פסילות הזויות..

Anna begins cc

New member
פסילות הזויות..

אז.. שוטטתי לי בOkcupid, כי זה מעין תחביב שלי.
אני לא באמת מצפה להכיר משם מישהו, אבל כל כרטיס יותר מצחיק אותי מהקודם.
לפעמים כשמשעמם לי אני נכנסת כדי לקרוא כרטיסים רנדומליים.
נורא משעשע.

באתר, הסעיף האחרון בפרופיל של כל אחד אומר-
"תשלחו לי הודעה אם:"
ובעל הפרופיל ממלא את הסעיף.
אז נתקלתי עכשיו בפרופיל שעשה רשימה של דברים שהוא מחפש,
ואחד הסעיפים הוא כזה-
"אם יש לך ציפורניים בנויות עם או בלי פרח של מחלואעה על הבוהן אז קישתא"

בכיתי מצחוק במשך שעה,
זה ללא ספק הדבר הכי מצחיק שראיתי מישהו פוסל בגללו, אי פעם.

מה הפסילה הכי הזויה ששמעתם עליה? מה הסיבה הכי מוזרה בגללה פסלתם מישהו, או מישהו פסל אתכם?
 

אביeג7

New member
לאקס שלי היה עניין עם

כפות רגליים
לא פטיש
ממש ממש לא

הוא פשוט היה יכול להקיא מלראות כפות רגליים עם בליטה כזו בצד <אני מניחה שיש לזה גם שם רפואי כלשהוא>

הוא סיפר לי שהוא זרק מישהי על זה..

מזל שהכפות רגליים שלי נורמליות
 

Anna begins cc

New member
אני מכירה את זה..

יש לי חברה שיש לה כזה ואני קוראת לזה "האצבע השישית".
זה לא כזה נורא בעיניי :)
 

מנומשת27

New member
ואת צודקת, זה נקרא taylor's bunion

בעבר, נהגו חייטים לשבת בשיכול רגליים, מה שהוביל להפעלת לחץ על הצד החיצוני של הרגל ויצירת נפיחות מתחת לזרת. על כן: taylor's bunion.
 
אפרופו כפות רגליים

זה מזכיר לי שלפני 7 שנים הייתי אצל מקעקע שהיה לו קטע הזוי עם כפות רגליים.
היה לו פטיש עצבני לזה - בבחורה עניין אותו אך ורק כיצד הכפות רגליים שלה נראו.
הוא היה מכור לכפות רגליים קטנות, נקיות ומסודרות בפדיקור ועם לק אדום.
בגלל שכולי מטר וחמישים קטנטונת ובאתי אליו בקיץ אז בכלל כפות רגליי היו חשופות ואני עושה פדיקור בקביעות רבה כל 3 שבועות וחובה אצלי מריחת לק אדום בלבד (קיץ וחורף) וכמובן שאני גם תמיד בודקת את הקוסמטיקאית כדי לוודא שהעבודה מושלמת בעיניים שלי.
על המזל שלי הפנו אותי אליו וכשהוא ראה את כפות רגליי, הוא השתגע והרס לי את הבריאות בגללן.
באתי אליו 3 פעמים בשביל 2 קעקועים ובכל פעם נתקעתי אצלו 3 שעות בגלל השטויות שלו.
האמת שהוא ניסה להתחיל איתי גם אבל לא היה לו סיכוי כי היה לי חבר באותה תקופה.

בקיצור, זה היה מצחיק ועכשיו היה לי כייף להזכיר בזה פתאום.
 
ממש לא וגם לא רציתי

כי אחר כך זה היה אולי זה היה יכל להתפרש שאני אצטרך לתת לו טובת הנאה בגלל זה.
אעפתי לשלם לו את הסכום שביקש מראש וכך היה - שילמתי לו ויצאתי מרוצה מהקעקועים.
 

XמXלה

New member
קוראים לזה "הלוקס ולגוס" וזה דוחה את השועלים

ולי אין פטיש לכפות רגליים אבל לחלוטין רגליים לא אסטטיות של גבר יכולות להוריד לי ברמות קשות.
 

אביeג7

New member
כן.. זה באמת דוחה

והאמת שזו גם ניראת לי בעיה רפואית לא נעימה במיוחד
 

אסףג1981

New member
לגברים יש כפות רגליים גדולות

כך שזה כבר דוחה.
אני למשל מידה 45-46. אני כן מקפיד על האסתטיקה, אבל מה אפשר לעשות לגבי הגודל ? זה די מקלקל
 

puma141

New member
בכלל לא מקלקל אספ! ממש לא..אני מתה על

כפות רגליים גדולות לגבר:)

נדמה לי שזה גם מעיד על פרופורציה לגובה.
מה הגובה שלך?

היה לי חבר במידות שלך מאוד גבוה, שהייתה לו בעיה לקנות נעליים המון פעמים.
הוא היה עושה בהזמנה לפעמים....
 

אביeג7

New member
ממש ממש לא

הגודל לא קובע


מספיק שגוזזים ציפורניים.. ולא מסתובבים עם עור של קיבוצניק..
 

XמXלה

New member
לא קשור לגודל כפות הרגליים

לא בטוח שהייתי רוצה את הגבר שלי במידה 36

הכוונה לטיפוח בסיסי ומבחינתי גם מבנה כף רגל כמו במקרה של הלוקס ולגוס או פגעי ציפורניים (שריטה אישית שלי)
 

שKקירה

New member
יווווו !!!!

גם לי יש קטע כזה שאני קוראת כרטיסים. יש שם אחלה חומר לקומדיות. ..
 
למעלה