עזרה!

moranooosh

New member
עזרה!

אני צריכה בטא לפרק הראשון של הפיק שלי מי שיכול בקשה שירשום שהוא מוכן ומסנג'ר אייסי או אימייל שאני יוכל ליצור איתו קשר! תודה!!
 
נצל"ש

אני מתכננת לפתוח אתר על פיקים של הארי פוטר אבל חסרים לי פיקים אז אם מישהו רוצה לפרסם את שלו שישרשר לכאן או ישלח לי לאמייל!
 

מ.ש.ט

New member
את יודעת...

כדי שאנשים יוכלו לשלוח לך לאי מייל צריך לפרסם אותו איפשהו... עדיף פה! וקלטנו כבר את העניין עם האתר שלך... ואני באופן אישי חושבת שלא הייתי מפקידה בידייך שום פיק שלי עד שלא היית לומדת לכתוב כמו שצריך.
 

מ.ש.ט

New member
אני בכל זאת ממליצה לך

לפרסם פה את האי מייל שלך, כי קצת קשה לשלוח פיקים או כל קובץ דרך המסרים... (אי אפשר...) ובתוכן המסר אי אפשר, כי יש פיקים שהם קצת המממ... ארוכים...
 

Red Sunset

New member
../images/Emo42.gifאוף, את מעצבנת.. ><

קרן זה לא שם שצריך להדביק אליו כינוי כמו "פצצה" או "סוויט"
אני קרן ואני שונאת שקוראים לי ככה.. >_< אבל אל תקחי את זה אישית.. בכל מקרה, אם יש פיקים שאהבת בעט נוצה ואת רוצה לפרסם באתר שלך את יכולה פשוט לשלוח מסר למחברים. פיקים הם לא פסקה, ככה שאי אפשר להעביר אותם במסר.
אממ.. בהצלחה בהמשך?
 

Red Sunset

New member
../images/Emo42.gif../images/Emo6.gif

בואו נעביר פיק של 23 עמודים במסרים של תפוז, זה נחמד!
 

Red Sunset

New member
../images/Emo42.gifפרקים, לא עמודים.. ../images/Emo3.gif

מה שאני כותבת עכשיו כבר עלה על 34 עמודים.. >< והוא בכלל לא על הארי פוטר.
 

Cute Angle

New member
../images/Emo6.gif

מעניין בכמה חלקים זה יצא
...
הקיים דבר כזה פיק שהוא *לא* על הארי פוטר
על מה הוא
מתי מועד הפרסום
משהו
 

Red Sunset

New member
../images/Emo42.gifיש פיקים על אנימה.. ^^

אני כותבת אחד על גרוויטיישן, ואין לי עדיין מושג מתי אני עומדת לפרסם אותו..
 
השם הפרטי

שלי זה קרן אז רציתי כינוי חד קרן אבל זה היה תפוס אז הוספתי הפצצה זה הכל! ובגלל שמישהי עוררה את צומת ליבי הוספתי את האמייל שלי למעלה כדי שלא תיצתרכו לשלוח את זה במסרים!!!
 

Red Sunset

New member
../images/Emo42.gifאני הייתי מוסיפה שתיים.

כי ש-ת-י-י-ם זה תמיד ביחד! *אורנה דץ*
(מישהו יודע כמה מילים אחרות כבר המציאו לזה?!
) וכבר אמרתי לך לא לקחת את זה אישית..
ולמישהי קוראים מוריה.. (אם אני לא טועה, נכון מוריה?)
 
למעלה