אם יש לך את היכולת לעשות הכל בראש, כל הניתוחים, הבעדים והנגדים, מה טוב לך. אם לא יש לך את החברים שישמו אותך כקיר לפינג פונג שלך שתוכלי לזרוק את הכדור ולראות איך הוא חוזר ואם זה מוצא חן בעייניך.
"לפעמים קל יותר להתייסר מאשר לוותר.כי הוויתור יביא לכאב וסבל. פרדוקס לא? " פרדוקס לפעמים קל יותר לסבול בתוך קשר גרוע מאשר לוותר עליו כי אז יהיה הכאב של ה געגועים לאדם שלא איתנו יותר, של חוסר הזוגיות והבדידות. האם לזה התכוונה המשוררת?