עזרה!

יש לך שם מדהים!../images/Emo99.gif

אחד השמות הכי יפים שנתקלתי בהם. *מוריקה מקנאה.
*
 

מ.ש.ט

New member
חשבתי על זה...

אבל אז חשבתי לעצמי עוד פעם (כן, זה כואב לחשוב פעמיים ביום) "למה שלא סתם תאהבי את השם שלי?" בעעע.....
 

Cute Angle

New member
למה "פצצה" אם כן../images/Emo35.gif

מה רע ב"חביב" או "חביבה"
גאווה היא תכונה רעה
"צומת לבך"
 
כל אחד עם מה שהוא אוהב להוסיך לשמו

אבל אני לא כתבתי הודעה כדי שתיעמקו בכינוי שלי לאף אחד אן פיקים כדי שאני יוכל לשים באתר שלי?
 

Red Sunset

New member
../images/Emo42.gifהוי.. *נדה בראשי בכבדות*

תיעמקו- מזה?
אן-אין
יוכל- אוכל.
לקסיקון נחמד, מה?
 

פלאפאל

New member
ארררר... *לא יודעת איך להגיד את זה*

יש לך מחסור חמור בסימני פיסוק. אי אפשר להבין מילה מההודעה שלך, מתי מתחיל משפט, איפה מסתיימת השאלה וכו'.
 
למעלה