נצל"ש - שאלה לתמיר
(ואולי גם לאחרים שהאוסף שלהם מסודר כרונולוגית) שאלה טיפשית במקצת.. שבוע שעבר, כשסידרתי את בולי ישראל שלי לפי סדר כרונולוגי, עם דף לכל שנה, נתקלתי בעובדה שיש מספר סדרות שמפוזרות על פני מספר שנים, כמו למשל נופי הארץ שיצאו במהלך שנות השבעים. באוסף שלך (שכפי שהבנתי מסודר גם הוא כרונולוגית) האם קיבצת את הסדרות יחד, למרות שיתכן שהם כוללים בולים משנים נפרדות, או האם כל בול נמצא בדיוק בשנה שלו, ואז זה אומר שיש סדרות של בולים שלא נמצאים יחד? כלומר - לדעתך מה עדיף, קודם כל סידור לפי סדרות ואז כרונולוגית, או לסדר את הבולים קודם כל כרונולוגית גם אם זה אומר שסדרות מסויימות יהיו מפוצלות? מה שעשיתי עד עכשיו הוא קיבוץ של כל בולי הסדרה יחד, תחת שנת ההוצאה של רוב בולי הסדרה. למשל כל בולי נופי ארצנו מופיעים ב- 1976.