קווי המזלג דעה שלי

מצב
הנושא נעול.

עלה13

New member
אני מסכים, אין צורך בקווים כ5 ו4

השאלה למה צריך בכלל קווים פנימיים כמו קו 5
ממילא הוא נוסע בצירים ראשיים שיש שם קווים אחרים. עם החלפות אפשר להגיע גם בלעדיו לכל היעדים שלו.
אני מסכים, אין צורך בקווים כ5 ו4
בעיר במתקונתם, זה שונה מרמת גן וקו 67 שבאמת מדובר בקו חשוב שלדעתי אילו היה מופעל ברב קיבולת בכל שעות הפעילות,, מעט מעלה את התדירות ובחלקים נוסע על נתיב תחבורה היה מתפקד כקו של רכבת קלה והיה מוריד ברמת כן כלי רכב רבים והיה משפר את הפקקים בחלק מרחובותיה. לגבי החלפות כפי שהם היום יש עם זה מעט בעיה, השיטה שאני מאמין בה הם קווים רבי קיבולת, עירוניים ומיניבוסים שעושים מסלול בין הערים כקו 25 כרב קיבולת, 63 כעירוני (שינוי מפרט פנימי) ו58 כקו מיניבוס שניתן לעצור בהינף יד ברחובות קטנים, כאשר ישנם נקודות בצירים הראשיים ששלושתם נפגשים ומהווים החלפה (בדומה לתחתית), כך ניתן לנוע הבם כקו אחד או להחליף באחת הנקודות המשותפות, לטבעת הראשונה בצ ים, חולון, רמת גן, גבעתיים, בני ברק והרצליה מספיק מערך של עשרה קוווים המבוססים על קיימים או צירוף שתי קווים קיימים, עשרה עירוניים, ועשרה מיניבוסים, עם תהליך שקיפות, שיתוף ציבוא (אמיתי, החל מתושבים, מרכזים קהילתיים, ארגונים ציבוריים ועמותות ועם מעבר בן השכונות לשמוע חוות דעת ולראות אך לשלב במערב ועם רשת מערכת נתצ'ים עירונית עליהם בלבד ינועו רבי הקיבלת והעירוניים, המיניבוסים יוכלו לנוע ברחובות שאין בהם נת"צ כשנקין, הרצל, פרישמן ועוד.
 

אוהד11

New member
מה הסגידה להחלפות, כאילו זו תרופת הפלא לתח"צ

השאלה למה צריך בכלל קווים פנימיים כמו קו 5
ממילא הוא נוסע בצירים ראשיים שיש שם קווים אחרים. עם החלפות אפשר להגיע גם בלעדיו לכל היעדים שלו.
מה הסגידה להחלפות, כאילו זו תרופת הפלא לתח"צ
בגוש דן ? אנשים אינם טרמפולינות והנסיון הנואל עם שיטת ההחלפות והקיפוצים מתבטלת והולכת עם כל שינוי מאז הפעימה של יולי 2011
 

alantan

New member
למה אנשים מחליפים בכל העולם ורק בישראל מצפים

מה הסגידה להחלפות, כאילו זו תרופת הפלא לתח"צ
בגוש דן ? אנשים אינם טרמפולינות והנסיון הנואל עם שיטת ההחלפות והקיפוצים מתבטלת והולכת עם כל שינוי מאז הפעימה של יולי 2011
למה אנשים מחליפים בכל העולם ורק בישראל מצפים
לקבל כלי רכב שיקח אותם מהדלת של הבית לדלת של המשרד ושגם תהיה לו תדירות של כל 5 עד 10 ד'? בשביל תדירות כזו צריך ללמוד להחליף. כמו שתושב בלונדון לוקח אוטובוס לרכבת התחתית או לרכבת הרגילה, ואז מחליף לרכבת שניה ולפעמים גם שלישית... ההבדל הוא שבארץ לא נתנו לנוסע החלפה נוחה - פעמים רבות מי שצריך להחליף חייב ללכת 100 מ', לחצות כביש סואן וכדומה, במקום שזה יהיה באותה סככה.
 

