קפיצה לתחנת האומה.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
קפיצה לתחנת האומה.

קפיצה לתחנת האומה.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
במגבלות הזמן והעייפות, בואו ננסה להציץ קצת לתחנת האומה. אתם כבר יודעים: הגברת הזאת מתחדשת כל הזמן.
בסיפתח: 3 תמונות של קונסטרוקציית המבנה העליון.





 

בועז ל

New member
X

קפיצה לתחנת האומה.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
במגבלות הזמן והעייפות, בואו ננסה להציץ קצת לתחנת האומה. אתם כבר יודעים: הגברת הזאת מתחדשת כל הזמן.
בסיפתח: 3 תמונות של קונסטרוקציית המבנה העליון.
X
מבט אל דרגנועי ה-X. עלטה גדולה בפיר הדרגנועים. התבנית הייחודית של "תבנית אשדוד" מתפרקת מנכסיה. ככל הנראה לא נזכה לראות כמוה בעשורים הקרובים, וחבל.
לטעמי, גם לפריט נדיר שכזה, או לפחות דגם מוקטן שלו, יש מקום במוזאון הרכבת.

 

בועז ל

New member
במפלס העליון.

קפיצה לתחנת האומה.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
במגבלות הזמן והעייפות, בואו ננסה להציץ קצת לתחנת האומה. אתם כבר יודעים: הגברת הזאת מתחדשת כל הזמן.
בסיפתח: 3 תמונות של קונסטרוקציית המבנה העליון.
במפלס העליון.
שלוש תמונות של אלמנטים שונים.
1. עיגול הפלדה שבתקרת המבנה, והפעם באיכות משופרת. אגב, שניים עד שלושה עובדים בלבד של הקבלן הקימו את שלד "הקובייה".
2. אחד משני הדרגנועים המזרחיים.
3. התאמות לקראת הנמכת שד' שז"ר: מישהו זוכר שהיו כאן פעם מדרגות? אז ניסרו אותן יחד עם עוד איזשהו קיר.





 

davidfainshtein

New member
מנהל
ידוע לך מתי מתחילות העבודות על שז"ר?

במפלס העליון.
שלוש תמונות של אלמנטים שונים.
1. עיגול הפלדה שבתקרת המבנה, והפעם באיכות משופרת. אגב, שניים עד שלושה עובדים בלבד של הקבלן הקימו את שלד "הקובייה".
2. אחד משני הדרגנועים המזרחיים.
3. התאמות לקראת הנמכת שד' שז"ר: מישהו זוכר שהיו כאן פעם מדרגות? אז ניסרו אותן יחד עם עוד איזשהו קיר.
ידוע לך מתי מתחילות העבודות על שז"ר?
 
התכוונת לדרגנוע מערבי?

במפלס העליון.
שלוש תמונות של אלמנטים שונים.
1. עיגול הפלדה שבתקרת המבנה, והפעם באיכות משופרת. אגב, שניים עד שלושה עובדים בלבד של הקבלן הקימו את שלד "הקובייה".
2. אחד משני הדרגנועים המזרחיים.
3. התאמות לקראת הנמכת שד' שז"ר: מישהו זוכר שהיו כאן פעם מדרגות? אז ניסרו אותן יחד עם עוד איזשהו קיר.
התכוונת לדרגנוע מערבי?
אני לא מצליח להזכר ולדמיין את המדרגות שנוסרו. אשמח לתמונת תזכורת.
 

בועז ל

New member
המעלית ב-ה"א הידיעה.

קפיצה לתחנת האומה.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
במגבלות הזמן והעייפות, בואו ננסה להציץ קצת לתחנת האומה. אתם כבר יודעים: הגברת הזאת מתחדשת כל הזמן.
בסיפתח: 3 תמונות של קונסטרוקציית המבנה העליון.
המעלית ב-ה"א הידיעה.
עם כל הכבוד לשלוש מעליות הנוסעים העתידיות, במעלית העובדים ניתן לספר על חוויית נסיעה. מפלס הקרקע של מעלית העובדים מתחיל ב-808 מ' מעל פני הים (לעומת 799 של הנוסעים) ומסתיים ב-741 מ' לעומת 745 מ' של מעליות הנוסעים. כלומר, מסעה של מעלית הנוסעים מסתכם ב-67 מ' (כגובה בניין בן 20 קומות) וארוך ב-13 מ' מזה של מעליות הנוסעים. אם לא די בכך, הרי שלמעלית הנוסעים קיימות ארבע תחנות עצירה. מפלסי עצירה אלה נחצבו בבטון של פיר האוורור הראשי של המבנה. (שתי תמונות)



 

בועז ל

New member
שיטת האיתות של הנוסע המתמיד.

קפיצה לתחנת האומה.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
במגבלות הזמן והעייפות, בואו ננסה להציץ קצת לתחנת האומה. אתם כבר יודעים: הגברת הזאת מתחדשת כל הזמן.
בסיפתח: 3 תמונות של קונסטרוקציית המבנה העליון.
שיטת האיתות של הנוסע המתמיד.
הכירו את מוקי. מוקי הנו נער המעלית של "אלקטרה". כפי שצוין, למעלית הנוסעים ארבע מפלסי עצירה בחלל פיר האוורור. מאחר שאין מדובר במעלית נוסעים רגילה, אלא במעלית עובדים שהפיקוד עליה מתבצע אך ורק בתוך תא המעלית, נוצר צורך בעובד שדואג לתנועת העובדים בתחנה. ולא, אין צורך לדאוג שמא מוקי שוהה בכל שעות היממה בתוך תא המעלית. לשם כך, הומצא פרוטוקול איתות פשוט ומיוחד, שמודיע למוקי לאיזה מפלס יש להגיע עם המעלית.
כך זה עובד: בכל מפלס הותקן מתג פעמון על דלת הכניסה למעלית. המפלסים מוספרו מאחת עד ארבע כשהמפלס העליון נושא את המספר 1 והתחתון את 4. עובד שנמצא במפלס התחתון ורוצה בהגעת המעלית, יפעיל, לפיכך, את הפעמון ארבע פעמים. מספ הצלצולים מודיע למוקי היכן נמצא העובד שנזקק למעלית. כך גם לגבי כל מפלס אחר של המעלית. מתוחכם, הא?


 

olli3

New member
מנהל
איי, מגניב עד כמה שזה פשוט. אז מוקי לא יכול לשמוע רדיו

שיטת האיתות של הנוסע המתמיד.
הכירו את מוקי. מוקי הנו נער המעלית של "אלקטרה". כפי שצוין, למעלית הנוסעים ארבע מפלסי עצירה בחלל פיר האוורור. מאחר שאין מדובר במעלית נוסעים רגילה, אלא במעלית עובדים שהפיקוד עליה מתבצע אך ורק בתוך תא המעלית, נוצר צורך בעובד שדואג לתנועת העובדים בתחנה. ולא, אין צורך לדאוג שמא מוקי שוהה בכל שעות היממה בתוך תא המעלית. לשם כך, הומצא פרוטוקול איתות פשוט ומיוחד, שמודיע למוקי לאיזה מפלס יש להגיע עם המעלית.
כך זה עובד: בכל מפלס הותקן מתג פעמון על דלת הכניסה למעלית. המפלסים מוספרו מאחת עד ארבע כשהמפלס העליון נושא את המספר 1 והתחתון את 4. עובד שנמצא במפלס התחתון ורוצה בהגעת המעלית, יפעיל, לפיכך, את הפעמון ארבע פעמים. מספ הצלצולים מודיע למוקי היכן נמצא העובד שנזקק למעלית. כך גם לגבי כל מפלס אחר של המעלית. מתוחכם, הא?
איי, מגניב עד כמה שזה פשוט. אז מוקי לא יכול לשמוע רדיו
בעבודה... חבל.
 

