קפיצה לתחנת האומה.

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
שיחקת אותה!

אם חיכינו לפלנום 2,000 שנה...
נחכה לו כנראה גם לסופ"ש הקרוב. ככה זה: לא תיארתי לעצמי שההגעה אל הרציפים תארך כ"כ הרבה זמן. מקווה שלא השתעממתם מהתחליף למה שהובטח. צ'או ולילה צח.
שיחקת אותה!
 
גדול!!! תודה, בעז

אם חיכינו לפלנום 2,000 שנה...
נחכה לו כנראה גם לסופ"ש הקרוב. ככה זה: לא תיארתי לעצמי שההגעה אל הרציפים תארך כ"כ הרבה זמן. מקווה שלא השתעממתם מהתחליף למה שהובטח. צ'או ולילה צח.
גדול!!! תודה, בעז
 

amit1270

New member
תודה רבה בועז!

אם חיכינו לפלנום 2,000 שנה...
נחכה לו כנראה גם לסופ"ש הקרוב. ככה זה: לא תיארתי לעצמי שההגעה אל הרציפים תארך כ"כ הרבה זמן. מקווה שלא השתעממתם מהתחליף למה שהובטח. צ'או ולילה צח.
תודה רבה בועז!
ולמרות שיום שלישי (בעצם רביעי) היום, על השרשור המשובח הזה מגיע לך
.

 

amit1270

New member
יש לי גם שתי שאלות

תודה רבה בועז!
ולמרות שיום שלישי (בעצם רביעי) היום, על השרשור המשובח הזה מגיע לך
.
יש לי גם שתי שאלות
1. האם הקונסטרוקציות (העמודים בין הדרגנועים) שרואים בתמונות שבראש השרשור הן זמניות?
2. כמה זמן ייקח לעלות או לרדת במעליות הנוסעים?
2א. כמה זמן לוקח במעלית העובדים?
&nbsp
תודה מראש
 
אתה מדבר על הקונסטרוקציה בצבע חום?

יש לי גם שתי שאלות
1. האם הקונסטרוקציות (העמודים בין הדרגנועים) שרואים בתמונות שבראש השרשור הן זמניות?
2. כמה זמן ייקח לעלות או לרדת במעליות הנוסעים?
2א. כמה זמן לוקח במעלית העובדים?
&nbsp
תודה מראש
אתה מדבר על הקונסטרוקציה בצבע חום?
לי זה נראה כמשהו קבוע ולמעשה זה נראה כמסגרת לקוביית הזכוכית הפנימית לפי ההדמיות שפורסמו. (נראה שהדרגנועים היורדים ממפלס הרחוב יהיו במרחב נגיש ופתוח פחות או יותר תחת הקירוי הכללי של מתחם התחנה והזכוכית תחצוץ בינם לבין חלל דרגנועי ה-X במפלס האמצעי ופיר הדרגנועים היורד לאולם הנוסעים).

לגבי המעליות, בשבוע שעבר בועז ציין מהירות נסיעה של 4 מ' לשנייה (נתון בלתי רשמי), כך שניתן לעשות הערכת זמן פחות או יותר.

מעניין אם בועז מדד את מהירות הנסיעה במעלית העבודה...
 

GLSRA

Active member
חישוב מהיר וגס

אתה מדבר על הקונסטרוקציה בצבע חום?
לי זה נראה כמשהו קבוע ולמעשה זה נראה כמסגרת לקוביית הזכוכית הפנימית לפי ההדמיות שפורסמו. (נראה שהדרגנועים היורדים ממפלס הרחוב יהיו במרחב נגיש ופתוח פחות או יותר תחת הקירוי הכללי של מתחם התחנה והזכוכית תחצוץ בינם לבין חלל דרגנועי ה-X במפלס האמצעי ופיר הדרגנועים היורד לאולם הנוסעים).

לגבי המעליות, בשבוע שעבר בועז ציין מהירות נסיעה של 4 מ' לשנייה (נתון בלתי רשמי), כך שניתן לעשות הערכת זמן פחות או יותר.

מעניין אם בועז מדד את מהירות הנסיעה במעלית העבודה...
חישוב מהיר וגס
80 מטר ירידה
4 מטר לשניה מהירות שיא
האצה - האטה
פתיחה וסגירת דלתות
כ- 30 שניות.
יש לקחת בחשבון כניסת אנשים עד לסגירת דלתות . יציאת אחרון הנוסעים.
אם מתעלמים מההמתנה למעלית עצמה, יש לקחת בחשבון גס דקה לדעתי.
 

amit1270

New member
זה לא 80 מטר. שים לב למספרים שבועז כתב

חישוב מהיר וגס
80 מטר ירידה
4 מטר לשניה מהירות שיא
האצה - האטה
פתיחה וסגירת דלתות
כ- 30 שניות.
יש לקחת בחשבון כניסת אנשים עד לסגירת דלתות . יציאת אחרון הנוסעים.
אם מתעלמים מההמתנה למעלית עצמה, יש לקחת בחשבון גס דקה לדעתי.
זה לא 80 מטר. שים לב למספרים שבועז כתב
המפלס העליון הוא בגובה 799, התחתון 745. ההפרש - 54 מטר.
להערכתי זמן הנסיעה יהיה יותר בכיוון ה-20 שניות, אבל אני רק משער (ומחכה לתשובה מוסמכת מבועז).
 

GLSRA

Active member
צודק, הרי המעליות לא עושות את כל הדרך. אכן פחות ממה שכתבתי

זה לא 80 מטר. שים לב למספרים שבועז כתב
המפלס העליון הוא בגובה 799, התחתון 745. ההפרש - 54 מטר.
להערכתי זמן הנסיעה יהיה יותר בכיוון ה-20 שניות, אבל אני רק משער (ומחכה לתשובה מוסמכת מבועז).
צודק, הרי המעליות לא עושות את כל הדרך. אכן פחות ממה שכתבתי
 

בועז ל

New member
טוב, הגיע מידע מוסמך מ"אלקטרה".

יש לי גם שתי שאלות
1. האם הקונסטרוקציות (העמודים בין הדרגנועים) שרואים בתמונות שבראש השרשור הן זמניות?
2. כמה זמן ייקח לעלות או לרדת במעליות הנוסעים?
2א. כמה זמן לוקח במעלית העובדים?
&nbsp
תודה מראש
טוב, הגיע מידע מוסמך מ"אלקטרה".
1. הקונסטרוקציה קבועה.
2. מהירות מעליות הנוסעים 2.5 מ' לשנייה וזמן סגירת הדלתות 3.2 ש'. גובה ההרמה 53.46 מ' ומספר הנוסעים האפשרי - 30. בחישוב משך הנסיעה במעליות יש להתחשב בזו שמתעקשת להיכנס עם העגלה ושלושת הילדים למרות שהמעלית כבר מלאה ובזה שמשאיר את האצבע לוחצת על כפתור הפתיחה...

3. לא מדדתי, אבל אני מעריך שכדקה פלוס-מינוס.
 

amit1270

New member
תודה בועז.

טוב, הגיע מידע מוסמך מ"אלקטרה".
1. הקונסטרוקציה קבועה.
2. מהירות מעליות הנוסעים 2.5 מ' לשנייה וזמן סגירת הדלתות 3.2 ש'. גובה ההרמה 53.46 מ' ומספר הנוסעים האפשרי - 30. בחישוב משך הנסיעה במעליות יש להתחשב בזו שמתעקשת להיכנס עם העגלה ושלושת הילדים למרות שהמעלית כבר מלאה ובזה שמשאיר את האצבע לוחצת על כפתור הפתיחה...

3. לא מדדתי, אבל אני מעריך שכדקה פלוס-מינוס.
תודה בועז.
1. אז זאת למעשה "קוביית הזכוכית" כפי שהג'ינג'י כתב, ובחלק החיצוני יהיו רפפות מתכת. משום מה דמיינתי מרחב פתוח בכל שטח התחנה...
2. מהירות 2.5 מ' לשנייה יוצא לפי החישוב שלי (עם האצה והאטה) משהו בין 25 ל-30 שניות (שזה קצת יותר מ-7
). כמובן שהכוונה שלי היא לזמן נסיעה נטו מרגע שהמעלית מתחילה לעלות או לרדת.
3. אם תרצה אני מוכן לבוא בפעם הבאה ולהביא סטופר.
 

GLSRA

Active member
אז מה האופציות העומדות בפני הנוסע שזה עתה הגיע מת"א

טוב, הגיע מידע מוסמך מ"אלקטרה".
1. הקונסטרוקציה קבועה.
2. מהירות מעליות הנוסעים 2.5 מ' לשנייה וזמן סגירת הדלתות 3.2 ש'. גובה ההרמה 53.46 מ' ומספר הנוסעים האפשרי - 30. בחישוב משך הנסיעה במעליות יש להתחשב בזו שמתעקשת להיכנס עם העגלה ושלושת הילדים למרות שהמעלית כבר מלאה ובזה שמשאיר את האצבע לוחצת על כפתור הפתיחה...

3. לא מדדתי, אבל אני מעריך שכדקה פלוס-מינוס.
אז מה האופציות העומדות בפני הנוסע שזה עתה הגיע מת"א
מעלית
זמן המתנה ממוצע של כדקה
זמן עלייה ברוטו שוב כדקה (כולל כניסת נוסעים, סגירת דלתות, האצה, עלייה, האטה, פתיחת דלתות, יציאת נוסעים)

דרגנוע
שלושה מקטעים ברצף (?) סה"כ (כולל הליכה קצרה מדרגנוע לדרגנוע) כארבע דקות (?)
 

בועז ל

New member
יש עוד אפציות.

אז מה האופציות העומדות בפני הנוסע שזה עתה הגיע מת"א
מעלית
זמן המתנה ממוצע של כדקה
זמן עלייה ברוטו שוב כדקה (כולל כניסת נוסעים, סגירת דלתות, האצה, עלייה, האטה, פתיחת דלתות, יציאת נוסעים)

דרגנוע
שלושה מקטעים ברצף (?) סה"כ (כולל הליכה קצרה מדרגנוע לדרגנוע) כארבע דקות (?)
יש עוד אפציות.
קיימות עוד ארבע מעליות נוסעים ברחבי התחנה: שתי מעליות מהרציפים לאולם הנוסעים התחתון ושתי מעליות בחלק העליון של התחנה אל אולם הנוסעים העליון.
 

אלכסיי03

New member
תודה רבה! מרתק כמו תמיד

אם חיכינו לפלנום 2,000 שנה...
נחכה לו כנראה גם לסופ"ש הקרוב. ככה זה: לא תיארתי לעצמי שההגעה אל הרציפים תארך כ"כ הרבה זמן. מקווה שלא השתעממתם מהתחליף למה שהובטח. צ'או ולילה צח.
תודה רבה! מרתק כמו תמיד
 

אלון ל 2

New member
תודה בועז +שאלה בפנים

אם חיכינו לפלנום 2,000 שנה...
נחכה לו כנראה גם לסופ"ש הקרוב. ככה זה: לא תיארתי לעצמי שההגעה אל הרציפים תארך כ"כ הרבה זמן. מקווה שלא השתעממתם מהתחליף למה שהובטח. צ'או ולילה צח.
תודה בועז +שאלה בפנים
האם יש לך חדשות לגבי גשר 10 ?

כמו כן האם מישהו צילם את הנסיעה בכביש 1 בין שער הגיא למעבר האקולוגי? האם החלו במילוי הנתיבים הדרומיים?
 

בועז ל

New member
אופס, כמעט שכחתי אותך, אלון. מצטער.

תודה בועז +שאלה בפנים
האם יש לך חדשות לגבי גשר 10 ?

כמו כן האם מישהו צילם את הנסיעה בכביש 1 בין שער הגיא למעבר האקולוגי? האם החלו במילוי הנתיבים הדרומיים?
אופס, כמעט שכחתי אותך, אלון. מצטער.
אז ככה: אין הרבה חדש מגשר 10 מאז העדכון האחרון שלי. שלב הדחיקה נמצא כחודש פלוס לפני סיומו. הוסרו תבניות החיבור של היציקה המאוזנת בין ניצבים 5 ל-6 ו-9 ל-10 וכעת משתרע רצף של יציקה מאוזנת בקטעים אלה. עדיין ממתינים לאישור עיריית ירושלים לגבי העבודות של היציקה המאוזנת מעל כביש 1.
בכביש 1 העליתי מספר תמונות בדף הפייסבוק של שבתשתיות, שמראות את העברת התנועה האחרונה. טרם החלו במילוי הנתיבים הדרומיים, אבל בשטח נראות עבודות הכנה לכך.
 

easylivin

New member
תודה רבה בועז! שוב שיחקתם אותה - אתה והתחנה!


אם חיכינו לפלנום 2,000 שנה...
נחכה לו כנראה גם לסופ"ש הקרוב. ככה זה: לא תיארתי לעצמי שההגעה אל הרציפים תארך כ"כ הרבה זמן. מקווה שלא השתעממתם מהתחליף למה שהובטח. צ'או ולילה צח.
תודה רבה בועז! שוב שיחקתם אותה - אתה והתחנה!

ודווקא עכשיו כשהעבודות נכנסות אל השלבים הסופיים - זה הזמן לתעד, כי בתקופה הזאת יתרחשו השינויים הכי משמעותיים. לפעמים יש תחושה שיהיה אפילו חבל כל על החללים המעוגלים האלה, שייעלמו בקרוב לתמיד...
 

alantan

New member
באיחור מה, תודה רבה על עוד שרשור נהדר!

אם חיכינו לפלנום 2,000 שנה...
נחכה לו כנראה גם לסופ"ש הקרוב. ככה זה: לא תיארתי לעצמי שההגעה אל הרציפים תארך כ"כ הרבה זמן. מקווה שלא השתעממתם מהתחליף למה שהובטח. צ'או ולילה צח.
באיחור מה, תודה רבה על עוד שרשור נהדר!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה