קריית התחבורה.

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
==36==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==36==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==37==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==37==
מניחים את העמוד על המשאית
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==39==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==39==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==38==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==38==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==40==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==40==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
די פשוט האמת

איך עבר מאנכי לאופקי?
אני מניח שאין לך תמונות מהתהליך. לא נורא, בפעם הבאה...
די פשוט האמת
מעמידים אותו על-גבי המשאית ומחברים את המנוף השני לתחתית. ואז דוחפים עד שהוא שוכב.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==41==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==41==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==42==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==42==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==43==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==43==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==44==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==44==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==45==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==45==
וזה מה שנותר מאחור...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==46==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==46==
זהו. האנדרטה מוכנה להעברה!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==47==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==47==
יוצאים לדרך
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==48==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==48==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==49==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==49==
מגיעים לבית החדש - בית המשפט העליון.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==50==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==50==
היסודות החדשים
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==51==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==51==
מחכים למנופים. למנוף האדום יש פנצ'ר...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה