חברה של אחותי..
ישבה עם בחור במסעדה,זה היה מפגש שני שלהם,הוא דווקא דיבר אליה.
תוך כדי שהם יושבים,הבחור קם לשרותים וכשהוא חזר היא שמה לב שרוכסן המכנסיים שלו פתוח.
זה הטריף אותה,היא ראתה בזה שלומיאליות ורחפנות,והיא שלחה אותו מבלי שוב.
תכל'ס מי ששוכח לסגור את רוכסנו זה מביך.
אבל מי ששוכח לפתוח.....וואו זה כבר סיפור אחר לגמרי.
ודעי לך אנה,שמיררתי בבכי מרוב צחוק,מהסיפור שלך.