נראה לי שאתה מתבלבל
בין איכלוס לבין הדרך הנכונה לעשות את זה.
הודו וסין הן דוגמאות לאיכלוס גבוה אבל ברמה נמוכה בגלל
עוני בעיקר ומחסור בטכנולוגיות ראויות ברבות השנים(לא כולל היום כי המצב
שם השתנה).
שוב,אם דוגלים בטכנולוגיות ואדריכלות לבנייה נכונה לגובה ומתחת לפני הקרקע,אז אפשר ליצור גידול אוכלוסין גבוה מבלי שרמת החיים תרד.
ממליץ לך לקרוא את החזון..
http://www.calcalist.co.il/real_estate/articles/0,7340,L-3616675,00.html
בין איכלוס לבין הדרך הנכונה לעשות את זה.
הודו וסין הן דוגמאות לאיכלוס גבוה אבל ברמה נמוכה בגלל
עוני בעיקר ומחסור בטכנולוגיות ראויות ברבות השנים(לא כולל היום כי המצב
שם השתנה).
שוב,אם דוגלים בטכנולוגיות ואדריכלות לבנייה נכונה לגובה ומתחת לפני הקרקע,אז אפשר ליצור גידול אוכלוסין גבוה מבלי שרמת החיים תרד.
ממליץ לך לקרוא את החזון..
http://www.calcalist.co.il/real_estate/articles/0,7340,L-3616675,00.html