ספקולציות..

שיאנה

New member
תלוי

אם יש לך את היכולת לעשות הכל בראש, כל הניתוחים, הבעדים והנגדים, מה טוב לך. אם לא יש לך את החברים שישמו אותך כקיר לפינג פונג שלך שתוכלי לזרוק את הכדור ולראות איך הוא חוזר ואם זה מוצא חן בעייניך.
 

artrmis

New member
השאלה פילוסופית.

אני כנראה לא מובנת. בתור הומוספיאנס.. אנחנו אמורים לחשוב. לפעמים קל יותר להתייסר מאשר לוותר.כי הוויתור יביא לכאב וסבל. פרדוקס לא?
 

שיאנה

New member
המממ

"לפעמים קל יותר להתייסר מאשר לוותר.כי הוויתור יביא לכאב וסבל. פרדוקס לא? " פרדוקס לפעמים קל יותר לסבול בתוך קשר גרוע מאשר לוותר עליו כי אז יהיה הכאב של ה געגועים לאדם שלא איתנו יותר, של חוסר הזוגיות והבדידות. האם לזה התכוונה המשוררת?
 

artrmis

New member
בערך.

לא קל יותר. אנחנו בוחרים בהתייסרות מחשבתית על ניתוק. וכי למה?
 

sh a ch a r

New member
בורות

אנחנו מאמינים שהלבד יכאב יותר. לפחות אצלי, הנסיון העביר את התופעה. כמובן שאני כבר מעל חצי שנה לבד, כך שאני לא בטוח עד כמה מותר לי לדבר
 
אהבתי את התשובה../images/Emo13.gif

אכן, מהרב שיח הזה יוצאים דברים שלרוב לא יוצאים כשאדם "מדבר עם עצמו"
 
אישית, יותר קל לי להוציא

אבל לא כאן, לחברים שמכירים אותי ויודעים מתי לתת לי את הסטירה כשאני מתחילה לדבר שטויות
 
למעלה