סריקה של לוח הזמנים החדש של רכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

mishmish

New member
סריקה של לוח הזמנים החדש של רכבת ישראל

סריקה של לוח הזמנים החדש של רכבת ישראל
לבקשת אביתר אני מעלה כאן סריקה של חוברת לוח הזמנים החדש
 
תודה רבה ! מחר אקנה לי 10 עותקים לארכיון.

סריקה של לוח הזמנים החדש של רכבת ישראל
לבקשת אביתר אני מעלה כאן סריקה של חוברת לוח הזמנים החדש
תודה רבה ! מחר אקנה לי 10 עותקים לארכיון.
בכל שנה מאז 1968 אנו בבית קונים 10 עותקים מכל לוח זמנים. תמיד טוב שיש רזרוות....או החלפות עם חברים.
 

benshap2

New member
האם יש שיפור בודד בלו"ז הזה?!

סריקה של לוח הזמנים החדש של רכבת ישראל
לבקשת אביתר אני מעלה כאן סריקה של חוברת לוח הזמנים החדש
האם יש שיפור בודד בלו"ז הזה?!
ראיתי שדחו כמה רכבות ב 20 דקות כדי להגיד שהשירות הורחב...חוץ מהשינוי הקוסמטי הזה, ומכך שהפכו בקווים רבים את השעות למאוד לא נוחות ליוממים (שמגיעים לעבודה בשעה מסוימת ויוצאים 9 שעות אחרי זה, וכעת יאלצו להמתין הרבה אמוד זמן לרכבות שכן אלו עוברות 10 דקות לפני כן ו 40 דקות אחרי כן...), האם יש באמת בשורה בלו"ז הזה??
ואם לא - אז למה לעזאזל השינוי הזה יצא לפועל?!
 

meltamir

New member
כן, לפחות בקו ראשונים-ב"ש

האם יש שיפור בודד בלו"ז הזה?!
ראיתי שדחו כמה רכבות ב 20 דקות כדי להגיד שהשירות הורחב...חוץ מהשינוי הקוסמטי הזה, ומכך שהפכו בקווים רבים את השעות למאוד לא נוחות ליוממים (שמגיעים לעבודה בשעה מסוימת ויוצאים 9 שעות אחרי זה, וכעת יאלצו להמתין הרבה אמוד זמן לרכבות שכן אלו עוברות 10 דקות לפני כן ו 40 דקות אחרי כן...), האם יש באמת בשורה בלו"ז הזה??
ואם לא - אז למה לעזאזל השינוי הזה יצא לפועל?!
כן, לפחות בקו ראשונים-ב"ש
עד כה, בנסיעה מבאר-שבע לראשונים היה צריך להמתין כשעה (!!) בתחנת לוד וכעת ירד זמן ההמתנה ל-12 דקות בלבד.
בנוסף קיימות רכבות קצת יותר מאוחרות כמו שאמרת, בקשר לקווים אחרים - אין לי מושג
 

olli3

New member
מנהל
ואוו, אלפים הולכים להנות מזה.

כן, לפחות בקו ראשונים-ב"ש
עד כה, בנסיעה מבאר-שבע לראשונים היה צריך להמתין כשעה (!!) בתחנת לוד וכעת ירד זמן ההמתנה ל-12 דקות בלבד.
בנוסף קיימות רכבות קצת יותר מאוחרות כמו שאמרת, בקשר לקווים אחרים - אין לי מושג
ואוו, אלפים הולכים להנות מזה.
 

olli3

New member
מנהל
וכמה מהם זקוקים לקישור לבאר שבע?

צודק, כי בראשל"צ+נס-ציונה+באר יעקב
מתגוררים כמה אלפי אנשים בלבד. מזל שאנשים יודעים דמוגרפיה
וכמה מהם זקוקים לקישור לבאר שבע?
לקחת את כל ראשל"צ כאילו מכל רחבי ראשל"צ אנשים יגיעו לתחנת הראשונים זה חתיכת בולשיט.

מנס ציונה, חצי מהתושבים גם ככה נוסעים ברכבת מתחנת רחובות, גם אלו שצריכים להגיע למרכז לא פעם.

וכמות החיילים שצריכה להגיע לאיזור שער ראשון צריפין ותחשוב על האופציה הזאת של נסיעה עם החלפה בלוד לרכבת לתחנת הראשונים ומשם אוטובוס לצריפין היא לא גדולה. מה גם שבשעות מסוימות יש את 158 מרכבת לוד שחורש את כל מחנה צריפין ובשאר השעות יש כמובן את 461 המוכר וזה מה שרובם המוחלט החיילים ימשיכו לעשות.

אז הסטודנטים והחיילים ממערב ראשון ימשיכו לנסוע עם 381 הישיר. ויוממים בין באר שבע לראשון מזרח או בין ראשון מזרח לבאר שבע גם ככה אין כמעט.

אז כל המאות אלפים שאתה מציג כאן, לא יזדקקו לשירות הזה כפי שאתה מנסה להציג את זה. זה נחמד שיש עכשיו קישור טוב יותר, אבל ממש לא "וואוו". תחנת רכבת הראשונים לא תתמלא עכשיו באלפי או מאות נוסעים שירצו להגיע לבאר שבע.
 

meltamir

New member
עכשיו אולי יסעו יותר

וכמה מהם זקוקים לקישור לבאר שבע?
לקחת את כל ראשל"צ כאילו מכל רחבי ראשל"צ אנשים יגיעו לתחנת הראשונים זה חתיכת בולשיט.

מנס ציונה, חצי מהתושבים גם ככה נוסעים ברכבת מתחנת רחובות, גם אלו שצריכים להגיע למרכז לא פעם.

וכמות החיילים שצריכה להגיע לאיזור שער ראשון צריפין ותחשוב על האופציה הזאת של נסיעה עם החלפה בלוד לרכבת לתחנת הראשונים ומשם אוטובוס לצריפין היא לא גדולה. מה גם שבשעות מסוימות יש את 158 מרכבת לוד שחורש את כל מחנה צריפין ובשאר השעות יש כמובן את 461 המוכר וזה מה שרובם המוחלט החיילים ימשיכו לעשות.

אז הסטודנטים והחיילים ממערב ראשון ימשיכו לנסוע עם 381 הישיר. ויוממים בין באר שבע לראשון מזרח או בין ראשון מזרח לבאר שבע גם ככה אין כמעט.

אז כל המאות אלפים שאתה מציג כאן, לא יזדקקו לשירות הזה כפי שאתה מנסה להציג את זה. זה נחמד שיש עכשיו קישור טוב יותר, אבל ממש לא "וואוו". תחנת רכבת הראשונים לא תתמלא עכשיו באלפי או מאות נוסעים שירצו להגיע לבאר שבע.
עכשיו אולי יסעו יותר
עד כה נסיעות מראשון דרומה לא היו אפשריות כלל ברכבת ולדעתי זאת הסיבה לתנועה הדלילה למרות המיקום האסטרטגי. ישנם אלפי חיילים שיוכלו לבחור כעת ברכבת במקום באוטובוס בדרכם לבסיסי הדרום שלא לדבר על מאות/אלפי סטודנטים אשר מתגוררים בראשל"צ ולומדים בב"ש
 

olli3

New member
מנהל
ברור, תמורת 33 ש"ח לכיוון.

עכשיו אולי יסעו יותר
עד כה נסיעות מראשון דרומה לא היו אפשריות כלל ברכבת ולדעתי זאת הסיבה לתנועה הדלילה למרות המיקום האסטרטגי. ישנם אלפי חיילים שיוכלו לבחור כעת ברכבת במקום באוטובוס בדרכם לבסיסי הדרום שלא לדבר על מאות/אלפי סטודנטים אשר מתגוררים בראשל"צ ולומדים בב"ש
ברור, תמורת 33 ש"ח לכיוון.
או לסטודנט שירצה שתי נסיעות אז ב46 ש"ח לשתיהן, משמע 23 ש"ח לכיוון.

וכמה עולה טרמפ מראשל"צ לבאר שבע? 20-25 ש"ח. איפה ממוקמת תחנת הרכבת בבאר שבע? איפה מתגוררים רוב הסטודנטים? לא ליד תחנת הרכבת. מתי היא מתחילה לפעול במוצ"ש? ב21:40.

טרמפי יש בשפע הרבה לפני שיוצאת שבת, גם אוטובוסים יש. מרוב שפע הטרמפים, אנשים מפרסמים מאיזו שכונה הם יוצאים והיכן הם מפזרים בבאר שבע.

