פאצ' 0.76!

בדיוק גם באתי להודיע שהוא הסתיים../images/Emo6.gif

אבל התקנתי, נכנסתי והכל בסדר, אני לא יודעת מה הבעיה עם ההאקשילד
 
אני אעסוק בלחקור אותו ולהתעניין מחר. ../images/Emo3.gif

+
הורדתי את הפאטצ' והייתי כמה דק' ופשוט אין לי כוח כבר היום למייפל.
אני אראה כבר מחר:)
 
למעלה