קפיצה לתחנת האומה.

מצב
הנושא נעול.

OrenAvidan

New member
וואו! איזה גובה. תודה על התמונות!

אין הנחתום מעיד על עיסתו.
אבל על עיסתו של אינג' אייל, שצילם את שלוש התמונות הבאות, מעיד גם מעיד. סחרחורת נפלאה. כפיים
וואו! איזה גובה. תודה על התמונות!
 

בועז ל

New member
חלקי מעליות

קפיצה לתחנת האומה.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
במגבלות הזמן והעייפות, בואו ננסה להציץ קצת לתחנת האומה. אתם כבר יודעים: הגברת הזאת מתחדשת כל הזמן.
בסיפתח: 3 תמונות של קונסטרוקציית המבנה העליון.
חלקי מעליות
ביציאה אל אולם הנוסעים מונחים חלקי קונסטרוקציה שמיועדים עבור פיר המעליות. ע"פ מה שנמסר לי, הקונסטרוקציות שכבר הוקמו בפיר הן זמניות.

 

amit1270

New member
ברור. המעלית צריכה לעבור דרכן


חלקי מעליות
ביציאה אל אולם הנוסעים מונחים חלקי קונסטרוקציה שמיועדים עבור פיר המעליות. ע"פ מה שנמסר לי, הקונסטרוקציות שכבר הוקמו בפיר הן זמניות.
ברור. המעלית צריכה לעבור דרכן
 

בועז ל

New member
פתרון בעיה ותיקה

קפיצה לתחנת האומה.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
במגבלות הזמן והעייפות, בואו ננסה להציץ קצת לתחנת האומה. אתם כבר יודעים: הגברת הזאת מתחדשת כל הזמן.
בסיפתח: 3 תמונות של קונסטרוקציית המבנה העליון.
פתרון בעיה ותיקה
ודאי שמתם לב לכך שרצפת אולם הנוסעים נמוכה במספר מטרים ממפלס היציאה של המעליות. עניין זה עורר בשעתו את השאלה כיצד יתמודדו עם הפרש גובה זה. בשלוש התמונות הבאות נמצאת התשובה. קבלן המערכות יגביה את רצפת אולם הנוסעים לגובה מפלס המעליות. בתמונות מופיעות עבודות סימון הגובה באולם הנוסעים.





 

davidfainshtein

Member
מנהל
בפועל נראה כאילו תהיה שם רצפה צפה כמעט.

פתרון בעיה ותיקה
ודאי שמתם לב לכך שרצפת אולם הנוסעים נמוכה במספר מטרים ממפלס היציאה של המעליות. עניין זה עורר בשעתו את השאלה כיצד יתמודדו עם הפרש גובה זה. בשלוש התמונות הבאות נמצאת התשובה. קבלן המערכות יגביה את רצפת אולם הנוסעים לגובה מפלס המעליות. בתמונות מופיעות עבודות סימון הגובה באולם הנוסעים.
בפועל נראה כאילו תהיה שם רצפה צפה כמעט.
 
שאלת הבהרה:

פתרון בעיה ותיקה
ודאי שמתם לב לכך שרצפת אולם הנוסעים נמוכה במספר מטרים ממפלס היציאה של המעליות. עניין זה עורר בשעתו את השאלה כיצד יתמודדו עם הפרש גובה זה. בשלוש התמונות הבאות נמצאת התשובה. קבלן המערכות יגביה את רצפת אולם הנוסעים לגובה מפלס המעליות. בתמונות מופיעות עבודות סימון הגובה באולם הנוסעים.
שאלת הבהרה:
אני מאמין שההפרש הגדול של "מספר מטרים" נלקח בחשבון בעת התכנון ולא כפי שמשתמע מדבריך שזאת באמת בעיה. מצד שני זכורה לי תמיהה על הפרש מסויים אך קטן יותר שהיה מי שאמר שיפתר במספר מדרגות בודדות בלבד.

האם פספסתי משהו?
 

בועז ל

New member
ה"בעיה" הזו נוצרה רק בפורום.

שאלת הבהרה:
אני מאמין שההפרש הגדול של "מספר מטרים" נלקח בחשבון בעת התכנון ולא כפי שמשתמע מדבריך שזאת באמת בעיה. מצד שני זכורה לי תמיהה על הפרש מסויים אך קטן יותר שהיה מי שאמר שיפתר במספר מדרגות בודדות בלבד.

האם פספסתי משהו?
ה"בעיה" הזו נוצרה רק בפורום.
ולאחר דיפון רצפת אולם הנוסעים והשוואת המפלסים (מעין רצפה צפה) הפרש הגבהים אינו כה גדול.
 

בועז ל

New member
תבניות להגבהת רצפת אולם הנוסעים.

קפיצה לתחנת האומה.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
במגבלות הזמן והעייפות, בואו ננסה להציץ קצת לתחנת האומה. אתם כבר יודעים: הגברת הזאת מתחדשת כל הזמן.
בסיפתח: 3 תמונות של קונסטרוקציית המבנה העליון.
תבניות להגבהת רצפת אולם הנוסעים.
אמנם טריוויאלי, אך מי שאולי תהה האם עומדים לצקת כמה מטרים של רצפה באולם הנוסעים, אז התשובה היא שלילית. מדובר ברצפה מוגבהת בלבד.

 

GLSRA

Active member
אמנם לא יוצקים את כל החלל הזה ובכל זאת תמוה

תבניות להגבהת רצפת אולם הנוסעים.
אמנם טריוויאלי, אך מי שאולי תהה האם עומדים לצקת כמה מטרים של רצפה באולם הנוסעים, אז התשובה היא שלילית. מדובר ברצפה מוגבהת בלבד.
אמנם לא יוצקים את כל החלל הזה ובכל זאת תמוה
שנפח כל כך גדול של החפירה בעצם חסר שימוש למעט אותה הגבהה.
כנראה שזו הדרך הפשוטה והזולה אך למתבונן מהצד ולא מבין את כל השיקולים ההנדסיים אך זה נראה מוזר
 

amit1270

New member
למה חסר שימוש? אפשר להעביר שם כבלים ומערכות אחרות

אמנם לא יוצקים את כל החלל הזה ובכל זאת תמוה
שנפח כל כך גדול של החפירה בעצם חסר שימוש למעט אותה הגבהה.
כנראה שזו הדרך הפשוטה והזולה אך למתבונן מהצד ולא מבין את כל השיקולים ההנדסיים אך זה נראה מוזר
למה חסר שימוש? אפשר להעביר שם כבלים ומערכות אחרות
 

amit1270

New member
לא רק כבלים...

אפשר להעביר כבלים כמובן, אבל יש שם נפח עודף ב"טונות"
לא רק כבלים...
מה שיש שם זה "קומת שירות" שבני אדם יכולים ללכת בה בלי הפרעה מיוחדת, וזה יתרון גדול. גם בפיר הדרגנועים יהיה מפלס תחתון כזה.
מבחינה הנדסית, אני משער שחתך עגול עדיף (או שאני מדבר שטויות, צריך לשאול מהנדס). אם החתך עגול אז ברור שצריך רצפה מוגבהת כדי לקבל שטח רצפה מקסימלי לרווחת הנוסעים.
 

בועז ל

New member
ממש לא, גיל.

אפשר להעביר כבלים כמובן, אבל יש שם נפח עודף ב"טונות"
ממש לא, גיל.
לאחר יציקת הרצפה והרצפה "הצפה" של אולם הנוסעים הפרש הגובה לא יהיה הרבה מעבר לקומת אדם - הגובה שהוגדר עבור עבודת אנשי התחזוקה. חוץ מזה, גם העברה מסודרת של כבלים וצנרת (וייתכן שלא רק צנרת וכבלים יעברו מתחת לרצפה) נעשית במפלסים שונים וזה עניין שגוזל גובה.
&nbsp
 

בועז ל

New member
רשת סלולרית

קפיצה לתחנת האומה.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
במגבלות הזמן והעייפות, בואו ננסה להציץ קצת לתחנת האומה. אתם כבר יודעים: הגברת הזאת מתחדשת כל הזמן.
בסיפתח: 3 תמונות של קונסטרוקציית המבנה העליון.
רשת סלולרית
כבר יש.

 

בועז ל

New member
דברים שנחשפים פתאום.

קפיצה לתחנת האומה.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
במגבלות הזמן והעייפות, בואו ננסה להציץ קצת לתחנת האומה. אתם כבר יודעים: הגברת הזאת מתחדשת כל הזמן.
בסיפתח: 3 תמונות של קונסטרוקציית המבנה העליון.
דברים שנחשפים פתאום.
זוכרים את המקום הזה? נהגתי להעלות תמונות שלו בעיקר מלמעלה. בתמונות ההן נראתה קשת הפיר העגול ובתוכה מסתתרת תהום אפלה בת כמה עשרות מטרים. אז עכשיו יש כבר תאורה, ומה שנראה אפל ומאיים, הוא לא יותר מאשר עוד פיר עבור צנרת.

 

בועז ל

New member
אם חיכינו לפלנום 2,000 שנה...

קפיצה לתחנת האומה.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
במגבלות הזמן והעייפות, בואו ננסה להציץ קצת לתחנת האומה. אתם כבר יודעים: הגברת הזאת מתחדשת כל הזמן.
בסיפתח: 3 תמונות של קונסטרוקציית המבנה העליון.
אם חיכינו לפלנום 2,000 שנה...
נחכה לו כנראה גם לסופ"ש הקרוב. ככה זה: לא תיארתי לעצמי שההגעה אל הרציפים תארך כ"כ הרבה זמן. מקווה שלא השתעממתם מהתחליף למה שהובטח. צ'או ולילה צח.

 

GLSRA

Active member
שוב תודה רבה

אם חיכינו לפלנום 2,000 שנה...
נחכה לו כנראה גם לסופ"ש הקרוב. ככה זה: לא תיארתי לעצמי שההגעה אל הרציפים תארך כ"כ הרבה זמן. מקווה שלא השתעממתם מהתחליף למה שהובטח. צ'או ולילה צח.
שוב תודה רבה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה