כן, אבל למה זה טוב?
אל תגיד לי שאתה בעד הגבלת ילודה, פליז. דווקא עליך ספציפית לא הייתי מאמין, ואני משער שאתה נגד בדיוק כמוני.
אפשר להקשות בביטוח לאומי ולקצץ לחלוטין תמיכה מהילד הרביעי או השלישי נניח. יעבור בג"ץ ראס בן אמו יעבור
אלא אם יצליחו להפיל את זה כאילו שהילד "לא אשם", טובת הילד ובלה בלה אפליית ילדים אחרים וכו',
גם עם ההורים שלו מפגרים ועשו אותו דרך החור של הגרוש שבקונדום, יסובבו את זה שהילד לא אשם שההורים שלו הביאו אותו לעולם של דוחק ועוני ומחסור, וחוסר יחס, או מכות במקום חינוך, והשד יודע מה עוד
ארבעת / שלושת הראשונים ע"ח המדינה, חוק חינוך חובה חינם מגיל שלוש, אפילו קצבאות קצת יותר נאות לילד הראשון והשני בביטוח לאומי, עוד רבע נק' זיכוי במס פה ושם,
פטור ממע"מ על מוצרי תינוקות בסך... אנא עארף, 3000 שקל לילד הראשון ו2000 לשני, סתם זרקתי מספר והצעות בשלוף. יש כל מיני דרכים לעשות את זה יותר משתלם להביא מספר מסוים של ילדים, ולדעת מתי לעצור כשמבינים שילד עולה כסף, אין מה לעשות. אבל - מבלי לכפות על האזרח חוק לא אנושי ולהגביל את הרחם של היהודיה או הערביה, פשוט "להקשות" קצת על אלו ש"בונים" שאחרים יממנו את הילדים שלהם.
מה אתה אומר, יעבור בג"ץ או לא?
תאמין לי שאני לא זוכר אם החרדים בממשלה או שלא...