ספקולציות..

k o o k i e

New member
ככה

בואו כולנו נבין,שלא כל החיים שלי סובבים באדם הזה ובהתאהבות בו. למה לא לשאול? אני נהנית מאוד מאיך שהדברים מתנהלים ביננו,הפגישות,הדיבורים הסקס. הכוונה שלי הייתה הייתה שאם זה יתפוס כיוון רציני יותר אני מאוד אשמח. אני לא מכחישה שאני מאוהבת בו,כי אני כן,ואפילו מאוד. ולמה שאני לא אתלבט? הרי בלי קשר לזה שהוא זיון נהדר,הוא החבר הכי טוב שלי,אני אמורה לזרוק את זה לפח? אחת הסיבות שאני לא שואלת,זה כי אני מניחה שאני יודעת את התשובה,ואולי אני מעדיפה ציפור אחת ביד מאשר שתיים על העץ. ככה זה.
 

אה חייב

New member
אח....שאלה יפה

בתור מלכת
הספקולציות:
כדי לא להכניס לזרעון מחשבות חדשות שאולי הן פרי דמיוני
כדי לא להרתיע את הצד השני בישירות יתר
כי אם נשאל אז נגלה קצת חולשה או נחשוף את עצמנו. ובתחילת קשר זה הרסני <ראי ערך "אני אוהב אותך" אחרי יומיים שהוא מכיר... ואת
זורקת אותו בטענות מגוונות...>
 
סיבור ההגיון של האויב

כמו שמרצה שלי היה אומר... לעולם לא להניח מה הצד השני חושב, ולא משנה באיזו סיטואציה מדובר, משום שאין לך מושג מה מערכת העקרונות והמניעים של הצד השני (יהיה מי שיהיה, אהבה, עבודה, וכו'). הפתרון היחיד הוא לנסות לזרום עם הדברים ולתכנן חלופות לכל מקרה. כאמור, רלוונטי ליחסים בכלל.
 
התוצאה

לכל שאלה ישנה תוצאה ולא ניתן לשנות כמו בהימור צריך לזרוק ולגלגל את הקוביות ולהתפלל לקצת מזל שיצא שש-שש
 

shelly1975

New member
מאחר וחוסר ודאות יכול לתסכל יותר

מודאות מאכזבת, אבל לי עדיף לדעת אם יש מצב עם מישהו שאני מעוניינת בו או אין. אז אני פשוט אשאל, מה שתהיה התשובה אני אעמוד בזה. אבל זה עדיף על חוסר ודאות ואני לא אוהבת לשחק משחקים ולתת רמזים. אני ישירה. לא טובה בלהחזיק דברים בבטן למרות שיש מקרים או אנשים (לא רבים) שאיתם אי אפשר להיפתח ואז עדיף להחזיק הכול בפנים ולא לומר כלום, בייחוד כשמרגישים שהתשובה ממול לא תהיה חיובית, במצבים כאלה אין ברירה אבל חוץ ממקרים חריגים בעד להתוודות. בייחוד כשרמזים יכולים להביא למסקנות שגויות וסמתוכה.
 
למעלה