נכון
אבל אל תגידי שאני אף-פעם לא משיימת, לפעמים יש פה אנשים עם הברקות. אנחנו יודעים הכי טוב לבד, זה נכון, אנחנו יודעים מתי זה טוב לנו ומתי לא. יש לנו תחושות בטן בשביל זה (לרובנו לפחות). התייעצות עם אנשים היא טובה כי לפעמים זה מעלה דברים שלא חשבנו עליהם, או שזה מחדד את המחשבות שלנו. לפעמיום אני מגיעה להחלטות כשאנשים אחרים שמקשיבים לי נותנים הזדמנות לנסח את הדילמה ולהגיע לפיתרון. אני אישית חושבת יותר טוב בקול רם. אין ספק שמפרסמים כאן לפעמים כל מיני בעיות שהפתרון להם נראה לך או לי טריוואלי. ואז אנחנו פשוט לא צריכים להגיב. מה שלא מעניין אותך, אל תקראי, זה מה שאני עושה. אבל אם נפסיק לעשות מה שאנחנו עושים זה יהרוג את הפורום, לא?....
אבל אל תגידי שאני אף-פעם לא משיימת, לפעמים יש פה אנשים עם הברקות. אנחנו יודעים הכי טוב לבד, זה נכון, אנחנו יודעים מתי זה טוב לנו ומתי לא. יש לנו תחושות בטן בשביל זה (לרובנו לפחות). התייעצות עם אנשים היא טובה כי לפעמים זה מעלה דברים שלא חשבנו עליהם, או שזה מחדד את המחשבות שלנו. לפעמיום אני מגיעה להחלטות כשאנשים אחרים שמקשיבים לי נותנים הזדמנות לנסח את הדילמה ולהגיע לפיתרון. אני אישית חושבת יותר טוב בקול רם. אין ספק שמפרסמים כאן לפעמים כל מיני בעיות שהפתרון להם נראה לך או לי טריוואלי. ואז אנחנו פשוט לא צריכים להגיב. מה שלא מעניין אותך, אל תקראי, זה מה שאני עושה. אבל אם נפסיק לעשות מה שאנחנו עושים זה יהרוג את הפורום, לא?....