דניאל12319
New member
סקר אוכלוסין
1. האם לדעתכם בישראל יש היום פחות מדי, יותר מדי, או בדיוק המספר הראוי של אזרחים?
2. האם לדעתכם חשוב להקטין את מספר האזרחים בישראל, להגדיל אותו, או לשמור עליו כמו היום? אשמח לתשובה מנומקת הכוללת סיבות.
3. מה לדעתכם המספר המקסימלי של בני אדם שיכולים לחיות בתוך תחומי הקו הירוק של מדינת ישראל?
4. מה לדעתכם המדינה צריכה לעשות כאשר מגיעים או עוברים את המספר שכתבתם בסעיף 3?
1. האם לדעתכם בישראל יש היום פחות מדי, יותר מדי, או בדיוק המספר הראוי של אזרחים?
2. האם לדעתכם חשוב להקטין את מספר האזרחים בישראל, להגדיל אותו, או לשמור עליו כמו היום? אשמח לתשובה מנומקת הכוללת סיבות.
3. מה לדעתכם המספר המקסימלי של בני אדם שיכולים לחיות בתוך תחומי הקו הירוק של מדינת ישראל?
4. מה לדעתכם המדינה צריכה לעשות כאשר מגיעים או עוברים את המספר שכתבתם בסעיף 3?