חיילים ממערב ראשון ימשיכו להשתמש ב381 ובכלל אף אחד לא יסע ממערב ראשון בתח"צ אל רכבת הראשונים. מי שכן ישתמש זה מי שגר במזרח ומרכז ראשל"צ ובעיקר חיילים כפי שאמרת. ואני לא חושב שפתאום יהיו יוממים רבים שיחלו להשתמש בשירות הזה.

אז כן, יהיה גידול במספר הנוסעים אבל זה לא "וואוו". תמיד יהיה מי שירוויח משינויים ומי שיפסיד. אבל במקרה הזה, ההמונים לא יבואו. בדיוק כמו שמבאר שבע לרחובות ולהיפך שלשם השירות הורע - לא יפגעו המון אנשים.
 

the new L

New member
ובמקביל הרעה לנוסעי באר שבע-רחובות

כן, לפחות בקו ראשונים-ב"ש
עד כה, בנסיעה מבאר-שבע לראשונים היה צריך להמתין כשעה (!!) בתחנת לוד וכעת ירד זמן ההמתנה ל-12 דקות בלבד.
בנוסף קיימות רכבות קצת יותר מאוחרות כמו שאמרת, בקשר לקווים אחרים - אין לי מושג
ובמקביל הרעה לנוסעי באר שבע-רחובות
 
ארבע רכבות בשעת שיא בין חיפה לת"א זה שיפור?

האם יש שיפור בודד בלו"ז הזה?!
ראיתי שדחו כמה רכבות ב 20 דקות כדי להגיד שהשירות הורחב...חוץ מהשינוי הקוסמטי הזה, ומכך שהפכו בקווים רבים את השעות למאוד לא נוחות ליוממים (שמגיעים לעבודה בשעה מסוימת ויוצאים 9 שעות אחרי זה, וכעת יאלצו להמתין הרבה אמוד זמן לרכבות שכן אלו עוברות 10 דקות לפני כן ו 40 דקות אחרי כן...), האם יש באמת בשורה בלו"ז הזה??
ואם לא - אז למה לעזאזל השינוי הזה יצא לפועל?!
ארבע רכבות בשעת שיא בין חיפה לת"א זה שיפור?
ארבע רכבות בשעת שיא בין נתניה לת"א זה שיפור?
חמש רכבות בשעת שיא בין קרית מוצקין לחיפה ושלוש רכבות בשעת שפל זה שיפור?
ארבע רכבות בשעת שיא בין עכו לחיפה ושלוש בשעת שפל זה שיפור?
שלוש רכבות בשעת שיא בין נהריה לחיפה ושתיים בשעת שפל זה שיפור?
שלוש רכבות בכל שעת שיא בין קרית מוצקין ולב המפרץ לת"א זה שיפור?
שלוש רכבות בכל שעת שפל העוצרות בתחנת לב המפרץ במקום אחת זה שיפור?
שתי רכבות בשעת שיא בין גני אביב לת"א זה שיפור?
שתי רכבות בכל שעה במהלך היום (במקום אחת) בין רמלה לתל אביב זה שיפור?
שתי רכבות בכל שעת שפל בין רחובות לתל אביב ובין נתניה לתל אביב זה שיפור?
רכבות ישירות בין תחנת הראשונים לתחנות ת"א אוניברסיטה והרצליה בשעת שיא זה שיפור?
ולא ציינתי את כל השינויים.
אין שיפור בקו שדרות/אשקלון/משה דיין - הוד השרון וגם לא ממש בקו באר שבע - תל אביב ובקו בית שמש/ירושלים - תל אביב. ויש מקרים שבהם הלו"ז החדש פחות נוח ובלו"ז החדש ביטלו רשמית את הקטע הדרומי של רכבות הלילה, אבל זה לא אומר שאין שום שיפור. יש הרבה מאוד שיפורים.
ויש גם שיפורים מבניים שפחות נראים לעין, כמו למשל שבלו"ז החדש אין הבדל בין ימי ראשון וחמישי לבין ימים ב'-ד'. בכל ימי החול יש לו"ז אחיד. יש גם שיפורים משמעותיים בחלק מהקווים בשירות בימי שישי.
 

