סקר אוכלוסין

אבל אז יתחילו להגיד לך

שאתה מפלה בין עניים לעשירים.

נראה לי שחוק הוגן יותר הוא הגבלה של כולם לשני ילדים. מי שיעבור על ההגבלה יהיו עונשים מסוגים שונים.
 

BW37

New member
ממתי לישראל יש בעיה להפלות עניים ?

בישראל כמעט ואין תחבורה ציבורית
והקצת שיש, היא על הפנים
עשיר נוסע ברכב ,עני תקוע בבית
בישראל מערכת הבריאות הציבורית בלי תוספות של ביטוחים משלימים היא על הפנים
עני מחכה שנה לניתוח עשיר הולך לניתוח באותו השבוע
מערכת החינוך היא לא שיוויונית
החינוך ציבורי לעניים הוא גרוע
מערכת הרווחה לעניים היא על הפנים

ישראל נמצאת במקום ראשון בהפליית עניים ובפערים בין עשירים לעניים,
מה ההבדל ?
 
תשמע אני בעד

אבל בנושא כמו ילדים נראה לי שתהיה רגישות יתר של הציבור לנושא של אפליות.
 

צלשלספק

New member
כן, אבל למה זה טוב?

אל תגיד לי שאתה בעד הגבלת ילודה, פליז. דווקא עליך ספציפית לא הייתי מאמין, ואני משער שאתה נגד בדיוק כמוני.

אפשר להקשות בביטוח לאומי ולקצץ לחלוטין תמיכה מהילד הרביעי או השלישי נניח. יעבור בג"ץ ראס בן אמו יעבור
אלא אם יצליחו להפיל את זה כאילו שהילד "לא אשם", טובת הילד ובלה בלה אפליית ילדים אחרים וכו',
גם עם ההורים שלו מפגרים ועשו אותו דרך החור של הגרוש שבקונדום, יסובבו את זה שהילד לא אשם שההורים שלו הביאו אותו לעולם של דוחק ועוני ומחסור, וחוסר יחס, או מכות במקום חינוך, והשד יודע מה עוד

ארבעת / שלושת הראשונים ע"ח המדינה, חוק חינוך חובה חינם מגיל שלוש, אפילו קצבאות קצת יותר נאות לילד הראשון והשני בביטוח לאומי, עוד רבע נק' זיכוי במס פה ושם,
פטור ממע"מ על מוצרי תינוקות בסך... אנא עארף, 3000 שקל לילד הראשון ו2000 לשני, סתם זרקתי מספר והצעות בשלוף. יש כל מיני דרכים לעשות את זה יותר משתלם להביא מספר מסוים של ילדים, ולדעת מתי לעצור כשמבינים שילד עולה כסף, אין מה לעשות. אבל - מבלי לכפות על האזרח חוק לא אנושי ולהגביל את הרחם של היהודיה או הערביה, פשוט "להקשות" קצת על אלו ש"בונים" שאחרים יממנו את הילדים שלהם.

מה אתה אומר, יעבור בג"ץ או לא?
תאמין לי שאני לא זוכר אם החרדים בממשלה או שלא...
 
למעלה