ספקולציות..

אולי לנסות דרכים

נוספות לגילוי התשובה,מבלי להביך את עצמך בשאלה ישירה.
 

artrmis

New member
אז אם אני אשאל..

תגיד אתה הולך על ארבע ועושה מיאו? זה פחות מביך (לי ולך) מאשר אם אני אשאל תגיד אתה חתול?
 

lior 30 rg

New member
בשתי המקרים זו שאלה ישירה...

אבל אם היית יושבת חצי שנה בבית ותוהה האם בגלל העובדה שיש לו שיער שחור על כל הגוף, הוא הולך על ארבע, עושה מיאו ויש לו שפם, הוא חתול או סתם עיראקי שהתחרפן, זה כבר נקרא להתייסר בספקולציות.
 

roee

New member
ניסיתי גרוזינית

אבל זה סיפור אחר
 
תתפלאי

אני יחודי. אני מזנזיבר.זנזיברי. לא מחבורה הצפרוקאית/עיראקית המפוקפקת.
 
למעלה