פסילות הזויות..

זו הייתה התגובה הראשונית שלי.


(אין אמוטיקון של בוכה מצחוק)

איזה עארס-
מחלואעה כותבים כך - מכלועה.
 

dori78

New member
אמממ...

הוא לא עארס, אחרת לא היה אכפת לו שתהיה לבחורה ציפורן בנויה עם או בלי פרח.

ואתה חייב לי הסבר, שלא תחשוב ששכחתי.
 
פוזט גזעני בעוד...3...2...1...

פומה תסלחי לי.

מיס דורי.
מחלואעה? לא עארס?
רגע. ואולי הוא עארס מתקדם שאכפת דווקא מדברים אחרים?
לפי הכתיבה יכול להיות שהוא לא עארס....
אלא ערסאwhat.


טוב אני חייב לומר שהתרשמתי בנוגע לידיעותייך על גרגיר הנחלים או בשפתנו אנו גר-גיר (נכון, תטעימי. גר-------גיר).
לעניין הכאריט זה אחד ממספר מילים בתימנית שהמשותף להם הוא....


"שטויות", "שטותים"
.
כאריט = שטות. הבל. דעה נפסדת. אמונה כוזבת. וכו'...
 

dori78

New member
לא ראיתי משהו גזעני.

אז כל מה שלא מוצא חן בעיניך הוא "כאריט"?
איך פוסט שנוגע לעינוג אוראלי של בת הזוג שלך הוא "כאריט"?

וברור שגר-גיר, לכן לא ציינתי "גרגיר הנחלים".
הכי טוב עם קצת לימון וסחוג ירוק, אני יכולה לשבת על זר כזה כמו שיושבים על צלחות אדממה בפאבים בת"א.
 
לא מוצא חן גם זה לא מדוייק.

עינוג אוראלי זה לא משהו שאפשר לכתוב לו מדריך. 'צטער.
בדיוק אני משוחח פה למטה עם ווסרמן על "חיבור".
 

Anna begins cc

New member
האמת שהוא דווקא לא היה ערס,

שאר הכרטיס שלו כתוב בצורה די רהוטה, קצת מצחיק, קצת היפי.
נראה לי שערסים דווקא נדלקים מציפורניים מלאכותיות :)
 
במחשבה שנייה...

אני חושב שאת צודקת.
פשוט המילה מכלועה טשטשה אותי מדי...(החזירה אותי אחורה לשכונה בא גדלתי).
 
אני משער ש...

אישה מוכה בהטייה

כי כאליע זה מכה כמו שאומרים: "רוצה כאליע?"
אז מ(כלוע)ה - מ(מוכה)ה - תבליע את האותיות תקבל - מוכה.
 
ערסית רצח

שלובשת אוברול מנומר, שיער שחור צבוע פחם עם פן בקצוות אבל השורשים מתולתלים, פירסינג בלחי, עדשות צבעוניות, אודם ורוד.
 
זה ה...

התבנית שהלבישו על הדמות הזאת.

אנחנו פה דנים על עומקה של מילה.

אבל גם זו מכלועה, או.....לאטיפה.
 

dori78

New member
עליתי עלייך!

אין פורום "לשון עברית", יש פורום "השפה העברית".
ואף אחד שם לא היה כותב ככה.
אולי באחל"ה היו כותבים ככה, אבל גם לא בטוח.

עזבי שטויות (כאריט?), סחטיין על הניסוח. קלעת בול!
 

dori78

New member
בתפוז אין.

רגע, את מנסה לרמוז פה על הרעיון החתרני שיש עולם מחוץ לתפוז?
 

Anna begins cc

New member
נגעלתי רק מהתיאור


אצלנו מחלועה זה מכוערת מוזנחת.
ואם היא ממש זוועתית אז קוראים לזה "מחלועה פיקס".

(וזו הפעם הראשונה בחיי שבאמת תהיתי איך לאיית "מחלועה".
 
אצלנו

לא משתמשים במילה.
הן פשוט ערסיות ואגב הן הכי מצחיקות בעולם!

״עם כל הכבוד, כבודך במנוחתך מונח, אני כבר 30 דקות מחכה בתור וזה מעל לחצי שעה, אנא ממך תוזזי את עצמך״.
 

Anna begins cc

New member
הרגת אותי!!

בטוח שאם הייתי שומעת מישהי כזאת, הייתי מסננת "איזה מחלועה.."

ראית את הפרומו לעונה החדשה של היפה והחנון?
יש שם אחת שעומדת ואומרת "אמא, הלב שלי דופק 180 מעלות"
אין דברים כאלה
 
למעלה