ספקולציות..
רוב האנשים עסוקים בהן. סינגלים בדייטים והיכרויות במיוחד.אפילו כאן. הוא חושב ככה.. הוא אמר את זה כי.. היא התכוונה ל... בנינו כמה פעמים נתנו תירוצים לאנשים? החלטנו למה הם מתנהגים כמו שהם מתנהגים.. להתעסק בזה או לתת לזה ללכת ? ולמה אני שואלת.. מישהי העלתה את נושא היזיז שהיא מאוהבת בו... היא כבר החליטה מה התשובה שלו ומתפתלת עם עצמה.. למה לא פשוט לשאול?
רוב האנשים עסוקים בהן. סינגלים בדייטים והיכרויות במיוחד.אפילו כאן. הוא חושב ככה.. הוא אמר את זה כי.. היא התכוונה ל... בנינו כמה פעמים נתנו תירוצים לאנשים? החלטנו למה הם מתנהגים כמו שהם מתנהגים.. להתעסק בזה או לתת לזה ללכת ? ולמה אני שואלת.. מישהי העלתה את נושא היזיז שהיא מאוהבת בו... היא כבר החליטה מה התשובה שלו ומתפתלת עם עצמה.. למה לא פשוט לשאול?