ככה
בואו כולנו נבין,שלא כל החיים שלי סובבים באדם הזה ובהתאהבות בו. למה לא לשאול? אני נהנית מאוד מאיך שהדברים מתנהלים ביננו,הפגישות,הדיבורים הסקס. הכוונה שלי הייתה הייתה שאם זה יתפוס כיוון רציני יותר אני מאוד אשמח. אני לא מכחישה שאני מאוהבת בו,כי אני כן,ואפילו מאוד. ולמה שאני לא אתלבט? הרי בלי קשר לזה שהוא זיון נהדר,הוא החבר הכי טוב שלי,אני אמורה לזרוק את זה לפח? אחת הסיבות שאני לא שואלת,זה כי אני מניחה שאני יודעת את התשובה,ואולי אני מעדיפה ציפור אחת ביד מאשר שתיים על העץ. ככה זה.