GLSRA

Member
ממש מדליק - גם השיטה - גם הבחור החמוד

שיטת האיתות של הנוסע המתמיד.
הכירו את מוקי. מוקי הנו נער המעלית של "אלקטרה". כפי שצוין, למעלית הנוסעים ארבע מפלסי עצירה בחלל פיר האוורור. מאחר שאין מדובר במעלית נוסעים רגילה, אלא במעלית עובדים שהפיקוד עליה מתבצע אך ורק בתוך תא המעלית, נוצר צורך בעובד שדואג לתנועת העובדים בתחנה. ולא, אין צורך לדאוג שמא מוקי שוהה בכל שעות היממה בתוך תא המעלית. לשם כך, הומצא פרוטוקול איתות פשוט ומיוחד, שמודיע למוקי לאיזה מפלס יש להגיע עם המעלית.
כך זה עובד: בכל מפלס הותקן מתג פעמון על דלת הכניסה למעלית. המפלסים מוספרו מאחת עד ארבע כשהמפלס העליון נושא את המספר 1 והתחתון את 4. עובד שנמצא במפלס התחתון ורוצה בהגעת המעלית, יפעיל, לפיכך, את הפעמון ארבע פעמים. מספ הצלצולים מודיע למוקי היכן נמצא העובד שנזקק למעלית. כך גם לגבי כל מפלס אחר של המעלית. מתוחכם, הא?
ממש מדליק - גם השיטה - גם הבחור החמוד
 

בועז ל

New member
חוויית הנוסע.

קפיצה לתחנת האומה.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
במגבלות הזמן והעייפות, בואו ננסה להציץ קצת לתחנת האומה. אתם כבר יודעים: הגברת הזאת מתחדשת כל הזמן.
בסיפתח: 3 תמונות של קונסטרוקציית המבנה העליון.
חוויית הנוסע.
3 תמונות של מסע המעלית בתוך פיר האוורור שהוגבה ב-18 מ' נוספים. מנהל האתר, אשר נעים, מנופף לשלום לסחבקכם שנותר על הרציף. ממש כמו ברכבת. (3 תמונות)





 

בועז ל

New member
יורדים ל-741

קפיצה לתחנת האומה.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
במגבלות הזמן והעייפות, בואו ננסה להציץ קצת לתחנת האומה. אתם כבר יודעים: הגברת הזאת מתחדשת כל הזמן.
בסיפתח: 3 תמונות של קונסטרוקציית המבנה העליון.
יורדים ל-741
המעלית נעצרת מול פתחו הענק של מבנה 21. עכשיו כבר יש אור, יש מדרגות מסודרות אל הרציף הדרומי. אחח...היה שווה לחכות שנים לתנאים האלה. אמריקה! (3 תמונות)





 
מרשים, מרשים, מרשים!

קפיצה לתחנת האומה.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
במגבלות הזמן והעייפות, בואו ננסה להציץ קצת לתחנת האומה. אתם כבר יודעים: הגברת הזאת מתחדשת כל הזמן.
בסיפתח: 3 תמונות של קונסטרוקציית המבנה העליון.
מרשים, מרשים, מרשים!
איזה יופי!
הלואי שהרבה מהתמונות תיכנסנה להיסטוריה דרך המוזאון!
אני מניח ש חן יוכל לקדם את הנושא.
 

בועז ל

New member
לפני ההפסקה - תזכורת ממבנה 21

קפיצה לתחנת האומה.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
במגבלות הזמן והעייפות, בואו ננסה להציץ קצת לתחנת האומה. אתם כבר יודעים: הגברת הזאת מתחדשת כל הזמן.
בסיפתח: 3 תמונות של קונסטרוקציית המבנה העליון.
לפני ההפסקה - תזכורת ממבנה 21
רוצים להיזכר עד כמה גדול מבנה 21? אז הנה שתי תמונות מחודש מאי ובהן נראה צאר המנהרות, סרגיי - איש כלל וכלל לא קצר - מביט אל החללים העצומים של האזור שהיה פעם אסור. (שתי תמונות)



 

בועז ל

New member
ששת קוראיי היקרים: יש לנו רציף!

