קריית התחבורה.

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
==52== אחרונה

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
==52== אחרונה
השעה כבר אחרי אחת בלילה. אנחנו מקבלים דיווחים שהמנופים יגיעו לא לפני 4... אני מחליט להתקפל. אבקר שם בימים הקרובים לראות מה קורה. מקווה שנהניתם. מצטער על איכותן של חלק מהתמונות - מסתבר שיש לי עוד הרבה במה להשתפר בצילום. עפתי לישון!
 

ארזS

New member
wow תגיד, לא צריכים לישון לפעמים ?

==52== אחרונה
השעה כבר אחרי אחת בלילה. אנחנו מקבלים דיווחים שהמנופים יגיעו לא לפני 4... אני מחליט להתקפל. אבקר שם בימים הקרובים לראות מה קורה. מקווה שנהניתם. מצטער על איכותן של חלק מהתמונות - מסתבר שיש לי עוד הרבה במה להשתפר בצילום. עפתי לישון!
wow תגיד, לא צריכים לישון לפעמים ?
בוקר טוב מרעננה
ותודה על הדיווח המעניין.
 

mucool2

New member
../images/Emo51.gif../images/Emo51.gif כל הכבוד דוד!!

==52== אחרונה
השעה כבר אחרי אחת בלילה. אנחנו מקבלים דיווחים שהמנופים יגיעו לא לפני 4... אני מחליט להתקפל. אבקר שם בימים הקרובים לראות מה קורה. מקווה שנהניתם. מצטער על איכותן של חלק מהתמונות - מסתבר שיש לי עוד הרבה במה להשתפר בצילום. עפתי לישון!
כל הכבוד דוד!!
אחלה תמונות!
 
../images/Emo51.gifרבה

==52== אחרונה
השעה כבר אחרי אחת בלילה. אנחנו מקבלים דיווחים שהמנופים יגיעו לא לפני 4... אני מחליט להתקפל. אבקר שם בימים הקרובים לראות מה קורה. מקווה שנהניתם. מצטער על איכותן של חלק מהתמונות - מסתבר שיש לי עוד הרבה במה להשתפר בצילום. עפתי לישון!
רבה
 

אורי404

New member
יופי של תמונות. שיחקת אותה.

==52== אחרונה
השעה כבר אחרי אחת בלילה. אנחנו מקבלים דיווחים שהמנופים יגיעו לא לפני 4... אני מחליט להתקפל. אבקר שם בימים הקרובים לראות מה קורה. מקווה שנהניתם. מצטער על איכותן של חלק מהתמונות - מסתבר שיש לי עוד הרבה במה להשתפר בצילום. עפתי לישון!
יופי של תמונות. שיחקת אותה.
 
כל הכבוד. תודה רבה!

==52== אחרונה
השעה כבר אחרי אחת בלילה. אנחנו מקבלים דיווחים שהמנופים יגיעו לא לפני 4... אני מחליט להתקפל. אבקר שם בימים הקרובים לראות מה קורה. מקווה שנהניתם. מצטער על איכותן של חלק מהתמונות - מסתבר שיש לי עוד הרבה במה להשתפר בצילום. עפתי לישון!
כל הכבוד. תודה רבה!
 

nubi

New member
תמונות מדהימות!

==52== אחרונה
השעה כבר אחרי אחת בלילה. אנחנו מקבלים דיווחים שהמנופים יגיעו לא לפני 4... אני מחליט להתקפל. אבקר שם בימים הקרובים לראות מה קורה. מקווה שנהניתם. מצטער על איכותן של חלק מהתמונות - מסתבר שיש לי עוד הרבה במה להשתפר בצילום. עפתי לישון!
תמונות מדהימות!
כל הכבוד לך
!
 

levikon

New member
תודה רבה, על התמונות!

==52== אחרונה
השעה כבר אחרי אחת בלילה. אנחנו מקבלים דיווחים שהמנופים יגיעו לא לפני 4... אני מחליט להתקפל. אבקר שם בימים הקרובים לראות מה קורה. מקווה שנהניתם. מצטער על איכותן של חלק מהתמונות - מסתבר שיש לי עוד הרבה במה להשתפר בצילום. עפתי לישון!
תודה רבה, על התמונות!
אני חושב שאם תמשיך ככה ולאור הפרויקטים בירושלים נעשה איזה מגבית בפורום ונקנה לך DSLR...
 

soloavia

New member
למה אתה אומר שלא באנו...

אנדרטת "נזכור" עוברת דירה

הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
למה אתה אומר שלא באנו...
דווקא כן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה