עד לא ידע

night mistress

New member
מוש, הוצאת לי את המילים..

זה בדיוק מה שחשבתי שהתחלתי לקרוא את הקטע.. חיכיתי לפאנצ' ליין.. חחח
 

night mistress

New member
חחחחחחחחחחחחחחח אלוהים../images/Emo70.gif

זה היית אתה?! חחחחחחחחחחחחחחחחחח ענק.. אני באמת זוכרת כמה דרדסים מוזרים לאללה מהמסיבה של שנה שעברה, מעניין אם אלה הייתם אתם.. השנה אני נשארת בבית..(או יותר נכון בעבודה
)
 

MEIMIS

New member
יוווו אלון! ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gifסיפור שווה עוגיה

חבל על הזמן זה אחד ההודעות הכי מצחיקות שקראתי התחלתי כבר להשתעל מרוב ציחקוק!
מה גם שגם אני רציתי להתחפש לדרדס.. ירדתי מזה והתחפשתי לדחליל
 

MidNight Flame

New member
ההשתכרות הראשונה שלי (והיחידה!) :

זה היה הפעם השניה או השלישית ששתיתי אלכוהול בחיים שלי. לא היה לי שום מושג לגבי איכות, כמות או כל דבר אחר שקשור לעניין, היינו בבית של חבר והיו בירות ובקבוק טאקו טאקו. שתינו אני וחבר שתי בירות כל אחד בכייף ואח"כ התערבנו אם אני מסוגל לשתות 3/4 בקבוק טאקו טאקו. הסוף ידוע - בואו נגיד שניצחתי בהתערבות, שתיתי 3/4 בקבוק של הזבל הזה ועוד בכוסות תה כי כוסות טקילה לא היה. היה לי קשה לזכור מה זה ימין ומה זה שמאל, הלכתי לשירותים, הקאתי... נרדמתי על הספה, התעוררתי "בחייאת, ששון, אחי, תכין לי קפה", *מכין* בא לשתות ומגלה שזה חם *נרדם* *מתעורר* "יא בני @#$%@ שתיתם לי ת'קפה!. בינתיים כבר חזרתי (בערך) לשפיותי, ההורים שלו באו, איך שהם נכנסו אמרתי להם שלום (הראיות כבר הועלמו קודם) ויצאתי מהדלת, נתקעתי קצת במשקוף עם הכתף אבל חפיף חח. זו הייתה ההליכה הכי ארוכה הביתה בחיים שלי (בד"כ כולה 5 דקות, פגשתי בדרך את בן דוד שלי שנידב לי מסטיק להעלמת הריח, הגעתי הביתה - אמא : איך היה אצל גיא? אני : אמא אני חושב שאכלתי משו לא טוב! *הולך לשירותים ומקיא את הנשמה* בבוקר? שום הנגאובר ושום כלום אבל לא יכולתי להריח אלכוהול מעל ל3 חודשים אחרי. רק לפרוטוקול? היינו בני 15
Mike.
 

Jack Daniel

New member
../images/Emo60.gif חחחחחחחחח

יש את אלה.... "אישה שותה אלכוהול?!" אוי גוועלד...
 

MidNight Flame

New member
אישה שותה אלכוהול?

אם היא אוהבת גם פסיי-טראנס ונראית טוב אני מוכן להתחתן איתה!
 

amircn1

New member
קרה לי משהו דומה

התערבות עם עוד חבר, משהו בסגנון של: "מי יכול לשתות יותר מבלי ליפול מהרגליים" אמנם ניצחתי אבל זה עלה לי בכאב ראש עצבני למחרת וכתמים בלתי מזוהים על החולצה, מה שמתברר בסוף שהיה שאריות מהפיצה שאכלתי באותו הערב
 

Chewbacca

New member
הסיפור שלא תאמינו לו

אבל בכל היקר (אוסף היינות שגדל קצת היום) אני נשבע שהוא באמת קרה. הרבה אנשים לא אוהבים את אילת, חם, ולפחות לפני כמה שנים לא היו שם יותר מדי מקומות טובים לאכול ואפילו השירות במלונות הוא שירות שנותנים ישראלים שלא ממש רוצים לתת שירות. אבל למי שאוהב צלילות לסטי"ל וליתוש, מוכן, ואפילו ברצון, לאכול באל גאוצ'ו ולא ממש איכפת לו אם הפקיד במלון חייך כשהוא נתן לו את המפתח לחדר או לא זה יכול להיות גן עדן. בנוסף תמיד אהבתי לנסוע לבד לאילת, רק אני, האוטו של אבא מהעבודה ומי שאני פוגש שם. באחת הפעמים שנסעתי ככה לבדי, פגשתי במועדון הצלילה (ששמו שמור במערכת) את נ. מי שעתידה להיות חברתי לשעבר. מדריכת צלילה יפהיפיה ומישהי שלא יודעת את פירוש המילה לא. התידדנו מלכתחילה אבל אני כמו טיפש לא הסכמתי להודות שאני נמשך אליה. יצאנו לבלות לילה אחד ונפרדנו בנשיקה על הלחי.. בלילה השני מגיע הקטע שלא תאמינו לו. אתם זוכרים את הכוסות בגודל ליטר של אל גאוצ'ו? היא השקתה אותי באותו ערב שלוש כאלה מלאות בבירה (אל תתפסו אותי במילה אבל נדמה לי שזה היה קרלסברג). אני אמנם זוכר בקווים כלליים את אותו הלילה אבל לא ברור לי עד היום איך היא ואני הגענו לחדר שלי במלון, איך היא התפשטה והפשיטה אותי ו... אתם יכולים לנחש מה עוד קרה באותו לילה. השאר הוא כבר היסטוריה. נ.ב אמרתי לכם שלא תאמינו לי...
 
למעלה