טשאפק 2

New member


ארבע רכבות בשעת שיא בין חיפה לת"א זה שיפור?
ארבע רכבות בשעת שיא בין נתניה לת"א זה שיפור?
חמש רכבות בשעת שיא בין קרית מוצקין לחיפה ושלוש רכבות בשעת שפל זה שיפור?
ארבע רכבות בשעת שיא בין עכו לחיפה ושלוש בשעת שפל זה שיפור?
שלוש רכבות בשעת שיא בין נהריה לחיפה ושתיים בשעת שפל זה שיפור?
שלוש רכבות בכל שעת שיא בין קרית מוצקין ולב המפרץ לת"א זה שיפור?
שלוש רכבות בכל שעת שפל העוצרות בתחנת לב המפרץ במקום אחת זה שיפור?
שתי רכבות בשעת שיא בין גני אביב לת"א זה שיפור?
שתי רכבות בכל שעה במהלך היום (במקום אחת) בין רמלה לתל אביב זה שיפור?
שתי רכבות בכל שעת שפל בין רחובות לתל אביב ובין נתניה לתל אביב זה שיפור?
רכבות ישירות בין תחנת הראשונים לתחנות ת"א אוניברסיטה והרצליה בשעת שיא זה שיפור?
ולא ציינתי את כל השינויים.
אין שיפור בקו שדרות/אשקלון/משה דיין - הוד השרון וגם לא ממש בקו באר שבע - תל אביב ובקו בית שמש/ירושלים - תל אביב. ויש מקרים שבהם הלו"ז החדש פחות נוח ובלו"ז החדש ביטלו רשמית את הקטע הדרומי של רכבות הלילה, אבל זה לא אומר שאין שום שיפור. יש הרבה מאוד שיפורים.
ויש גם שיפורים מבניים שפחות נראים לעין, כמו למשל שבלו"ז החדש אין הבדל בין ימי ראשון וחמישי לבין ימים ב'-ד'. בכל ימי החול יש לו"ז אחיד. יש גם שיפורים משמעותיים בחלק מהקווים בשירות בימי שישי.
 
11 דקות תוספת מת"א למוצקין וצפונה זה שיפור


ארבע רכבות בשעת שיא בין חיפה לת"א זה שיפור?
ארבע רכבות בשעת שיא בין נתניה לת"א זה שיפור?
חמש רכבות בשעת שיא בין קרית מוצקין לחיפה ושלוש רכבות בשעת שפל זה שיפור?
ארבע רכבות בשעת שיא בין עכו לחיפה ושלוש בשעת שפל זה שיפור?
שלוש רכבות בשעת שיא בין נהריה לחיפה ושתיים בשעת שפל זה שיפור?
שלוש רכבות בכל שעת שיא בין קרית מוצקין ולב המפרץ לת"א זה שיפור?
שלוש רכבות בכל שעת שפל העוצרות בתחנת לב המפרץ במקום אחת זה שיפור?
שתי רכבות בשעת שיא בין גני אביב לת"א זה שיפור?
שתי רכבות בכל שעה במהלך היום (במקום אחת) בין רמלה לתל אביב זה שיפור?
שתי רכבות בכל שעת שפל בין רחובות לתל אביב ובין נתניה לתל אביב זה שיפור?
רכבות ישירות בין תחנת הראשונים לתחנות ת"א אוניברסיטה והרצליה בשעת שיא זה שיפור?
ולא ציינתי את כל השינויים.
אין שיפור בקו שדרות/אשקלון/משה דיין - הוד השרון וגם לא ממש בקו באר שבע - תל אביב ובקו בית שמש/ירושלים - תל אביב. ויש מקרים שבהם הלו"ז החדש פחות נוח ובלו"ז החדש ביטלו רשמית את הקטע הדרומי של רכבות הלילה, אבל זה לא אומר שאין שום שיפור. יש הרבה מאוד שיפורים.
ויש גם שיפורים מבניים שפחות נראים לעין, כמו למשל שבלו"ז החדש אין הבדל בין ימי ראשון וחמישי לבין ימים ב'-ד'. בכל ימי החול יש לו"ז אחיד. יש גם שיפורים משמעותיים בחלק מהקווים בשירות בימי שישי.
11 דקות תוספת מת"א למוצקין וצפונה זה שיפור

