לא לומדת עריכת דין, אבל חייבת הבהרה בפס"ד. כשרשום: X נ' Y - הערעור התקבל. מי ניצח? כשרשום: X נ' Y - העתירה התקבלה. מי ניצח? כשרשום: X נ' Y - התביעה התקבלה. מי ניצח? ומה הכוונה "אין הכרעה".
(כיוון שהשאלה הראשונה נענתה כבר...) אין כזה דבר "אין הכרעה" - בית המשפט חייב להכריע בתיק מסויים. ייתכן שיהיו מקרים מסויימים שבהם בימ"ש ישאיר *נושא* מסויים בצריך עיון, כלומר לא יכריע בו, אך זה לא יהיה בסכסוך הנדון ולא בסוגיה המרכזית. (מזכיר לי שאלה פעורה שלי בשנה א', בפרוייקט חונכות, ששאלתי מה קורה אם שופט לא רוצה להכריע...