Xקפיצה לתחנת האומה.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
במגבלות הזמן והעייפות, בואו ננסה להציץ קצת לתחנת האומה. אתם כבר יודעים: הגברת הזאת מתחדשת כל הזמן.
בסיפתח: 3 תמונות של קונסטרוקציית המבנה העליון.
במפלס העליון.קפיצה לתחנת האומה.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
במגבלות הזמן והעייפות, בואו ננסה להציץ קצת לתחנת האומה. אתם כבר יודעים: הגברת הזאת מתחדשת כל הזמן.
בסיפתח: 3 תמונות של קונסטרוקציית המבנה העליון.
ידוע לך מתי מתחילות העבודות על שז"ר?במפלס העליון.
שלוש תמונות של אלמנטים שונים.
1. עיגול הפלדה שבתקרת המבנה, והפעם באיכות משופרת. אגב, שניים עד שלושה עובדים בלבד של הקבלן הקימו את שלד "הקובייה".
2. אחד משני הדרגנועים המזרחיים.
3. התאמות לקראת הנמכת שד' שז"ר: מישהו זוכר שהיו כאן פעם מדרגות? אז ניסרו אותן יחד עם עוד איזשהו קיר.
עדיין לא, אבל ידוע לי על בעיות הנדסיות מסוימות שצריכותידוע לך מתי מתחילות העבודות על שז"ר?
התכוונת לדרגנוע מערבי?במפלס העליון.
שלוש תמונות של אלמנטים שונים.
1. עיגול הפלדה שבתקרת המבנה, והפעם באיכות משופרת. אגב, שניים עד שלושה עובדים בלבד של הקבלן הקימו את שלד "הקובייה".
2. אחד משני הדרגנועים המזרחיים.
3. התאמות לקראת הנמכת שד' שז"ר: מישהו זוכר שהיו כאן פעם מדרגות? אז ניסרו אותן יחד עם עוד איזשהו קיר.
אכן מערבי. חוש הכיוון שלי לא עובד בלילות.התכוונת לדרגנוע מערבי?
אני לא מצליח להזכר ולדמיין את המדרגות שנוסרו. אשמח לתמונת תזכורת.
המעלית ב-ה"א הידיעה.קפיצה לתחנת האומה.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
במגבלות הזמן והעייפות, בואו ננסה להציץ קצת לתחנת האומה. אתם כבר יודעים: הגברת הזאת מתחדשת כל הזמן.
בסיפתח: 3 תמונות של קונסטרוקציית המבנה העליון.
שיטת האיתות של הנוסע המתמיד.קפיצה לתחנת האומה.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
במגבלות הזמן והעייפות, בואו ננסה להציץ קצת לתחנת האומה. אתם כבר יודעים: הגברת הזאת מתחדשת כל הזמן.
בסיפתח: 3 תמונות של קונסטרוקציית המבנה העליון.
איי, מגניב עד כמה שזה פשוט. אז מוקי לא יכול לשמוע רדיושיטת האיתות של הנוסע המתמיד.
הכירו את מוקי. מוקי הנו נער המעלית של "אלקטרה". כפי שצוין, למעלית הנוסעים ארבע מפלסי עצירה בחלל פיר האוורור. מאחר שאין מדובר במעלית נוסעים רגילה, אלא במעלית עובדים שהפיקוד עליה מתבצע אך ורק בתוך תא המעלית, נוצר צורך בעובד שדואג לתנועת העובדים בתחנה. ולא, אין צורך לדאוג שמא מוקי שוהה בכל שעות היממה בתוך תא המעלית. לשם כך, הומצא פרוטוקול איתות פשוט ומיוחד, שמודיע למוקי לאיזה מפלס יש להגיע עם המעלית.
כך זה עובד: בכל מפלס הותקן מתג פעמון על דלת הכניסה למעלית. המפלסים מוספרו מאחת עד ארבע כשהמפלס העליון נושא את המספר 1 והתחתון את 4. עובד שנמצא במפלס התחתון ורוצה בהגעת המעלית, יפעיל, לפיכך, את הפעמון ארבע פעמים. מספ הצלצולים מודיע למוקי היכן נמצא העובד שנזקק למעלית. כך גם לגבי כל מפלס אחר של המעלית. מתוחכם, הא?
ממש מדליק - גם השיטה - גם הבחור החמודשיטת האיתות של הנוסע המתמיד.
הכירו את מוקי. מוקי הנו נער המעלית של "אלקטרה". כפי שצוין, למעלית הנוסעים ארבע מפלסי עצירה בחלל פיר האוורור. מאחר שאין מדובר במעלית נוסעים רגילה, אלא במעלית עובדים שהפיקוד עליה מתבצע אך ורק בתוך תא המעלית, נוצר צורך בעובד שדואג לתנועת העובדים בתחנה. ולא, אין צורך לדאוג שמא מוקי שוהה בכל שעות היממה בתוך תא המעלית. לשם כך, הומצא פרוטוקול איתות פשוט ומיוחד, שמודיע למוקי לאיזה מפלס יש להגיע עם המעלית.
כך זה עובד: בכל מפלס הותקן מתג פעמון על דלת הכניסה למעלית. המפלסים מוספרו מאחת עד ארבע כשהמפלס העליון נושא את המספר 1 והתחתון את 4. עובד שנמצא במפלס התחתון ורוצה בהגעת המעלית, יפעיל, לפיכך, את הפעמון ארבע פעמים. מספ הצלצולים מודיע למוקי היכן נמצא העובד שנזקק למעלית. כך גם לגבי כל מפלס אחר של המעלית. מתוחכם, הא?
חוויית הנוסע.קפיצה לתחנת האומה.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
במגבלות הזמן והעייפות, בואו ננסה להציץ קצת לתחנת האומה. אתם כבר יודעים: הגברת הזאת מתחדשת כל הזמן.
בסיפתח: 3 תמונות של קונסטרוקציית המבנה העליון.
יורדים ל-741קפיצה לתחנת האומה.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
במגבלות הזמן והעייפות, בואו ננסה להציץ קצת לתחנת האומה. אתם כבר יודעים: הגברת הזאת מתחדשת כל הזמן.
בסיפתח: 3 תמונות של קונסטרוקציית המבנה העליון.
מרשים, מרשים, מרשים!קפיצה לתחנת האומה.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
במגבלות הזמן והעייפות, בואו ננסה להציץ קצת לתחנת האומה. אתם כבר יודעים: הגברת הזאת מתחדשת כל הזמן.
בסיפתח: 3 תמונות של קונסטרוקציית המבנה העליון.
לפני ההפסקה - תזכורת ממבנה 21קפיצה לתחנת האומה.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
במגבלות הזמן והעייפות, בואו ננסה להציץ קצת לתחנת האומה. אתם כבר יודעים: הגברת הזאת מתחדשת כל הזמן.
בסיפתח: 3 תמונות של קונסטרוקציית המבנה העליון.
ששת קוראיי היקרים: יש לנו רציף!קפיצה לתחנת האומה.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
במגבלות הזמן והעייפות, בואו ננסה להציץ קצת לתחנת האומה. אתם כבר יודעים: הגברת הזאת מתחדשת כל הזמן.
בסיפתח: 3 תמונות של קונסטרוקציית המבנה העליון.
תודה על התמונות + שאלהששת קוראיי היקרים: יש לנו רציף!
והכוונה ב"רציף" הפעם היא ברציף אי של ממש. רציף, ולא אולם כרייה שעתיד להכיל את הרציף. יאללה, הפסקה. אשתדל לחזור בהקדם עם עוד תמונות ומידע על רציף האי ועסקי הפלנום, שמרחיב את אחיזתו באולם הכרייה הדרומי. הגיע הזמן לשנות קצת את המונחים, וטוב שכך. לילה צח!
אמנם לא הייתי במקום (ואני רוצה) אבל נדמה לי ש...תודה על התמונות + שאלה
מה הכוונה רציף ? איני רואה בתמונה רציף
אין מה לתקן. הכול סבבה.אמנם לא הייתי במקום (ואני רוצה) אבל נדמה לי ש...
אתה רואה בתמונה מימין ומשמאל קירות ובאמצע עמודים.
על העמודים הללו יבנו רצפה ועליה יעמדו הנוסעים.
הקירות פשוט סוגרים את החלל שנוצר מתחת לרצפה העתידית.
הרכבות ינועו מער לקירות הללו, כך שרצפת הקרונות תהיה במפלס אחד עם הרציף.
בועז תקן אותי בבקשה אם טעיתי.
כרגע זה נראה כמו תחנת ה'קארדו'ששת קוראיי היקרים: יש לנו רציף!
והכוונה ב"רציף" הפעם היא ברציף אי של ממש. רציף, ולא אולם כרייה שעתיד להכיל את הרציף. יאללה, הפסקה. אשתדל לחזור בהקדם עם עוד תמונות ומידע על רציף האי ועסקי הפלנום, שמרחיב את אחיזתו באולם הכרייה הדרומי. הגיע הזמן לשנות קצת את המונחים, וטוב שכך. לילה צח!
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.