הארכת זמן ההחלפה בבנימינה מ- 3 דקות ל- 10 זה שיפור?
עצירות בכל ארבע תחנות בחיפה כל הזמן כל היום (למעט דילוג בודד על בת גלים ברכבות הלילה) זה שיפור?
הפחתת התדירות לשדרות זה שיפור?
ריפודי לו"ז על ימין ועל שמאל ובכלל זה תוספת ארבע דקות לזמן הנסיעה חוף הכרמל- האוניברסיטה (מישהו זוכר שפעם הזמן עמד על 37 דקות?...) זה שיפור?
הוספת עצירות גם לבאים מבאר שבע בתחנת רמלה האיזוטרית ( מה יקרה אם הרמלאים יתאמצו קצת ויסעו את כל הדרך הארוכה ללוד?) זה שיפור?
שתי רכבות לנתב"ג במקום אחת ביום שישי זה לא שיפור? נו אז מה אם הן לא יוצאות כל חצי שעה אלא בהפרש של 53 דקות ואחר כך 7 דקות - למה להיות קטנוניים...?
תחילת שירות במוצ"ש בשעון קיץ בשעה 20:35 - גם השנה כשידוע מראש ששעון הקיץ יסתיים בסוף אוקטובר כשהשבת יוצאת שעתיים קודם - זה לא שיפור?
ביטול הרכבת הישירה מחיפה לתל אביב בשעה 21:05/19:05 במוצ"ש זה שיפור?
אני לא מתכחש לכך שיש גם שיפורים בלו"ז ובכך שהוא גם אמין יותר ואיחורים בו יהיו נדירים יותר. בין היתר בשל ריפודים שלא תמיד הם ריפודי כסת"ח אלא לפעמים תזמונים ריאליים יותר - לדוגמה בקו ת"א בנימינה שהל"וז הקודם בו היה לא ריאלי ויצר תמיד עיכובים.
ניתן רק לקוות שמראש הלו"ז החדש הוא לו"ז זהיר במיוחד לטווח קצר ומיד לאחר ביסוסו ייצא לו"ז חדש ובו קיצוץ זמנים ומקצה שיפורים.
 
איזו הפחתת תדירות לשדרות?

11 דקות תוספת מת"א למוצקין וצפונה זה שיפור

הארכת זמן ההחלפה בבנימינה מ- 3 דקות ל- 10 זה שיפור?
עצירות בכל ארבע תחנות בחיפה כל הזמן כל היום (למעט דילוג בודד על בת גלים ברכבות הלילה) זה שיפור?
הפחתת התדירות לשדרות זה שיפור?
ריפודי לו"ז על ימין ועל שמאל ובכלל זה תוספת ארבע דקות לזמן הנסיעה חוף הכרמל- האוניברסיטה (מישהו זוכר שפעם הזמן עמד על 37 דקות?...) זה שיפור?
הוספת עצירות גם לבאים מבאר שבע בתחנת רמלה האיזוטרית ( מה יקרה אם הרמלאים יתאמצו קצת ויסעו את כל הדרך הארוכה ללוד?) זה שיפור?
שתי רכבות לנתב"ג במקום אחת ביום שישי זה לא שיפור? נו אז מה אם הן לא יוצאות כל חצי שעה אלא בהפרש של 53 דקות ואחר כך 7 דקות - למה להיות קטנוניים...?
תחילת שירות במוצ"ש בשעון קיץ בשעה 20:35 - גם השנה כשידוע מראש ששעון הקיץ יסתיים בסוף אוקטובר כשהשבת יוצאת שעתיים קודם - זה לא שיפור?
ביטול הרכבת הישירה מחיפה לתל אביב בשעה 21:05/19:05 במוצ"ש זה שיפור?
אני לא מתכחש לכך שיש גם שיפורים בלו"ז ובכך שהוא גם אמין יותר ואיחורים בו יהיו נדירים יותר. בין היתר בשל ריפודים שלא תמיד הם ריפודי כסת"ח אלא לפעמים תזמונים ריאליים יותר - לדוגמה בקו ת"א בנימינה שהל"וז הקודם בו היה לא ריאלי ויצר תמיד עיכובים.
ניתן רק לקוות שמראש הלו"ז החדש הוא לו"ז זהיר במיוחד לטווח קצר ומיד לאחר ביסוסו ייצא לו"ז חדש ובו קיצוץ זמנים ומקצה שיפורים.
איזו הפחתת תדירות לשדרות?
 
התדירות לשדרות נשארת בדיוק כפי שהייתה

איזו הפחתת תדירות לשדרות?
התדירות לשדרות נשארת בדיוק כפי שהייתה
בלו"ז הקיים יש 22 נסיעות בכל כיוון וכך גם בלו"ז החדש.
בלו"ז הקיים יש רכבת אחת בשעה למעט שעתיים בבוקר ושעתיים בערב בהן יש שתי רכבות בשעה וכך גם בלו"ז החדש.
 

אורי404

New member
לדעתי דווקא טוב, שהוסיפו נסיעות לתחנת רמלה

11 דקות תוספת מת"א למוצקין וצפונה זה שיפור

הארכת זמן ההחלפה בבנימינה מ- 3 דקות ל- 10 זה שיפור?
עצירות בכל ארבע תחנות בחיפה כל הזמן כל היום (למעט דילוג בודד על בת גלים ברכבות הלילה) זה שיפור?
הפחתת התדירות לשדרות זה שיפור?
ריפודי לו"ז על ימין ועל שמאל ובכלל זה תוספת ארבע דקות לזמן הנסיעה חוף הכרמל- האוניברסיטה (מישהו זוכר שפעם הזמן עמד על 37 דקות?...) זה שיפור?
הוספת עצירות גם לבאים מבאר שבע בתחנת רמלה האיזוטרית ( מה יקרה אם הרמלאים יתאמצו קצת ויסעו את כל הדרך הארוכה ללוד?) זה שיפור?
שתי רכבות לנתב"ג במקום אחת ביום שישי זה לא שיפור? נו אז מה אם הן לא יוצאות כל חצי שעה אלא בהפרש של 53 דקות ואחר כך 7 דקות - למה להיות קטנוניים...?
תחילת שירות במוצ"ש בשעון קיץ בשעה 20:35 - גם השנה כשידוע מראש ששעון הקיץ יסתיים בסוף אוקטובר כשהשבת יוצאת שעתיים קודם - זה לא שיפור?
ביטול הרכבת הישירה מחיפה לתל אביב בשעה 21:05/19:05 במוצ"ש זה שיפור?
אני לא מתכחש לכך שיש גם שיפורים בלו"ז ובכך שהוא גם אמין יותר ואיחורים בו יהיו נדירים יותר. בין היתר בשל ריפודים שלא תמיד הם ריפודי כסת"ח אלא לפעמים תזמונים ריאליים יותר - לדוגמה בקו ת"א בנימינה שהל"וז הקודם בו היה לא ריאלי ויצר תמיד עיכובים.
ניתן רק לקוות שמראש הלו"ז החדש הוא לו"ז זהיר במיוחד לטווח קצר ומיד לאחר ביסוסו ייצא לו"ז חדש ובו קיצוץ זמנים ומקצה שיפורים.
לדעתי דווקא טוב, שהוסיפו נסיעות לתחנת רמלה
16 דקות נסיעה מרמלה לדרום תל אביב, זהו זמן נסיעה לא רע. כמו כן רמלה היא אזור קרוב מאוד לתל אביב ויש פוטנציאל של נוסעים. כמו כן היא סמוכה לתחנת האוטובוסים.
זה במקום תחנה, ש'עושים טובה' ומפעילים בה קו אוטובוס במיוחד.
לדעתי אפילו טוב היה לו היו מפעילים בתחנה הזו שלוש רכבות בשעה לכיוון תל אביב והרצליה.
 

amit1270

New member
ברמלה "האיזוטרית" כ-70,000 תושבים

לדעתי דווקא טוב, שהוסיפו נסיעות לתחנת רמלה
16 דקות נסיעה מרמלה לדרום תל אביב, זהו זמן נסיעה לא רע. כמו כן רמלה היא אזור קרוב מאוד לתל אביב ויש פוטנציאל של נוסעים. כמו כן היא סמוכה לתחנת האוטובוסים.
זה במקום תחנה, ש'עושים טובה' ומפעילים בה קו אוטובוס במיוחד.
לדעתי אפילו טוב היה לו היו מפעילים בתחנה הזו שלוש רכבות בשעה לכיוון תל אביב והרצליה.
ברמלה "האיזוטרית" כ-70,000 תושבים
 

amit1270

New member
ומי שקורא לתחנה ברמלה "איזוטרית" חי בעבר

ברמלה "האיזוטרית" כ-70,000 תושבים
ומי שקורא לתחנה ברמלה "איזוטרית" חי בעבר
כשבתחנה היה רציף יחיד וכל עצירת רכבת עלתה בירידת קיבולת הקו. כיום זו אחת התחנות עם פוטנציאל הגידול המשמעותי ביותר במספר הנוסעים, שדישדש בין היתר בגלל התדירות הנמוכה שהייתה מנת חלקה גם אחרי ההכפלה, ויש לצפות שיזנק בשנה הקרובה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה