהם רציתי להרחיב, ובכללי בלי מגמת אומנות ובלי פסיכולוגיה, או כל מגמה אחרת. עכשיו לפניי שאת מתחילה לבכות על אפליה תסתכלי מסביב. באיזור שאני גר יש ביצפר אחד בדיוק. הוא היה על סף סגירה מחוסר תקציבים. היינו צריכים להתחנן לתרומות מיהודים עשירים בחו"ל. אז תתחילי באמת לחסוך בדמעות, אף-אחד לא דופק אותך.
 

dikla88

New member
על מה אתה מדבר...

אנחנו סופגים קיצוצים מכל הצדדים!! הן ממשרד החינוך קיצוץ אדיר של 70% והן ממשרד הדתות שגם אותו קצצו לגמרי... אולפנות וישיבות שיום הלימודים שלהם היה ארוך מאוד....מתקצץ באופן דרסטי ביותר והכל נובע בגלל....
 

One Echoe

New member
טוב מאוד שמקצצים בישיבות

חרדים. מעולה. שיפסיקו את הישיבות לאלתר.
 

spoop

New member
גיל אתה מאד אתה תומך בחופש אה?

כל עוד זה תואם את הדעות והרצונות שלך אז חופש זה דבר טוב. אבל לא,לסגור ישיבות חרדיות כי זה נוגד את הדעות של גיל-זה לגיטימי. תדע לך שאנחנו הדת"ל מאמינים בתורה ועבודה שזה אומר לא כל היום בישיבה. אבל אתה לא תראה שאנחנו אומרים לסגור את הישיבות החרדיות לאלתר.
 

One Echoe

New member
נופר.

למה, במקום להניח כל מיני הנחות, ולהסיק מסקנות, לא תשאלי אותי למה אני רוצה שהישיבות יסגרו? תהיי בטוחה שזה לא כי אני לא תומך בחופש, אין, אין, אין אדם שיותר תומך בליברליות ממני.
 
למעלה