צריכה עזרה

צריכה עזרה

לא לומדת עריכת דין, אבל חייבת הבהרה בפס"ד. כשרשום: X נ' Y - הערעור התקבל. מי ניצח? כשרשום: X נ' Y - העתירה התקבלה. מי ניצח? כשרשום: X נ' Y - התביעה התקבלה. מי ניצח? ומה הכוונה "אין הכרעה".
 
X

זה אומר ש X הגיש ערעור/עתירה/תביעה נגד Y מסוים, ובית המשפט קיבל אותה. אני לא יודעת אם זה נקרא "ניצח", אבל זה מה שזה. ולגבי ההכרעה אין לי מושג.
 

flutter girl

New member
לגבי השאלה השניה

(כיוון שהשאלה הראשונה נענתה כבר...) אין כזה דבר "אין הכרעה" - בית המשפט חייב להכריע בתיק מסויים. ייתכן שיהיו מקרים מסויימים שבהם בימ"ש ישאיר *נושא* מסויים בצריך עיון, כלומר לא יכריע בו, אך זה לא יהיה בסכסוך הנדון ולא בסוגיה המרכזית. (מזכיר לי שאלה פעורה שלי בשנה א', בפרוייקט חונכות, ששאלתי מה קורה אם שופט לא רוצה להכריע...
)
 

עידוdee

New member
הוא אומר שהציבור עוד לא מוכן להכרעה כזו

חוקתי מישהו? 10 נק' למי שיודע מי אמר + איזה פס"ד. (חוקתי היה רמז).
 
למעלה