אוהד11

New member
אחרי כל התשבחות של שר התחבורה ואניש נתיבי

למה אנשים מחליפים בכל העולם ורק בישראל מצפים
לקבל כלי רכב שיקח אותם מהדלת של הבית לדלת של המשרד ושגם תהיה לו תדירות של כל 5 עד 10 ד'? בשביל תדירות כזו צריך ללמוד להחליף. כמו שתושב בלונדון לוקח אוטובוס לרכבת התחתית או לרכבת הרגילה, ואז מחליף לרכבת שניה ולפעמים גם שלישית... ההבדל הוא שבארץ לא נתנו לנוסע החלפה נוחה - פעמים רבות מי שצריך להחליף חייב ללכת 100 מ', לחצות כביש סואן וכדומה, במקום שזה יהיה באותה סככה.
אחרי כל התשבחות של שר התחבורה ואניש נתיבי
איילון מסתבר שהציבור אינו רוצה את המהפכה שלהם, כי היא אינה עונה על צרכיו ואינה מקלה עליו. כאשר אתה עושה מהפכה מצפים שתציג דבר לא פחות טוב מהקודם, והנה, חסמו לאנשים אפשרויות ישירות שהיו להם קודם לכן ולא הציגו חלופות ראויות. אז מה עוזר שמחולון יש קו שמסתובב בכל חולון ות"א כדי להגיע לרמת החייל בעוד שקודם הקו הזה הגיע רק עד כרמלית, כשאינך יכול לתזמן כראוי, משום שאינך יודע מתי יגיע הקו. כשאתה צריך להמתין מקו מחולון או מראשל"צ כדי להגיע לאונ' ת"א ולא קו קצר מהתחנה המרכזית בלבד, מה זה נותן למי שממתין בלי לדעת מתי צפוי הקו, ואם מגיע קו אחר מאותו מזלג אתה צריך בדרך להחליף
 

oschlick

New member
מערכת התח''צ בגוש דן לא זקוקה לעוד קוסמטיקה

קווי המזלג דעה שלי
1.קווי מזלג בפעימה השניה נוצרו עשרה מזלגות חדשים,שיצטרפו למזלג שנוצר בפעימה הראשונה קו 4,104,204 קו 204 הוא למעשה הארכה של קו 16 לרדינג,והוצאתו ממסוף הכרמלית,שחינוי זה הוא אחד השנויים המוצלחים של הפעימה השניה,שנתן חיבור ישיר לתושבי מזרח תל אביב אל החלק הצפוני של מרכז העיר,תושבי מזרח העיר שרוצים להגיע ישר לשוק לא קופחו כי הוצאת קו 15 והפיכתו ל16 והארכתו לכרמלית,נתנו פיצוי הולם להוצאת קו 16 מתוך הכרמלית,במקום קו אחד יש שני קוים לכרמלית,השנוי המוצלח הזה שהיה בקיץ,יצא מושלם אם יוחלף הצי של שני הקוים לאוטובוסים מפרקיים על מנת לצמצם צפיפות באותם קוים קו 104 עדיף לשנות את מסלולו שיעבור ברחוב השומרון,במקום שוק העליה ובכך ,לא תהיה הצדקה יותר לפעילות קו 4,ואז לבטל את קו 4 המיותר קוים 25,125 קו 25 מסלול הקו סורבל קצת בפעימה השניה,עקב העברת מסלולו לרחובות העליה וסלמה שגורם לא להיתקע בפרקקים,ברמזורים רבים,אני לא בטוח שכדאי לשנות את מסלול הקו כי כל שינוי במסלול עלול לגרום לחוסר קישור בין מקום למקום קו 125 עדיף לדעתי,להרוס את המזלג עם קו 25,ולשנות מסלול שיעבור דרך יהודה הלוי מקווה ישראל ודרך בגין,על מנת לקצר את משך הנסיעה בין צפון תל אביב ורחוב אבן גבירול לבין יפו ובת ים,ועל מנת לתת פיצוי על ביטול קו 26 של דן בקיץ האחרון קוים 39,139,239 אחד מהמזלגות הטובים ויעילים ברפורמה ,קוים אשר נוסעים במסלול ישיר בין מסוף רדינג ורחוב דיזנגוף ועוברים דרך שדרות בן ציון,וקרליבך,והקטע המשותף מסתיים ביצחק שדה קו אלו נותנים קישור טוב בין רחוב דיזנגוף,הבימה לבין יצחק שדה ודרום-מזרח תל אביב ומפצים על מרבית החיבורים שהיו באמצעות קו 11 שבוטל קו 139 יתבטל בחודש הבא וחבל על כך הוא קו יעיל וכמעט ישר לגמרי שנותן חיבור טוב בין מזרח העיר לבין תל השומר,לטענת נתיבי איילון קו זה נותן תחליף לקוים 35,64 שבוטלו אך הוא נותן תחליף בהיקף קטן מאוד לקוים 35,64 בין תל השומר לבין דיזנגוף(מה שקו 64 חיבר ובין מזרח לנה גורדיה לתל השומר,שקו 35 נתן,צריך לשקול את העברת מסלול קו 39 מיצחק שדה למשה דיין ודרך השלום,ףעל מנת לתת פיצוי כמעט מלא לקו 11 שבוטל קו 239 שינוי המסלול ב5.8 נתן גישה לאזור נוסף במזרח תל אביב לבין דיזנגוף ויצחק שדה קוים 42,142 לדעתי היה עדיף שקו 42 ימשיך לעבור דרך רוטשילד,כדי להפחית כפילות עם קו 40 ולתת תיגבור לקו 142 קוים 61,161 קו 161 הוא למעשה שינוי מסלול של קו 62 ושינוי מספר הקו,עדיף היה להשאיר אותם ללא שינוי מסלול בתל אביב. קוים 71,171,271 קווי מזלג מוצלחים,קו 271 היה למעשה קו 74א ללא כניסה לרמת אביב,שלושת הקוים מפצים חלקית על ביטול קו 90,ונותנים גישה לצומת חולון וקרוב לתחנה המרכזית מחלקים שונים בחולון,מקרית שרת(271) מג'סי כהן ורחוב המעפילים(171) ומרחוב ברקת קו 71 לדעתי עדיף להעביר את קו 171 לקרית החינוך במקום קו 71,ולהעביר את קו 71 לרמת אביב במקום קו 171,כי קו 126 שנוסע במסלול דומה לקו 171 בחולון,ממילא נוסע מאזורי חן עד סמינר הקיבוצים כמו קו 171 קוים 89,189,289 פיצול מסלול הקו בחולון היה נכון,כי הוא הפך אותו לקצר יותר,המסלול עד סוף רחוב אבן גבירול כי שהיה עד 4.8 היה טוב ויעיל,אך אחרי אבן גבירול,הסיבוב שעשו שלוש קווי המזלג עם מסוף עתידים הפך את המסלול לבלתי יעיל,ב5.8 קו 89 נפרד מהמזלג כאשר מסלול העותק לאיכילוב ובכך בוטלה הגישה הישירה מקרית שרת לצפון אבן גבירול עיריית תל אביב צריכה להסב שטח בצםפון-מזרח העיר שישמש כמסוף אוטובוסים על מנת שניתן יהיה להוציא את קו 289 מרכבת האוניברסיטה ולהעביר את תחנת המוצא לשם,על מנת לאפשר את שינוי מסלול קו 89 שיסע דרך הדר יוסף במקום דרך בני אפרים,ויהיה פחות מסורבל בצפון מזרח העיר, לדעתי הרעיון לבטל את קו 289 הוא לא נכון מכמה סיבות 1.זה יפגע בתדירות המשותפת שלו עם קו 189 2.זה יבטל את הגישה לנוה ארזים 3.כדי שתהיה גישה לאזור במקום,יהיה צורך לסרבל את קו 189 עם שבירה צפון-מזרחה נגד ההגיון,או לוותר על הגישה לאזור מאבן גבירול 4.צריך לשנות את מסלול אחד משני הקוים שיעבור בתוך קרית שלום וחלק מקיבוץ גלויות ולתת פיצוי חלקי על ביטול קו 73 שבוטל בפעימה השניה קוים 75,76 אומנם הם אינם מוגדרים קווי מזלג,אך יש להם קטע משותף בין עתידים לבין הכניסה לחולון בעתיד יהיה רצוי להפוך אותם לקוים סדירים,על מנת לתת גישה נוחה יותר בין עתידים ורמת גן לבין חולון,לדעתי עדיף יהיה להאריך את קו 75 לתחנה מרכזית חדשה ראשל"צ
מערכת התח''צ בגוש דן לא זקוקה לעוד קוסמטיקה
צריך לארגן אותה מחדש לחלוטין, עם קווים מהירים ממרכזי הפרברים של תל אביב למקומות בעלי עניין כמו האוניברסיטה, הבורסה, רמת החי''ל וכדומה, ובמקביל קווים שכונתיים מפותלים יותר.
 

scooby5

Member
אני טוען את זה כבר מזמן

מערכת התח''צ בגוש דן לא זקוקה לעוד קוסמטיקה
צריך לארגן אותה מחדש לחלוטין, עם קווים מהירים ממרכזי הפרברים של תל אביב למקומות בעלי עניין כמו האוניברסיטה, הבורסה, רמת החי''ל וכדומה, ובמקביל קווים שכונתיים מפותלים יותר.
אני טוען את זה כבר מזמן
תל אביב ופרבריה מתאימים לעבודה בשתי וערב (פחות או יותר). צריך להגדיר מספר מסופים של מקומות בעלי עניין ולחברם בקווים עורקיים בתדירותו/או קיבולת גבוהה, אליהם יש לצרף קווים שכונתיים שיגעו/יחתכו את מסלולי קווי הרשת במקומות "אסטרטגיים" ונוחים להחלפת קווים ללא הליכה/המתנה מרובה. זו דעתי.
 

alantan

New member
עבדתי מעט על מפה שתמחיש את האסון שאני מציע

קווי המזלג דעה שלי
1.קווי מזלג בפעימה השניה נוצרו עשרה מזלגות חדשים,שיצטרפו למזלג שנוצר בפעימה הראשונה קו 4,104,204 קו 204 הוא למעשה הארכה של קו 16 לרדינג,והוצאתו ממסוף הכרמלית,שחינוי זה הוא אחד השנויים המוצלחים של הפעימה השניה,שנתן חיבור ישיר לתושבי מזרח תל אביב אל החלק הצפוני של מרכז העיר,תושבי מזרח העיר שרוצים להגיע ישר לשוק לא קופחו כי הוצאת קו 15 והפיכתו ל16 והארכתו לכרמלית,נתנו פיצוי הולם להוצאת קו 16 מתוך הכרמלית,במקום קו אחד יש שני קוים לכרמלית,השנוי המוצלח הזה שהיה בקיץ,יצא מושלם אם יוחלף הצי של שני הקוים לאוטובוסים מפרקיים על מנת לצמצם צפיפות באותם קוים קו 104 עדיף לשנות את מסלולו שיעבור ברחוב השומרון,במקום שוק העליה ובכך ,לא תהיה הצדקה יותר לפעילות קו 4,ואז לבטל את קו 4 המיותר קוים 25,125 קו 25 מסלול הקו סורבל קצת בפעימה השניה,עקב העברת מסלולו לרחובות העליה וסלמה שגורם לא להיתקע בפרקקים,ברמזורים רבים,אני לא בטוח שכדאי לשנות את מסלול הקו כי כל שינוי במסלול עלול לגרום לחוסר קישור בין מקום למקום קו 125 עדיף לדעתי,להרוס את המזלג עם קו 25,ולשנות מסלול שיעבור דרך יהודה הלוי מקווה ישראל ודרך בגין,על מנת לקצר את משך הנסיעה בין צפון תל אביב ורחוב אבן גבירול לבין יפו ובת ים,ועל מנת לתת פיצוי על ביטול קו 26 של דן בקיץ האחרון קוים 39,139,239 אחד מהמזלגות הטובים ויעילים ברפורמה ,קוים אשר נוסעים במסלול ישיר בין מסוף רדינג ורחוב דיזנגוף ועוברים דרך שדרות בן ציון,וקרליבך,והקטע המשותף מסתיים ביצחק שדה קו אלו נותנים קישור טוב בין רחוב דיזנגוף,הבימה לבין יצחק שדה ודרום-מזרח תל אביב ומפצים על מרבית החיבורים שהיו באמצעות קו 11 שבוטל קו 139 יתבטל בחודש הבא וחבל על כך הוא קו יעיל וכמעט ישר לגמרי שנותן חיבור טוב בין מזרח העיר לבין תל השומר,לטענת נתיבי איילון קו זה נותן תחליף לקוים 35,64 שבוטלו אך הוא נותן תחליף בהיקף קטן מאוד לקוים 35,64 בין תל השומר לבין דיזנגוף(מה שקו 64 חיבר ובין מזרח לנה גורדיה לתל השומר,שקו 35 נתן,צריך לשקול את העברת מסלול קו 39 מיצחק שדה למשה דיין ודרך השלום,ףעל מנת לתת פיצוי כמעט מלא לקו 11 שבוטל קו 239 שינוי המסלול ב5.8 נתן גישה לאזור נוסף במזרח תל אביב לבין דיזנגוף ויצחק שדה קוים 42,142 לדעתי היה עדיף שקו 42 ימשיך לעבור דרך רוטשילד,כדי להפחית כפילות עם קו 40 ולתת תיגבור לקו 142 קוים 61,161 קו 161 הוא למעשה שינוי מסלול של קו 62 ושינוי מספר הקו,עדיף היה להשאיר אותם ללא שינוי מסלול בתל אביב. קוים 71,171,271 קווי מזלג מוצלחים,קו 271 היה למעשה קו 74א ללא כניסה לרמת אביב,שלושת הקוים מפצים חלקית על ביטול קו 90,ונותנים גישה לצומת חולון וקרוב לתחנה המרכזית מחלקים שונים בחולון,מקרית שרת(271) מג'סי כהן ורחוב המעפילים(171) ומרחוב ברקת קו 71 לדעתי עדיף להעביר את קו 171 לקרית החינוך במקום קו 71,ולהעביר את קו 71 לרמת אביב במקום קו 171,כי קו 126 שנוסע במסלול דומה לקו 171 בחולון,ממילא נוסע מאזורי חן עד סמינר הקיבוצים כמו קו 171 קוים 89,189,289 פיצול מסלול הקו בחולון היה נכון,כי הוא הפך אותו לקצר יותר,המסלול עד סוף רחוב אבן גבירול כי שהיה עד 4.8 היה טוב ויעיל,אך אחרי אבן גבירול,הסיבוב שעשו שלוש קווי המזלג עם מסוף עתידים הפך את המסלול לבלתי יעיל,ב5.8 קו 89 נפרד מהמזלג כאשר מסלול העותק לאיכילוב ובכך בוטלה הגישה הישירה מקרית שרת לצפון אבן גבירול עיריית תל אביב צריכה להסב שטח בצםפון-מזרח העיר שישמש כמסוף אוטובוסים על מנת שניתן יהיה להוציא את קו 289 מרכבת האוניברסיטה ולהעביר את תחנת המוצא לשם,על מנת לאפשר את שינוי מסלול קו 89 שיסע דרך הדר יוסף במקום דרך בני אפרים,ויהיה פחות מסורבל בצפון מזרח העיר, לדעתי הרעיון לבטל את קו 289 הוא לא נכון מכמה סיבות 1.זה יפגע בתדירות המשותפת שלו עם קו 189 2.זה יבטל את הגישה לנוה ארזים 3.כדי שתהיה גישה לאזור במקום,יהיה צורך לסרבל את קו 189 עם שבירה צפון-מזרחה נגד ההגיון,או לוותר על הגישה לאזור מאבן גבירול 4.צריך לשנות את מסלול אחד משני הקוים שיעבור בתוך קרית שלום וחלק מקיבוץ גלויות ולתת פיצוי חלקי על ביטול קו 73 שבוטל בפעימה השניה קוים 75,76 אומנם הם אינם מוגדרים קווי מזלג,אך יש להם קטע משותף בין עתידים לבין הכניסה לחולון בעתיד יהיה רצוי להפוך אותם לקוים סדירים,על מנת לתת גישה נוחה יותר בין עתידים ורמת גן לבין חולון,לדעתי עדיף יהיה להאריך את קו 75 לתחנה מרכזית חדשה ראשל"צ
עבדתי מעט על מפה שתמחיש את האסון שאני מציע
ראו כמה הרשת הפכה ברורה בלב העמוס של תל-אביב לעומת הספגטי שיש היום. אני לא אומר שאין מקום לתיקונים או לביצוע בצורה שונה, אבל הרעיון הוא להמחיש כמה אפשר לפשט את מבנה הרשת, וזאת מבלי לשנות בצורה דרסטית את הקווים לעומת מה שיש היום. אגב, וודאי תשימו לב שלא סיימתי את העבודה על קווי 82-182 וקווי 39-239...
 

mauzer

New member
תיקון קטנטן

עבדתי מעט על מפה שתמחיש את האסון שאני מציע
ראו כמה הרשת הפכה ברורה בלב העמוס של תל-אביב לעומת הספגטי שיש היום. אני לא אומר שאין מקום לתיקונים או לביצוע בצורה שונה, אבל הרעיון הוא להמחיש כמה אפשר לפשט את מבנה הרשת, וזאת מבלי לשנות בצורה דרסטית את הקווים לעומת מה שיש היום. אגב, וודאי תשימו לב שלא סיימתי את העבודה על קווי 82-182 וקווי 39-239...
תיקון קטנטן
קו 10 יוצא ממתחם G במערב ראשון ולא קו 82... אחלה מפה
 

alantan

New member
מדובר בהצעה לא במצב האמיתי

תיקון קטנטן
קו 10 יוצא ממתחם G במערב ראשון ולא קו 82... אחלה מפה
מדובר בהצעה לא במצב האמיתי
בהצעה שכתבתי למעלה, קו 82 יבלע בתוכו את קו 10. אגב, ללא כוונה יצא די טוב מבחינת המספור בראשון - קווים 82, 83, 84 כולם ביחד. ותודה על המחמאה
 

עלה13

New member
הצעה מעולה...

מדובר בהצעה לא במצב האמיתי
בהצעה שכתבתי למעלה, קו 82 יבלע בתוכו את קו 10. אגב, ללא כוונה יצא די טוב מבחינת המספור בראשון - קווים 82, 83, 84 כולם ביחד. ותודה על המחמאה
הצעה מעולה...
לחבר את 82 עם קו 10 כקו אחד 82, כל הכבוד, קווים ארוכים הנעים ברבי קיבולת יוצרים מצב מעולה, א/נשים נוסעים חלקים מהקו, ישנה תחלופה, גם אם עומדים אז לא לאורך זמן. בעבר לפני הפעימות חשבתי על חיבור של קו 16 ל ל4 וחיבורו למסוף האוניברסיטה או עתידים דרך רוקח ולבטל את קו 4 ועוד קו או שניים שהיו פועלים רק בבוקר. חיבורים חוסכים בציוד ויצרים מצב טוב יותר ופחות מסובך.
 

alantan

New member
אז אתה רואה גם את הפשטות של הרשת בין

הצעה מעולה...
לחבר את 82 עם קו 10 כקו אחד 82, כל הכבוד, קווים ארוכים הנעים ברבי קיבולת יוצרים מצב מעולה, א/נשים נוסעים חלקים מהקו, ישנה תחלופה, גם אם עומדים אז לא לאורך זמן. בעבר לפני הפעימות חשבתי על חיבור של קו 16 ל ל4 וחיבורו למסוף האוניברסיטה או עתידים דרך רוקח ולבטל את קו 4 ועוד קו או שניים שהיו פועלים רק בבוקר. חיבורים חוסכים בציוד ויצרים מצב טוב יותר ופחות מסובך.
אז אתה רואה גם את הפשטות של הרשת בין
אלנבי לכרמלית ובכלל בכל מרכז תל אביב, לעומת הספגטי שיש היום...
 

עלה13

New member
לגמרי...

אז אתה רואה גם את הפשטות של הרשת בין
אלנבי לכרמלית ובכלל בכל מרכז תל אביב, לעומת הספגטי שיש היום...
לגמרי...
בכל אופן לדעתי הפעימות ניסו לעשות סדר בספגטי, סדר אמיתי, שכשל, הביצוע לא צלח לדעתי בעיקר בשל ביצוע לקוי וחוסר שתף עם הציבור והסבר מפורט כולל ליווי ובחוסר גיבוי ובאי שיתוף של המפעלים ואכיפה, הציבור שלא קבל ליווי ומסרים שדחפו אותו להתמודד מול פחדים שאיפשרו את פירוק רהאירגון והפעימות, זה חלק מהמחיר שאנו רואים היום, אבל אני מאמין שזה מהלך בתהליך שעוד לא נאמרה בו המילה האחרונה, בדיעבר משרד התחבורה ונתיבי איילון היו צריכים להערך חצי שנה מראש ולהכין את הציבור, לקיים מפגשים, לשמוע וללוות את התהליך, היינו יכולים להיות במקום אחר. הספגטי הוא לא רק בקווים ובמסלולים, הוא בריבוי צדדים, משרד התחבורה, נתיבי איילון, מפעילים, עריית תל אביב, עמותות, אירגונים, בעלי אינטרס, ציבור מובהל ומבוהל, כל צד פועל מבלי לראות את הצד האחר ואין מחבר בין כל הספגטי הענק והמסורבל שנוצר, כיום אנו הולכים לקראת יותר קווים מלפני הפעימות. כל חיבור בן קווים והורדת מס' הקווים תוך שקיפות, שיתוף וליווי ישפר את המצב, עד להפעלת הקלה בשלב ראשון נקווה ב2013 בקווי BRT במסלולים של הקלה ובאוטובוסים דוגמת המטרונית עד להפעלת כל קווי הקלה שאומרים לפחות לפעול כולם עד שנת 2025, כבר נראה שינוי חשבתי, אני מניח שעם הפעלתם נראה את המפעילים בעצמם מנסים להגיע אל ציבור הנוסעים דרך העיריות ורפורמות3
 

alantan

New member
מקווה שאתה צודק אבל לא נראה לי שיהיה מישהו

לגמרי...
בכל אופן לדעתי הפעימות ניסו לעשות סדר בספגטי, סדר אמיתי, שכשל, הביצוע לא צלח לדעתי בעיקר בשל ביצוע לקוי וחוסר שתף עם הציבור והסבר מפורט כולל ליווי ובחוסר גיבוי ובאי שיתוף של המפעלים ואכיפה, הציבור שלא קבל ליווי ומסרים שדחפו אותו להתמודד מול פחדים שאיפשרו את פירוק רהאירגון והפעימות, זה חלק מהמחיר שאנו רואים היום, אבל אני מאמין שזה מהלך בתהליך שעוד לא נאמרה בו המילה האחרונה, בדיעבר משרד התחבורה ונתיבי איילון היו צריכים להערך חצי שנה מראש ולהכין את הציבור, לקיים מפגשים, לשמוע וללוות את התהליך, היינו יכולים להיות במקום אחר. הספגטי הוא לא רק בקווים ובמסלולים, הוא בריבוי צדדים, משרד התחבורה, נתיבי איילון, מפעילים, עריית תל אביב, עמותות, אירגונים, בעלי אינטרס, ציבור מובהל ומבוהל, כל צד פועל מבלי לראות את הצד האחר ואין מחבר בין כל הספגטי הענק והמסורבל שנוצר, כיום אנו הולכים לקראת יותר קווים מלפני הפעימות. כל חיבור בן קווים והורדת מס' הקווים תוך שקיפות, שיתוף וליווי ישפר את המצב, עד להפעלת הקלה בשלב ראשון נקווה ב2013 בקווי BRT במסלולים של הקלה ובאוטובוסים דוגמת המטרונית עד להפעלת כל קווי הקלה שאומרים לפחות לפעול כולם עד שנת 2025, כבר נראה שינוי חשבתי, אני מניח שעם הפעלתם נראה את המפעילים בעצמם מנסים להגיע אל ציבור הנוסעים דרך העיריות ורפורמות3
מקווה שאתה צודק אבל לא נראה לי שיהיה מישהו
אמיץ מספיק לעמוד מול המאכערים השכונתיים... ולגברת מסויימת ממזרח ת"א - כן, אני מדבר עלייך ושכמותך.
 

עלה13

New member
מסכים...

מקווה שאתה צודק אבל לא נראה לי שיהיה מישהו
אמיץ מספיק לעמוד מול המאכערים השכונתיים... ולגברת מסויימת ממזרח ת"א - כן, אני מדבר עלייך ושכמותך.
מסכים...
צריך להיות תהליך הדומה לזה שמתקיים בעריית תל אביב בעניין תוכנית המתאר, שהוא ראוי והיום רואים אותו מתגבש, כנראה שנמשיך לראות התנהלות דומה עד להקמת רשות מטרופולינית סטאטוטורית שתסדיר את מערך התחבורה ותגשר בן כל החלקים בפזל הזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה