אם יורידו את הדוג'ו זה יהרוס לגמרי
T Touched By Angels New member 23/9/09 #41 אם יורידו את הדוג'ו זה יהרוס לגמרי../images/Emo4.gif../images/Emo219.gif
P Por Siempre Naama New member 23/9/09 #44 בדיוק גם באתי להודיע שהוא הסתיים../images/Emo6.gif אבל התקנתי, נכנסתי והכל בסדר, אני לא יודעת מה הבעיה עם ההאקשילד
בדיוק גם באתי להודיע שהוא הסתיים../images/Emo6.gif אבל התקנתי, נכנסתי והכל בסדר, אני לא יודעת מה הבעיה עם ההאקשילד
T Touched By Angels New member 24/9/09 #48 אני אעסוק בלחקור אותו ולהתעניין מחר. ../images/Emo3.gif + הורדתי את הפאטצ' והייתי כמה דק' ופשוט אין לי כוח כבר היום למייפל. אני אראה כבר מחר
אני אעסוק בלחקור אותו ולהתעניין מחר. ../images/Emo3.gif + הורדתי את הפאטצ' והייתי כמה דק' ופשוט אין לי כוח כבר היום למייפל. אני אראה כבר מחר