צריך עזרה! help me!
יש לי פה בול ישראלי שאני צריך לדעת באיזה שנה הוא הופק. למישהו יש קטלוג שהוא יכול לבדוק לי? בדקתי בקטלוג הבולים באתר של התאחדות הבולאים ומשום מה הבול הזה לא מופיע שם. הוא בטח יופיע בקטלוג מודפס. ועכשיו פינת הסיפור: בסוף השבוע הזה החלטתי לקחת על עצמי פרוייקט לסדר את כל בולי ישראל שלי בסדר כרונולוגי, לפי שנת הוצאה. לצורך כך עברתי על כל בולי ישראל הקיימים, לפי הקטלוג באתר של ההתאחדות (לקח לי 3 שעות!) וסידרתי את כל הבולים שלי לפי סדרם. הגעתי לכמה מסקנות: 1. חשבתי שיש לי הרבה בולים מישראל, אבל כשעברתי על הקטלוג התברר לי שאין לי אפילו 20% מכלל הבולים; 2. למרות שיש לי בולים מכל שנה מ- 1948 ועד 1980 (למעט 1951, משום מה) אין לי כמעט אף בול עבור כל שנה משנות השמונים והתשעים! זה נובע מזה שאת האוסף שלי קיבלתי מדוד שלי בסביבות שנות ה- 80 המוקדמות, אני לא אספתי מאז ורק ב- 2002 התחלתי שוב פעם לאסוף בולים, ככה שיש לי פער של שני עשורים לסגור! 3. הבולים הישראלים הם הכי יפים בעולם, תגידו מה שתרצו; 4. בשנת 1977 מישהו בשרות הבולאי נתקף באמוק של הוצאת בולים ואף אחד לא עצר אותו. אז נשאר לי רק הבול הזה לקטלג לשנתו. אנא עזרו לי אנשים טובים!
יש לי פה בול ישראלי שאני צריך לדעת באיזה שנה הוא הופק. למישהו יש קטלוג שהוא יכול לבדוק לי? בדקתי בקטלוג הבולים באתר של התאחדות הבולאים ומשום מה הבול הזה לא מופיע שם. הוא בטח יופיע בקטלוג מודפס. ועכשיו פינת הסיפור: בסוף השבוע הזה החלטתי לקחת על עצמי פרוייקט לסדר את כל בולי ישראל שלי בסדר כרונולוגי, לפי שנת הוצאה. לצורך כך עברתי על כל בולי ישראל הקיימים, לפי הקטלוג באתר של ההתאחדות (לקח לי 3 שעות!) וסידרתי את כל הבולים שלי לפי סדרם. הגעתי לכמה מסקנות: 1. חשבתי שיש לי הרבה בולים מישראל, אבל כשעברתי על הקטלוג התברר לי שאין לי אפילו 20% מכלל הבולים; 2. למרות שיש לי בולים מכל שנה מ- 1948 ועד 1980 (למעט 1951, משום מה) אין לי כמעט אף בול עבור כל שנה משנות השמונים והתשעים! זה נובע מזה שאת האוסף שלי קיבלתי מדוד שלי בסביבות שנות ה- 80 המוקדמות, אני לא אספתי מאז ורק ב- 2002 התחלתי שוב פעם לאסוף בולים, ככה שיש לי פער של שני עשורים לסגור! 3. הבולים הישראלים הם הכי יפים בעולם, תגידו מה שתרצו; 4. בשנת 1977 מישהו בשרות הבולאי נתקף באמוק של הוצאת בולים ואף אחד לא עצר אותו. אז נשאר לי רק הבול הזה לקטלג לשנתו. אנא עזרו לי אנשים טובים!