קפיצה לתחנת האומה.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
במגבלות הזמן והעייפות, בואו ננסה להציץ קצת לתחנת האומה. אתם כבר יודעים: הגברת הזאת מתחדשת כל הזמן.
בסיפתח: 3 תמונות של קונסטרוקציית המבנה העליון.
ששת קוראיי היקרים: יש לנו רציף!
והכוונה ב"רציף" הפעם היא ברציף אי של ממש. רציף, ולא אולם כרייה שעתיד להכיל את הרציף. יאללה, הפסקה. אשתדל לחזור בהקדם עם עוד תמונות ומידע על רציף האי ועסקי הפלנום, שמרחיב את אחיזתו באולם הכרייה הדרומי. הגיע הזמן לשנות קצת את המונחים, וטוב שכך. לילה צח!

 

easyJet

New member
תודה על התמונות + שאלה

ששת קוראיי היקרים: יש לנו רציף!
והכוונה ב"רציף" הפעם היא ברציף אי של ממש. רציף, ולא אולם כרייה שעתיד להכיל את הרציף. יאללה, הפסקה. אשתדל לחזור בהקדם עם עוד תמונות ומידע על רציף האי ועסקי הפלנום, שמרחיב את אחיזתו באולם הכרייה הדרומי. הגיע הזמן לשנות קצת את המונחים, וטוב שכך. לילה צח!
תודה על התמונות + שאלה
מה הכוונה רציף ? איני רואה בתמונה רציף
 

GLSRA

Member
אמנם לא הייתי במקום (ואני רוצה) אבל נדמה לי ש...

תודה על התמונות + שאלה
מה הכוונה רציף ? איני רואה בתמונה רציף
אמנם לא הייתי במקום (ואני רוצה) אבל נדמה לי ש...
אתה רואה בתמונה מימין ומשמאל קירות ובאמצע עמודים.
על העמודים הללו יבנו רצפה ועליה יעמדו הנוסעים.
הקירות פשוט סוגרים את החלל שנוצר מתחת לרצפה העתידית.
הרכבות ינועו מער לקירות הללו, כך שרצפת הקרונות תהיה במפלס אחד עם הרציף.
בועז תקן אותי בבקשה אם טעיתי.
 

בועז ל

New member
אין מה לתקן. הכול סבבה.


אמנם לא הייתי במקום (ואני רוצה) אבל נדמה לי ש...
אתה רואה בתמונה מימין ומשמאל קירות ובאמצע עמודים.
על העמודים הללו יבנו רצפה ועליה יעמדו הנוסעים.
הקירות פשוט סוגרים את החלל שנוצר מתחת לרצפה העתידית.
הרכבות ינועו מער לקירות הללו, כך שרצפת הקרונות תהיה במפלס אחד עם הרציף.
בועז תקן אותי בבקשה אם טעיתי.
אין מה לתקן. הכול סבבה.
 
כרגע זה נראה כמו תחנת ה'קארדו'

ששת קוראיי היקרים: יש לנו רציף!
והכוונה ב"רציף" הפעם היא ברציף אי של ממש. רציף, ולא אולם כרייה שעתיד להכיל את הרציף. יאללה, הפסקה. אשתדל לחזור בהקדם עם עוד תמונות ומידע על רציף האי ועסקי הפלנום, שמרחיב את אחיזתו באולם הכרייה הדרומי. הגיע הזמן לשנות קצת את המונחים, וטוב שכך. לילה צח!
כרגע זה נראה כמו תחנת ה'קארדו'
מתאים לנו כאומה בימי בין המצרים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה