מפת קווים ותחנותסריקה של לוח הזמנים החדש של רכבת ישראל
לבקשת אביתר אני מעלה כאן סריקה של חוברת לוח הזמנים החדש
למה לעבוד קשה כאשר יש באתר הרכבת את החוברתסריקה של לוח הזמנים החדש של רכבת ישראל
לבקשת אביתר אני מעלה כאן סריקה של חוברת לוח הזמנים החדש
תודה רבה ! מחר אקנה לי 10 עותקים לארכיון.סריקה של לוח הזמנים החדש של רכבת ישראל
לבקשת אביתר אני מעלה כאן סריקה של חוברת לוח הזמנים החדש
האם יש שיפור בודד בלו"ז הזה?!סריקה של לוח הזמנים החדש של רכבת ישראל
לבקשת אביתר אני מעלה כאן סריקה של חוברת לוח הזמנים החדש
כן, לפחות בקו ראשונים-ב"שהאם יש שיפור בודד בלו"ז הזה?!
ראיתי שדחו כמה רכבות ב 20 דקות כדי להגיד שהשירות הורחב...חוץ מהשינוי הקוסמטי הזה, ומכך שהפכו בקווים רבים את השעות למאוד לא נוחות ליוממים (שמגיעים לעבודה בשעה מסוימת ויוצאים 9 שעות אחרי זה, וכעת יאלצו להמתין הרבה אמוד זמן לרכבות שכן אלו עוברות 10 דקות לפני כן ו 40 דקות אחרי כן...), האם יש באמת בשורה בלו"ז הזה??
ואם לא - אז למה לעזאזל השינוי הזה יצא לפועל?!
ואוו, אלפים הולכים להנות מזה.כן, לפחות בקו ראשונים-ב"ש
עד כה, בנסיעה מבאר-שבע לראשונים היה צריך להמתין כשעה (!!) בתחנת לוד וכעת ירד זמן ההמתנה ל-12 דקות בלבד.
בנוסף קיימות רכבות קצת יותר מאוחרות כמו שאמרת, בקשר לקווים אחרים - אין לי מושג
צודק, כי בראשל"צ+נס-ציונה+באר יעקבואוו, אלפים הולכים להנות מזה.
וכמה מהם זקוקים לקישור לבאר שבע?צודק, כי בראשל"צ+נס-ציונה+באר יעקב
מתגוררים כמה אלפי אנשים בלבד. מזל שאנשים יודעים דמוגרפיה
עכשיו אולי יסעו יותרוכמה מהם זקוקים לקישור לבאר שבע?
לקחת את כל ראשל"צ כאילו מכל רחבי ראשל"צ אנשים יגיעו לתחנת הראשונים זה חתיכת בולשיט.
מנס ציונה, חצי מהתושבים גם ככה נוסעים ברכבת מתחנת רחובות, גם אלו שצריכים להגיע למרכז לא פעם.
וכמות החיילים שצריכה להגיע לאיזור שער ראשון צריפין ותחשוב על האופציה הזאת של נסיעה עם החלפה בלוד לרכבת לתחנת הראשונים ומשם אוטובוס לצריפין היא לא גדולה. מה גם שבשעות מסוימות יש את 158 מרכבת לוד שחורש את כל מחנה צריפין ובשאר השעות יש כמובן את 461 המוכר וזה מה שרובם המוחלט החיילים ימשיכו לעשות.
אז הסטודנטים והחיילים ממערב ראשון ימשיכו לנסוע עם 381 הישיר. ויוממים בין באר שבע לראשון מזרח או בין ראשון מזרח לבאר שבע גם ככה אין כמעט.
אז כל המאות אלפים שאתה מציג כאן, לא יזדקקו לשירות הזה כפי שאתה מנסה להציג את זה. זה נחמד שיש עכשיו קישור טוב יותר, אבל ממש לא "וואוו". תחנת רכבת הראשונים לא תתמלא עכשיו באלפי או מאות נוסעים שירצו להגיע לבאר שבע.
ברור, תמורת 33 ש"ח לכיוון.עכשיו אולי יסעו יותר
עד כה נסיעות מראשון דרומה לא היו אפשריות כלל ברכבת ולדעתי זאת הסיבה לתנועה הדלילה למרות המיקום האסטרטגי. ישנם אלפי חיילים שיוכלו לבחור כעת ברכבת במקום באוטובוס בדרכם לבסיסי הדרום שלא לדבר על מאות/אלפי סטודנטים אשר מתגוררים בראשל"צ ולומדים בב"ש
ובמקביל הרעה לנוסעי באר שבע-רחובותכן, לפחות בקו ראשונים-ב"ש
עד כה, בנסיעה מבאר-שבע לראשונים היה צריך להמתין כשעה (!!) בתחנת לוד וכעת ירד זמן ההמתנה ל-12 דקות בלבד.
בנוסף קיימות רכבות קצת יותר מאוחרות כמו שאמרת, בקשר לקווים אחרים - אין לי מושג
ארבע רכבות בשעת שיא בין חיפה לת"א זה שיפור?האם יש שיפור בודד בלו"ז הזה?!
ראיתי שדחו כמה רכבות ב 20 דקות כדי להגיד שהשירות הורחב...חוץ מהשינוי הקוסמטי הזה, ומכך שהפכו בקווים רבים את השעות למאוד לא נוחות ליוממים (שמגיעים לעבודה בשעה מסוימת ויוצאים 9 שעות אחרי זה, וכעת יאלצו להמתין הרבה אמוד זמן לרכבות שכן אלו עוברות 10 דקות לפני כן ו 40 דקות אחרי כן...), האם יש באמת בשורה בלו"ז הזה??
ואם לא - אז למה לעזאזל השינוי הזה יצא לפועל?!
ארבע רכבות בשעת שיא בין חיפה לת"א זה שיפור?
ארבע רכבות בשעת שיא בין נתניה לת"א זה שיפור?
חמש רכבות בשעת שיא בין קרית מוצקין לחיפה ושלוש רכבות בשעת שפל זה שיפור?
ארבע רכבות בשעת שיא בין עכו לחיפה ושלוש בשעת שפל זה שיפור?
שלוש רכבות בשעת שיא בין נהריה לחיפה ושתיים בשעת שפל זה שיפור?
שלוש רכבות בכל שעת שיא בין קרית מוצקין ולב המפרץ לת"א זה שיפור?
שלוש רכבות בכל שעת שפל העוצרות בתחנת לב המפרץ במקום אחת זה שיפור?
שתי רכבות בשעת שיא בין גני אביב לת"א זה שיפור?
שתי רכבות בכל שעה במהלך היום (במקום אחת) בין רמלה לתל אביב זה שיפור?
שתי רכבות בכל שעת שפל בין רחובות לתל אביב ובין נתניה לתל אביב זה שיפור?
רכבות ישירות בין תחנת הראשונים לתחנות ת"א אוניברסיטה והרצליה בשעת שיא זה שיפור?
ולא ציינתי את כל השינויים.
אין שיפור בקו שדרות/אשקלון/משה דיין - הוד השרון וגם לא ממש בקו באר שבע - תל אביב ובקו בית שמש/ירושלים - תל אביב. ויש מקרים שבהם הלו"ז החדש פחות נוח ובלו"ז החדש ביטלו רשמית את הקטע הדרומי של רכבות הלילה, אבל זה לא אומר שאין שום שיפור. יש הרבה מאוד שיפורים.
ויש גם שיפורים מבניים שפחות נראים לעין, כמו למשל שבלו"ז החדש אין הבדל בין ימי ראשון וחמישי לבין ימים ב'-ד'. בכל ימי החול יש לו"ז אחיד. יש גם שיפורים משמעותיים בחלק מהקווים בשירות בימי שישי.
11 דקות תוספת מת"א למוצקין וצפונה זה שיפורארבע רכבות בשעת שיא בין חיפה לת"א זה שיפור?
ארבע רכבות בשעת שיא בין נתניה לת"א זה שיפור?
חמש רכבות בשעת שיא בין קרית מוצקין לחיפה ושלוש רכבות בשעת שפל זה שיפור?
ארבע רכבות בשעת שיא בין עכו לחיפה ושלוש בשעת שפל זה שיפור?
שלוש רכבות בשעת שיא בין נהריה לחיפה ושתיים בשעת שפל זה שיפור?
שלוש רכבות בכל שעת שיא בין קרית מוצקין ולב המפרץ לת"א זה שיפור?
שלוש רכבות בכל שעת שפל העוצרות בתחנת לב המפרץ במקום אחת זה שיפור?
שתי רכבות בשעת שיא בין גני אביב לת"א זה שיפור?
שתי רכבות בכל שעה במהלך היום (במקום אחת) בין רמלה לתל אביב זה שיפור?
שתי רכבות בכל שעת שפל בין רחובות לתל אביב ובין נתניה לתל אביב זה שיפור?
רכבות ישירות בין תחנת הראשונים לתחנות ת"א אוניברסיטה והרצליה בשעת שיא זה שיפור?
ולא ציינתי את כל השינויים.
אין שיפור בקו שדרות/אשקלון/משה דיין - הוד השרון וגם לא ממש בקו באר שבע - תל אביב ובקו בית שמש/ירושלים - תל אביב. ויש מקרים שבהם הלו"ז החדש פחות נוח ובלו"ז החדש ביטלו רשמית את הקטע הדרומי של רכבות הלילה, אבל זה לא אומר שאין שום שיפור. יש הרבה מאוד שיפורים.
ויש גם שיפורים מבניים שפחות נראים לעין, כמו למשל שבלו"ז החדש אין הבדל בין ימי ראשון וחמישי לבין ימים ב'-ד'. בכל ימי החול יש לו"ז אחיד. יש גם שיפורים משמעותיים בחלק מהקווים בשירות בימי שישי.
איזו הפחתת תדירות לשדרות?11 דקות תוספת מת"א למוצקין וצפונה זה שיפור
הארכת זמן ההחלפה בבנימינה מ- 3 דקות ל- 10 זה שיפור?
עצירות בכל ארבע תחנות בחיפה כל הזמן כל היום (למעט דילוג בודד על בת גלים ברכבות הלילה) זה שיפור?
הפחתת התדירות לשדרות זה שיפור?
ריפודי לו"ז על ימין ועל שמאל ובכלל זה תוספת ארבע דקות לזמן הנסיעה חוף הכרמל- האוניברסיטה (מישהו זוכר שפעם הזמן עמד על 37 דקות?...) זה שיפור?
הוספת עצירות גם לבאים מבאר שבע בתחנת רמלה האיזוטרית ( מה יקרה אם הרמלאים יתאמצו קצת ויסעו את כל הדרך הארוכה ללוד?) זה שיפור?
שתי רכבות לנתב"ג במקום אחת ביום שישי זה לא שיפור? נו אז מה אם הן לא יוצאות כל חצי שעה אלא בהפרש של 53 דקות ואחר כך 7 דקות - למה להיות קטנוניים...?
תחילת שירות במוצ"ש בשעון קיץ בשעה 20:35 - גם השנה כשידוע מראש ששעון הקיץ יסתיים בסוף אוקטובר כשהשבת יוצאת שעתיים קודם - זה לא שיפור?
ביטול הרכבת הישירה מחיפה לתל אביב בשעה 21:05/19:05 במוצ"ש זה שיפור?
אני לא מתכחש לכך שיש גם שיפורים בלו"ז ובכך שהוא גם אמין יותר ואיחורים בו יהיו נדירים יותר. בין היתר בשל ריפודים שלא תמיד הם ריפודי כסת"ח אלא לפעמים תזמונים ריאליים יותר - לדוגמה בקו ת"א בנימינה שהל"וז הקודם בו היה לא ריאלי ויצר תמיד עיכובים.
ניתן רק לקוות שמראש הלו"ז החדש הוא לו"ז זהיר במיוחד לטווח קצר ומיד לאחר ביסוסו ייצא לו"ז חדש ובו קיצוץ זמנים ומקצה שיפורים.
התדירות לשדרות נשארת בדיוק כפי שהייתהאיזו הפחתת תדירות לשדרות?
לדעתי דווקא טוב, שהוסיפו נסיעות לתחנת רמלה11 דקות תוספת מת"א למוצקין וצפונה זה שיפור
הארכת זמן ההחלפה בבנימינה מ- 3 דקות ל- 10 זה שיפור?
עצירות בכל ארבע תחנות בחיפה כל הזמן כל היום (למעט דילוג בודד על בת גלים ברכבות הלילה) זה שיפור?
הפחתת התדירות לשדרות זה שיפור?
ריפודי לו"ז על ימין ועל שמאל ובכלל זה תוספת ארבע דקות לזמן הנסיעה חוף הכרמל- האוניברסיטה (מישהו זוכר שפעם הזמן עמד על 37 דקות?...) זה שיפור?
הוספת עצירות גם לבאים מבאר שבע בתחנת רמלה האיזוטרית ( מה יקרה אם הרמלאים יתאמצו קצת ויסעו את כל הדרך הארוכה ללוד?) זה שיפור?
שתי רכבות לנתב"ג במקום אחת ביום שישי זה לא שיפור? נו אז מה אם הן לא יוצאות כל חצי שעה אלא בהפרש של 53 דקות ואחר כך 7 דקות - למה להיות קטנוניים...?
תחילת שירות במוצ"ש בשעון קיץ בשעה 20:35 - גם השנה כשידוע מראש ששעון הקיץ יסתיים בסוף אוקטובר כשהשבת יוצאת שעתיים קודם - זה לא שיפור?
ביטול הרכבת הישירה מחיפה לתל אביב בשעה 21:05/19:05 במוצ"ש זה שיפור?
אני לא מתכחש לכך שיש גם שיפורים בלו"ז ובכך שהוא גם אמין יותר ואיחורים בו יהיו נדירים יותר. בין היתר בשל ריפודים שלא תמיד הם ריפודי כסת"ח אלא לפעמים תזמונים ריאליים יותר - לדוגמה בקו ת"א בנימינה שהל"וז הקודם בו היה לא ריאלי ויצר תמיד עיכובים.
ניתן רק לקוות שמראש הלו"ז החדש הוא לו"ז זהיר במיוחד לטווח קצר ומיד לאחר ביסוסו ייצא לו"ז חדש ובו קיצוץ זמנים ומקצה שיפורים.
לדעתי דווקא טוב, שהוסיפו נסיעות לתחנת רמלה
16 דקות נסיעה מרמלה לדרום תל אביב, זהו זמן נסיעה לא רע. כמו כן רמלה היא אזור קרוב מאוד לתל אביב ויש פוטנציאל של נוסעים. כמו כן היא סמוכה לתחנת האוטובוסים.
זה במקום תחנה, ש'עושים טובה' ומפעילים בה קו אוטובוס במיוחד.
לדעתי אפילו טוב היה לו היו מפעילים בתחנה הזו שלוש רכבות בשעה לכיוון תל אביב והרצליה.
ומי שקורא לתחנה ברמלה "איזוטרית" חי בעברברמלה "האיזוטרית" כ-70,000 תושבים
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.