אולי, אבל...
אין לי ספק לגבי קו 142 שהמסלול שלו מוצלח ואם יאמינו בו ויפעילו אותו כרב קיבולת עם הגדלת תדירות ויקדמו אותו, נראה קו ראוי ומוביל גם כאלטרנטיבה לרכב, תיירים ותושבי תל אביב כבר מבחינים ונוסעים בו כיוממים. שד' ירושלים (שוק הפישפשים, גשר, שכונת נוגה), סלמה (פלורנטין), הר ציון התחנה המרכזית החדשה והישנה, נווה שאנן) , אלנבי, שד' רוטשילד כיכר התזמורת, הבימה), אבן גבירול (סינמטק, שרונה, בית ציוני אמריקה, צוותא), שד שאול המלך (מרכז לאומנויות הבמה, בית המשפט, הקיריה), על פרשת דרכיםאכבת מרכז), מסלול מנצח, נסיעה ברב קיבולת שהוא מקדם ובונה קהל די במהירות (עדיין איננו מכירים קו שנוסע ברב קיבולת לכל אורך הנסיעה), תוסיף לכך תדירות גבוהה יותר. קו נוסף מאוד חשוב שהתדירות שלו צריכה להיות גדולה יותר וברב קיבולת ובמסלול על נת"צ בלבד הוא קו 25. עוד קו עם שינוי בסידור הכיסאות הוא קו 63 שהוא קו תוור בקבוק, מבן ציון ועד רמת גן הוא עמוס לעייפה, הוא לא ממש מתאים לרב קיבולת מצד אחד וגם הגדלת תדירות לא תמיד פתרון מצד שני, הפתרון הוא שהכיסאות מקדימה יהיו עם משענת לכיוון החלון, מס' הכיסאות לא יצטמצם, אך בצוור הבקבוק יוכלו להכנס עוד הרבה א/נשים ביחד עם הגדלת התדירות זה יהווה פתרון מושלם לקו, (הייתי גם מוציא אותו מרמבם וויצמן שיסע בקצנלסון ישר עד יגאל אלון וימשיך כרגיל לתל אביב והפוך גם), לדעתי אם איני טועה יש מיניבוס מתחנה מרכזית חדשה שנכנס לרמבם שניתן להחליך בו מי שזקוק לרמבם, הנסיעה של קו 63 תהיה מהירה וקצרה יותר והקו בהחלט אחד הראויים. קו 18 שינוי חשוב משני הצדדים הוא מסלול אבן גבירול שאול המלך (הוא יכול להתחלף עם 82 קו ראוי בעיני במסלול זה) גם כן רצוי שיהיה מפרקי לאורך השרות עם תדירות גבוהה יור הנה ארבעה קווים מטרופוליניים, אליהם הייתי מצטרף את קו 61 כמפרקי שיעבור בדיזנגוף שיהוו בסיס טוב למערכת שניתן ממנה להוריד קווים ולבנות מערך טוב שישרת טוב גם ביחס לקוי הקלה המתוכננים, או לפחות עד להפעלתם המלאה שמתוכננת לא לפני 2025.