==52== אחרונה
השעה כבר אחרי אחת בלילה. אנחנו מקבלים דיווחים שהמנופים יגיעו לא לפני 4... אני מחליט להתקפל. אבקר שם בימים הקרובים לראות מה קורה. מקווה שנהניתם. מצטער על איכותן של חלק מהתמונות - מסתבר שיש לי עוד הרבה במה להשתפר בצילום. עפתי לישון!
==52== אחרונהאנדרטת "נזכור" עוברת דירה![]()
![]()
הלילה מתבצעת העברת אנדרטת "נזכור" ממשכנה ברחבת התחנה המרכזית - שם היא עמדה משנת 1968 ועד היום. התלבטתי מעט האם "לשרוף" לילה ולצאת לצלם. החלטתי ללכת ומסתבר שעשיתי בשכל. אומנם לא שרדתי את הסוף - כלומר עד להצבתה במיקומה החדש - זה יקרה כנראה רק בשעות הבוקר המוקדמות, אבל אין מה לעשות... אחרי קרוב ל-200 תמונות כרטיס הזיכרון שלי התחיל להתמלא וגם ההמתנה להעברת המנוף לקחה זמן רב מדיי. הייתי עייף אך מרוצה. ונעבור לתמונות:
השעה כבר אחרי אחת בלילה. אנחנו מקבלים דיווחים שהמנופים יגיעו לא לפני 4... אני מחליט להתקפל. אבקר שם בימים הקרובים לראות מה קורה. מקווה שנהניתם. מצטער על איכותן של חלק מהתמונות - מסתבר שיש לי עוד הרבה במה להשתפר בצילום. עפתי לישון!