רוצים להרוס אותנו

Rotema3

New member
כיאלו מה. גם אנחנו משלמים מחיר כזה.

די לחשוב שהכל נוסע מהעובדה שאתם דתיים. מספיק להתבכיין. על כל דבר ודבר.
 

One Echoe

New member
מי משלם 6000 שקל בשנה?

בחיים לא שמעתי על זה. ואני לא מאמין לנופר גם.
 

Rotema3

New member
לא בדיוק 6000, אבל המון.

הצורה בה נופר {הבכיינית}, מציגה את זה היא דמגוגית ושקרית. היא לא משלמת סכום כזה משום שזה בה"ס דתי, ואין לה שום זכות לצפות שיקצצו דוקא בתשלומים של הנרשמים לבה"ס שלה.
 
../images/Emo60.gif אה?

אתה לא מאמין? זה עובדה ידועה שדתיים משלמים איזה 6000 ש"ח לשנה וזה עוד לא פניימיה. אני אישית משלמת איזה 6700 ש"ח בשנה ואח שלי בישיבה עוד איזה 1000- 700חודש. לגבי אח שלי אני לא בדיוק סגורה על המחיר. זה באמת ככה, ואם אתה לא מאמין לך לאולפנה/ ישיבה הקרובה תכנס למזכירות ותשאל כמה עולה שנה אחת בביה"ס.
 

Rotema3

New member
ש*דתיים*.

לא. לא. לא. די כבר להתבכיין! לא רק שתיים. המון המון בתי ספר, ובטח לא כל הדתיים. לא נראה לך, אל תלמדי שם. לפני הבה"ס מלא התורה שלך, המדינה צריכה לדאוג לממן קצת אנשים שזרוקים בלי אוכל ומה ללבוש ברחוב.
 

One Echoe

New member
לא מסכים.

זכותם ללמוד תורה כחלק אינטגרלי מהבית ספר שלהם. רק שלא יקבלו יותר מבתי ספר אחרים. וזה שאת אומרת " לפני הבצפר מלא התורה שלך, המדינה צריכה לדאוג..וכו' "... המדינה צריכה לתקצב את בתי הספר הדתיים בדיוק כמו את החילוניים..כל אחד, והתחומים שלו. ואם הם משלמים 6000 שקל זה מאוד מוזר, וצריך לברר מה קורה עם זה. אין לכם פירוט על מה אתם משלמים?
 

The Nobody

New member
אז ככה,

דתיים- משלמים כפול מחילונים על חינוך הדת כדי לממן גם את שחיתיות הרבנים שרצות שם. חילוניים- משלמים מיסים.
קחו בהומור.
 

One Echoe

New member
גם דתיים משלמים מיסים...

די כבר לדבר בסטיגמות. בולבולית..מה שלומך?
 

The Nobody

New member
יש הבדל די גדול בין אחוזי משלמי

המיסים הדתיים והחילוניים. אני יודעת..חיים מיום ליום, מה איתך גיל?
 

One Echoe

New member
מאיפה לך האינפורמציה הזאת?

אשמח לקבל מידע בשביל לדעת. חיים מיום ליום..
 

The Nobody

New member
אני בכלל לא צריכה נתונים סטטיסטים

(אני לא בטוחה אם זו המילה הנכונה או שככה כותבים אותה בכלל) עובדה שכל החילוניים משלמים מיסים (חובה עליהם בכל אופן) ולא כל הדתיים משלמים מיסים (מפני שחלקם לא עובדים ורק מתפללים כל היום וממומנים בידי המדינה.)
 

One Echoe

New member
את מדברת על חרדים?

אין ספק שיש בעיה עם חרדים.. צריך לברר את זה יותר לעומק.
 
../images/Emo60.gif אבל אבל

אני לא מתבכיינת. אני רק רוצה להראות לכם שאתם טועים בטענה שאני חייה על חשבונכם. ההורים שלי עובדים ומשלמים את הכול מכיסם הפרטי, אז חלאס לחשוב שאנחנו חיים על חשובנכם.
 

spoop

New member
זה לא משנה כבר../images/Emo13.gif

תכנסו לאותו קישור שהבאתי ותראו שהשביתה בוטלה ושהובטחו לנו תקציבים.
 

The Nobody

New member
תשמעי,

ההודעה הראשית של השירשור הזה הכעיסה פה הרבה, אני יודעת שאותי היא חיממה בטירוף. בעצם הקהילה הדתית מקבלת הרבה יותר הטבות מהמדינה מאשר כל קהילה חילונית שהיא, דבר שלא מוצדק בעיקר כשהרבה ממה שאתם מקבלים הוא על חשבון משלמי המיסים (שרובם חילוניים כמובן). ועובדה, הנה לא מקצצים לכם בתקציב ואפילו יש ביקוש להעברת עוד כמה מיליוני שקלים לקהילה הדתית. את הצגת את זה כאילו תמיד דופקים את השחורים, כאילו נתפלים אליכם בגלל שאתם דתיים עם כיפה. אז אני יודעת שקשה לך לראות את זה (בעיקר שאת רואה רק את מה שאת רוצה לראות) אבל מצבכם הוא הרבה מעל לממוצא בארץ וזה לא משנה איך מסתכלים על זה, זה לא מגיע לכם. אף אחד לא מביא עליכם סבל, אתם מבקשים לראות את עצמכם סובלים וכמובן איך לא, בזכות זה אתם סובלים. מי יתן ותמשיכו לרחם על עצמכם.
 

TheOrion

New member
../images/Emo128.gif

זה שאני כבר לא כותב פה, לא אומר שאני לא קיים
 
למעלה