קריית התחבורה.

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo41.gif אנדרטת "נזכור" עוברת דירה../images/Emo70.gif

אף אחד לא בא איתי אז הלכתי לבד!
ההפסד כולו שלכם, כמובן! רק בשביל האוכל היה שווה להגיע!
אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==1==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==1==
עוד בשעות הבוקר הצצתי מחלון משרדי בהר-חוצבים וראיתי את המנוף חונה בחניון. ישר ניחשתי לשם מה הוא הגיע...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==2==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==2==
ירדתי למטה לצלמו מקרוב.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==3==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==3==
OK. כמו שאמרתי - כשהגעתי למקום בערב - המנוף כבר נמצא במקום והכין את עצמו לעבודה. משקולות הוצבו במקומן כדי לאזן את המנוף הענק.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==4==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==4==
המשקולות
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==5==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==5==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==6==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==6==
לאחר שהמנוף הוצב ויוצב - התחילו להכין את המסגרת שתניף את העמוד.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==7==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==7==
כמות הצלמים שהייתה במקום פשוט מדהימה! 3 צלמי וידאו ועוד איזה 7 צלמי סטילס. כל חברה שלחה נציג משלה לצלם את הארוע; מנופי אבי, מוריה, החברה שניהלה את הפרוייקט, עירית ירושלים וכו'. כך שהייתי בחברה טובה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==8==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==8==
המנוף מוכן לתפוס את האנדרטה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==9==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==9==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==10==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==10==
עולים למעלה לקשור.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==11==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==11==
העמוד עדיין במקומו. את הבמה סביבו הרסו כבר לפני יומיים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==12==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==12==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==13==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==13==
כעת העמוד קשור ומוחזק ע"י המנוף הענק. אפשר להתחיל להרוס את היסודות....
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==14==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==14==
2 טרקטורים עובדים קרוב לשלוש שעות על פירוק היסודות. מסתבר שזה לא פשוט כמו שחשבו...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==15==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==15==
יסודות עקשנים....
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==16==

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==16==
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה