אני מסכים, אין צורך בקווים כ5 ו4
בעיר במתקונתם, זה שונה מרמת גן וקו 67 שבאמת מדובר בקו חשוב שלדעתי אילו היה מופעל ברב קיבולת בכל שעות הפעילות,, מעט מעלה את התדירות ובחלקים נוסע על נתיב תחבורה היה מתפקד כקו של רכבת קלה והיה מוריד ברמת כן כלי רכב רבים והיה משפר את הפקקים בחלק מרחובותיה. לגבי החלפות כפי שהם היום יש עם זה מעט בעיה, השיטה שאני מאמין בה הם קווים רבי קיבולת, עירוניים ומיניבוסים שעושים מסלול בין הערים כקו 25 כרב קיבולת, 63 כעירוני (שינוי מפרט פנימי) ו58 כקו מיניבוס שניתן לעצור בהינף יד ברחובות קטנים, כאשר ישנם נקודות בצירים הראשיים ששלושתם נפגשים ומהווים החלפה (בדומה לתחתית), כך ניתן לנוע הבם כקו אחד או להחליף באחת הנקודות המשותפות, לטבעת הראשונה בצ ים, חולון, רמת גן, גבעתיים, בני ברק והרצליה מספיק מערך של עשרה קוווים המבוססים על קיימים או צירוף שתי קווים קיימים, עשרה עירוניים, ועשרה מיניבוסים, עם תהליך שקיפות, שיתוף ציבוא (אמיתי, החל מתושבים, מרכזים קהילתיים, ארגונים ציבוריים ועמותות ועם מעבר בן השכונות לשמוע חוות דעת ולראות אך לשלב במערב ועם רשת מערכת נתצ'ים עירונית עליהם בלבד ינועו רבי הקיבלת והעירוניים, המיניבוסים יוכלו לנוע ברחובות שאין בהם נת"צ כשנקין, הרצל, פרישמן ועוד.
אני מסכים, אין צורך בקווים כ5 ו4השאלה למה צריך בכלל קווים פנימיים כמו קו 5
ממילא הוא נוסע בצירים ראשיים שיש שם קווים אחרים. עם החלפות אפשר להגיע גם בלעדיו לכל היעדים שלו.
בעיר במתקונתם, זה שונה מרמת גן וקו 67 שבאמת מדובר בקו חשוב שלדעתי אילו היה מופעל ברב קיבולת בכל שעות הפעילות,, מעט מעלה את התדירות ובחלקים נוסע על נתיב תחבורה היה מתפקד כקו של רכבת קלה והיה מוריד ברמת כן כלי רכב רבים והיה משפר את הפקקים בחלק מרחובותיה. לגבי החלפות כפי שהם היום יש עם זה מעט בעיה, השיטה שאני מאמין בה הם קווים רבי קיבולת, עירוניים ומיניבוסים שעושים מסלול בין הערים כקו 25 כרב קיבולת, 63 כעירוני (שינוי מפרט פנימי) ו58 כקו מיניבוס שניתן לעצור בהינף יד ברחובות קטנים, כאשר ישנם נקודות בצירים הראשיים ששלושתם נפגשים ומהווים החלפה (בדומה לתחתית), כך ניתן לנוע הבם כקו אחד או להחליף באחת הנקודות המשותפות, לטבעת הראשונה בצ ים, חולון, רמת גן, גבעתיים, בני ברק והרצליה מספיק מערך של עשרה קוווים המבוססים על קיימים או צירוף שתי קווים קיימים, עשרה עירוניים, ועשרה מיניבוסים, עם תהליך שקיפות, שיתוף ציבוא (אמיתי, החל מתושבים, מרכזים קהילתיים, ארגונים ציבוריים ועמותות ועם מעבר בן השכונות לשמוע חוות דעת ולראות אך לשלב במערב ועם רשת מערכת נתצ'ים עירונית עליהם בלבד ינועו רבי הקיבלת והעירוניים, המיניבוסים יוכלו לנוע ברחובות שאין בהם נת"צ כשנקין, הרצל, פרישמן ועוד.