פאצ' 0.76!

LostTime

New member
פאצ' 0.76!

MapleStory will be going through a scheduled update on Wednesday, September 23rd, 2009. This one involves the game servers, and it'll last for approximately 7 hours. <MapleStory Update> - Server : All Game Servers - Time : Wednesday, September 23rd, 0:00 am ~ 7:00 am PDT (Wednesday, September 23rd, 7:00 am ~ 2:00 pm GMT) The following will be updated: (click on arrows for more details) *Cash Shop Surprise הפתעה בקאש שופ, פרטים בתגובה להודעה. *Spirit Week שבוע נפשי? אה? בטח איזשהו איוונט *Gaga the Talent Show Star עוד איוונט של גאגה. *Updated Royal Hair Coupon האפשרויות של השיער המלכותי מתעדכנות. *MTS: "More Tradable Stuff" עוד חפצים שאפשר להחליף בMTS!
*Gachapon Update: Reverse Items Added חפצים מיוחדים בגאצ'פון. *30% Off - Selected Decorative Items הנחה של עד ל-30% לחפצים מובילים בקאש שו.פ *New Cash Items חפצים חדשים בקאש שופ. נגמר בחמש! לא כולל עיכובים למיניהם..
 

P o o f i

New member
שכחתי להחליף שם משתמש. ../images/Emo3.gif

החפץ המיוחד החדש בקאש שופ -> אתה יכול לקבל חפץ אקראי, מה שיכול לשמור לפעמים NX. וכמובן, אפשר גם לקבל חיית Pink Bean!
 

deisy

New member
לא הבנתי...

אני קונה את זה ומה שיוצא אני מרוצה? יכול לצאת לי כובע מטופש או חיה או דבל? או שאני מפספסת משהוא?
 

P o o f i

New member
נמנמ ממש שהבנתי, כן

Cash Shop Surprise: Purchase this item and receive a random Cash Shop item! You might even get a permanent Pink Bean Pet... אני משערת שיהיו גם חפצים מיוחדים כאלה שאי אפשר לרכוש סתם ככה בקאש שופ, אבל אין עוד פרטים על זה..
 

deisy

New member
ממממ....

לא בטוחה אם אני אוהבת את זה או לא ...
ולמה הם לא מוציאם את הפיל כבר בתור חיית מחמד?! אוף איתם!
 

yonVata

New member
את רוצה את התשובה האמיתית?

או את זו שתגרום לך להרגיש פחות מרומה? :p
 

yonVata

New member
אז ככה:

התשובה האמיתית זה שהם רוצים עוד כסף על ידי זה שיש ילדים שישקיעו את מיטב כספם בשביל לקבל מה שהם רוצים, התשובה השניה היא שזה מכניס קצת אתגר במשחק :p אבל מי מאמין לזה?!... :p
 

yonVata

New member
אני רק אזכיר...

שאני לא יכול לראות אייקונים בתוכן ההודעה :p
 

deisy

New member
אוף

מה יהיה איתי עם הזכרון ואיתך עם האיקונים תגיד לי??? אבל נכון שתארת לעצמך שזה איקונים צוחקים? מה עוד אני יכולה לשים שם?
 

yonVata

New member
תתנחמי בזה ש``..

לפחות סידרתי את האייקונים במסן... בנוגע לפלפון תאשימי את תפוז :p
 

D amaged R oses

New member
לא חיית רכיבה

כיסוי חדש לחיית רכיבה אאל"ט זה יוצא גם מה"קופסא המסתורית"
 
למעלה