כלל לא מתפלאת..
מכאן השימוש בהודעה שלי ב"עשוי לפגוע בסיכויים" ולא באמירה נחרצת. ואם דבריי לא היו ברורים, אז אני שבה ומדגישה - ציונים אינם הפקטור היחידי, אבל הם פקטור משמעותי וכל עוד את יכולה לשנותם, כדאי לשקול זאת. אני מכירה אנשים עם ממוצע נמוך משלך שכיסחו לי את הצורה והתקבלו לדברים שרציתי למרות הפער האדיר בממוצע. יש הרבה מאוד סיבות אפשריות לכך, אך זה באמת כבר חומר לשרשור אחר. בשורה התחתונה, אנחנו מדברות כאן על סיכויים וסיכונים ודיון שכזה, מטבעו, נשען על הרבה מאוד ספקולציות וניבוי עתיד (כפי שציינה סקרמנט). העלאת ממוצע - מעלה סיכויים, הגם שאינה ערובה להצלחה. הבחירות שלנו תלויות, בין היתר, בשאלה עד כמה אנחנו אוהבי סיכון, שונאי סיכון או אולי בכלל אדישים אליו. כמו כן, אם את נהדרת בראיונות - הנה, כבר קיבלת עוד כמה נקודות אקסטרה
אני מסכימה איתך שצריך לקחת דברים בפרופורציות ושזה לא סותר פרפקטציוניזם (שאגב, מוכר היום כהפרעה נפשית ולכן השימוש שלי בגוף ההודעה ב"שאיפה למצוינות", אני מניחה שלכך התכוונת): כדי להצליח צריך לעשות החלטות מושכלות וסדרי העדיפויות משתנים מאדם לאדם. אלמלא הייתי לוקחת דברים בפרופורציות (שנכונות לי) לא הייתי ניצבת במצב שבו אני נמצאת היום. אולי לך דבריי נשמעים מופרזים, אך כדי לבצע הערכה שכזאת (לדעתי לפחות) צריך לראות את מלוא התמונה (שהיא מורכבת ואישית מאוד). כדי להצליח במשפטים לא די במוח מבריק - נדרשת גם עבודה מאוד קשה ומאומצת (ומה לעשות, לא תמיד מהנה ומכאן הביטוי הציורי "הקזת דם"). בכל מקרה, אני מאחלת לך הרבה הצלחה במבחנים ובהחלטות שעליך לקבל. שבת שלום, B
מכאן השימוש בהודעה שלי ב"עשוי לפגוע בסיכויים" ולא באמירה נחרצת. ואם דבריי לא היו ברורים, אז אני שבה ומדגישה - ציונים אינם הפקטור היחידי, אבל הם פקטור משמעותי וכל עוד את יכולה לשנותם, כדאי לשקול זאת. אני מכירה אנשים עם ממוצע נמוך משלך שכיסחו לי את הצורה והתקבלו לדברים שרציתי למרות הפער האדיר בממוצע. יש הרבה מאוד סיבות אפשריות לכך, אך זה באמת כבר חומר לשרשור אחר. בשורה התחתונה, אנחנו מדברות כאן על סיכויים וסיכונים ודיון שכזה, מטבעו, נשען על הרבה מאוד ספקולציות וניבוי עתיד (כפי שציינה סקרמנט). העלאת ממוצע - מעלה סיכויים, הגם שאינה ערובה להצלחה. הבחירות שלנו תלויות, בין היתר, בשאלה עד כמה אנחנו אוהבי סיכון, שונאי סיכון או אולי בכלל אדישים אליו. כמו כן, אם את נהדרת בראיונות - הנה, כבר קיבלת עוד כמה נקודות אקסטרה